BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 18:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Witam jezeli chodzi o fotki to niebawem postaram sie coś wrzucić, niestety nie posiadam ich z czasów budowy i beda jedynie juz po zakonczonej pracy.
dane to:
-turbina gt 1552 z opla stry ( nie polecam ciężko dorobić kolektor) doładowanie 0,5
-kolektor rurowy wyspawany samodzielnie
-pompa paliwa z bmw 735
-2 dodatkowe wtryski takie same jak orginalne
- 2 czujniki cisnienia
kpl. przewodów podłaczeniowych
i to chyba na tyle reszta została orginalna
dodam tylko ze posiadam e30 318 która była wyposażona w katalizator a te silniki były fabrycznie odpręzone na 8,2:1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 22:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
dominik_123 napisał(a):
Witam jezeli chodzi o fotki to niebawem postaram sie coś wrzucić, niestety nie posiadam ich z czasów budowy i beda jedynie juz po zakonczonej pracy.
dane to:
-turbina gt 1552 z opla stry ( nie polecam ciężko dorobić kolektor) doładowanie 0,5
-kolektor rurowy wyspawany samodzielnie
-pompa paliwa z bmw 735
-2 dodatkowe wtryski takie same jak orginalne
- 2 czujniki cisnienia
kpl. przewodów podłaczeniowych
i to chyba na tyle reszta została orginalna
dodam tylko ze posiadam e30 318 która była wyposażona w katalizator a te silniki były fabrycznie odpręzone na 8,2:1


Jak to jezdzi ? :zdziwko:

Turbo ja sie domyslam z diesla 1.7 tak ?

Gdzie zamontowales dodatkowe wtryski ?

Flansze do customowego kolektora skad wziales :) ?

2 czujniki cisnienia - gdzie ?

Fotki, fotki prosze oraz jakis niebo bogatszy opis :) .

pozdr.
Piotrek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 23:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Pierwsza przejażdzka była nie uzbrojonym autem bez szyb foteli itd. wiec o ok. 200 kg lzejszym( wyjechałem z lakierni), drugi biek zamknąłem po okolo metrach( nie spoglaalem na predkosciomierz tylko na zegra doładowania.) wrażenia niesamowite....
Flanszę kolektora przerysowalem z uszczelki i wrzuciłem do autcada, oddałem do cięcia laserowego( koszt razem z flanszą pod turbine 35 zł)
dodatkowe wtryski zamontowalem przed przepływomierzem( przepływomierz jest pomiedzy trurbosprężarką a przepustnicą) sterowane są z czujników ciśnienia jeden załącza sie przy 0,2 bara drugi przy 0,4 bar, sterowanie jest z wtrysku 3 i 4 cylindra i w moim przypadku nie ma to znaczenia bo jest to wtrysk tylko wielo punktowy nie sekwencyjny.
fotki jak pisałem zrobie jak juz zakończe w tej chwili niema sensu, jeszcze pod maska panuje ogólny bałagan.. Po za tym pozostalo sprawdzenie mieszanki, i tego najbardziej sie obawiam, nie chce by była zbyt bogata a patrżac na kłęby dymu pojawiające sie po puszczeniu nogi z gazu tak pewnie bedzie(zaznaczem ze jeszcze jechałem bez podłączonego wydechu)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 01:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
wpadnijcie na ten spot

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=318 ... 076b923b6b

i sami zobaczycie czy warto wykonywać takie modyfikacje w BMW
może sie jakoś doczłapie tym swoim pazdzieżem...;)

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 16:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
STAN a wg Ciebie warto ? bo po tych problemach co miales to ja juz nie wiem co o tym myslisz :) ?

Ja prawdopodobnie bede na tym zlocie .

A od jakiegos miesiaca strasznie mnie meczy 325i e36 turbo, stwierdzilem ze kiedys musze cos takiego zbudowac sam .

pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 16:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
dominik_123 napisał(a):
Pierwsza przejażdzka była nie uzbrojonym autem bez szyb foteli itd. wiec o ok. 200 kg lzejszym( wyjechałem z lakierni), drugi biek zamknąłem po okolo metrach( nie spoglaalem na predkosciomierz tylko na zegra doładowania.) wrażenia niesamowite....
Flanszę kolektora przerysowalem z uszczelki i wrzuciłem do autcada, oddałem do cięcia laserowego( koszt razem z flanszą pod turbine 35 zł)
dodatkowe wtryski zamontowalem przed przepływomierzem( przepływomierz jest pomiedzy trurbosprężarką a przepustnicą) sterowane są z czujników ciśnienia jeden załącza sie przy 0,2 bara drugi przy 0,4 bar, sterowanie jest z wtrysku 3 i 4 cylindra i w moim przypadku nie ma to znaczenia bo jest to wtrysk tylko wielo punktowy nie sekwencyjny.
fotki jak pisałem zrobie jak juz zakończe w tej chwili niema sensu, jeszcze pod maska panuje ogólny bałagan.. Po za tym pozostalo sprawdzenie mieszanki, i tego najbardziej sie obawiam, nie chce by była zbyt bogata a patrżac na kłęby dymu pojawiające sie po puszczeniu nogi z gazu tak pewnie bedzie(zaznaczem ze jeszcze jechałem bez podłączonego wydechu)


A w elektronice 0 zmian ? :) Ja dymi no to pewnie przelewa i to ostro lub turbo oliwke puszcza lub pierscienie .

Ogarniesz temat :) Wierze w to . Tylko z wystrojeniem LPG na takim silniku to juz chyba bedzie problem :znudzony: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Praktycznie narazie 0 zmnian tak jak wczesniej pisałem, a dymi bo napewno sie przelewa, i po za tym wydechu nie było. Co do pierscieni to wykluczam autko ma 160 tys (nie tylko według licznika :)) turbo jest po regeneracji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 03:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
Mój projekt trwał tyle bo oddałem go w b.ale to.b.b.b złe ręce.. V.T.G nawet koła pasowago nie potrafi przykręcic(a ponoc auto było u nich wczesniej przygotowane do strojenia)..to bardzo ciekawe bo zdjelismy kolo pasowe bez wysilania sie jakim koliwek kluczem!!! cud że mi sie wał z korbami nie przekręcił..



są ludzie którzy to zrobią ale trzeba szukać entuzjastów którym zalerzy na pionerstwie a nie tylko na pieniądzach..lub róbmy to sami. To nie jest takie trudne jak sie wydaje...ja u siebie przerobiłem gruntownie auto.
A problemy wyelminowałem :) własciwie to Mistrz Polski w drifcie Bartek Stolarski był tutaj pewnego rodzaju szczepionką.Jak ktoś usłyszy i zobaczy jak chodzi dobrze uturbiona Beemka to moze zmieni zdanie na temat N/A i też spróbuje swoich sił;)

ale nie powiem zawsze przy takiej modyfikacji jest ryzyko;) jakby co to śmaiło piszcie na PW lub gg to coś zawsze doradze;)

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: bmw m10 turbo
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 15:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Obiecałem że wstawię fotki niestety nie miałem wcześniej na to czasu, :)http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/b55 ... ef6d3.html
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/dee ... 5a3fc.html
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/d2e ... 1abd9.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 23:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
nie chce zakładac nowego tematu.
Mam pytanie do znawców jak zachowuje sie sonda lambda gdy system nie moze zmiejszyc dawki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL