BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 16:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] problem z temperatura silnika
PostNapisane: 1 października 2008, 07:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
witam. mam taki problem. podczas jazdy na dlugim odcinku na autostradzie temperatura silnika nie moze dojsc do polowy, to znaczy, wskazowka temperatury dochodzi do okolo 0.5 centymetra przed polowa, natamiast gdy zwalniam i jade jakis kawalek drodi wolniej to wskazowka wskakuje na polowe. pzyspieszam i znowu to samo wskazowka spada ponizej polowy czyli miedzy drogim slupkiem a polowa. co to moze byc? prosze o jakies porady


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 11:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
jak dla mnie termostat
zreszta sprawdź termostat, visko, ewentualnie czujnik temperatury

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 12:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Jesli masz dobrze odpowietrzony uklad chlodzenia(sprawdz a najlepiej sprobuj go odpowietrzyc jeszcze raz popuszczajac delikatnie odpowietrznik...jesli leci spod niego plyn to oki...jesli babelki...to odpowietrz dokladnie i powinno byc)...jesli jest odpowietrzony dobrze...to termostat do wymiany :)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 14:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
dzieki, ale powiedzcie gdzie mam to odpowietrzyc? bo widze ze na chlodnicy jest jakis koreczek, a czytalem ze trzba tez odpowietrzac przy termostacie a tego to nie moge znalezc bo jestem bialy w tych sprawach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 23:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
a ten odpowietrznik mam odkrecic podczas pracy silnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 00:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
marekdyno napisał(a):
a ten odpowietrznik mam odkrecic podczas pracy silnika?

włączasz ogrzewanie na full i odkręcasz na pracującym silniku i dodajesz lekko gazu aż przestanie leciec woda z bąbelkami, i pózniej to samo robisz na nagrzanym silniku.
w 2.0 nie ma na termostacie odpowietrznika.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 00:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
czesiio napisał(a):
włączasz ogrzewanie na full i odkręcasz na pracującym silniku i dodajesz lekko gazu aż przestanie leciec woda z bąbelkami, i pózniej to samo robisz na nagrzanym silniku.

Dokladnie tak jak pisze kolega...do tego potrzeba by Ci byla druga osoba...jadna siedzi w samochodzie i trzyma tak obroty troszke powyzej 2 tys/min a Ty odkrecasz odpowietrznik i do tad odkrecony pozostawiasz az zacznie sie lac woda ...zeby przestaly lleciez bombelki powietrza...oczywiscie na wlaczonym ogrzewaniu.
czesiio napisał(a):
w 2.0 nie ma na termostacie odpowietrznika.
:zdziwko:

Kolega w podpisie ma 318i...tylko zalezy czy m40 czy m43...jesli m40 to na termostacie a raczej jego obudowie jest odpowietrznik...a jesli m43 to nie ma chyba...ale nie jestem pewien...

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 07:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
jest to silnik m43, widze ze nie ma na termostacie zadnego odpowietrznika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 08:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
wlasnie skonczylem odpowietrzac, chyba wszystko poszlo ok bo na poczatku nic nie lecialo z tego odpowietrznika, a po paru chwilach zaczal pojawiac sie plyn. dzieki chlopaki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 09:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
Równie dobrze można odpowietrzyć układ korzystając tylko z odpowietrznika w chłodnicy, ja nigdy nie odkręcałem tej śrubki przy termostacie i układ zawsze sprawnie był odpowietrzony, dodatkowo masz suchy silnik i paski.

Pozdro

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL