BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 11:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem ze starym kluczykiem!
PostNapisane: 9 listopada 2008, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e46
Mam E46 320 d 2000 rok . Kupiłem go z 2 kompletami kuczyków . Kluczyki wygladaja identycznie . Jeden działa bez problemu a drugi otwiera auto działa we wszystkich wkladkach a niestety po przekręceniu w stacyjce nie można nim zapalić samochodu jak tym drugim . Ten felerny kluczyk był prawdopodobnie nie używany przez dłuższy okres . Czy jest jakaś rada zeby działał tak samo sprawnie jak ten którego używam ?
Proszę o poradę !!!! Moje gg 1892992 czekam Paweł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 20:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
jak kluiczyk wygląda najprawdopodobnie masz uszkodzony lub zablokowany imo w kluczyku podczerwiń działa i uruchamia centralny zamek ale imo nie widzi kluczyka dobrze by było podjechać do servisu celem ustalenia usterki ewentualnie zamówienie nowego kluczyka jak masz kluczyk starego typu powinien byc rozbierany i może jakiś elektronik go naprawi a jak nowego to niestety one są nierozbieralne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e46
to jest oryginalny kluczyk ze znaczkiem bmw w srodku i dwoma przyciskami . Znajomy mi mowil ze od tego że kluczyk 8 lat lezal nie uzywany to sie wykasowal . I co teraz zrobic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 20:52 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=35245 :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 06:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
kształt tego kluczyka jest trapezowy ????? jak tak to jest nowy typ kluczyka nie rozbieralny tam nie wymieni się bateri są dładowywane przez wsadzenie do stacyjki z tego co piszesz to drzwi ci otwiera ale nie można odpalić w kuczyku są dwa zabezpieczenie jeden do alarmu i centralnego zamka i jak otwiera to widać że nie jest rozładowany a drugie to immobilajzer który uruchamia zapłon po przekręceniu go w stacyjce a zobacz czy jak wsadzisz ten kluczyk do stacyjki a drugi przyłuż blisko kluczykwa w stacyjce to zapalisz auto ?????? to znaczy że nie działa imo w tym kluczyku wiec czeka cię wymianan na nowy kodowany w serwisie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e46
Próbowałem z tą metodą kodowania kluczyków która była wcześniej podawana , próbowałem też z przykładaniem kluczyka dobrego obok tego felernego i nic. Jest to nowy kluczyk trapezowy. Otwiera on bez problemu drzwi z pilota ,po przekreceniu go w stacyjce zapalają sie wszystkie konktrolki ale rozrusznik nie chce krecic. Po wsadzeniu drugiego kluczyka wszystko dziala . Czy ten jeden od dlugiego lezenia mogl taki sie zrobic ? Jaka jest rada ? Czy serwis moze namagnesowac jakos go albo zaprogramować ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 15:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
no to obawiam się kolego że masz problem bo padł kluczyk choć nie do końca jestem pewnien sposób podany przez kolege to jest probramowanie kluczyka do portu podczeriwnie czyli do centralnego zamka kluczyk mam w sobie akumulator który ładuje się podczas jazdy w stacyjce ale z dugiej strony nie jestem pewnien czy po włożenieu i przekręceniu kluczyka jak jest uszkodzony imobilajzer czy powinny się zapalić kontrolki najlepiej będzie jak podjedziesz do serwisu na diagnoze to potwierdzą moje obawy naprawde nie wiem czy kontrolki powinny się świcić jeżeli imo będzie padnięte ale chyba będa się świecić ponieważ imoblilajzer jest zabiezpieczeniem układu zasilanie czyli brak prądu na rozrusznik tak mi się wydaje może ktoś potwierdzi na forum moją diagnoze ????

[ Dodano: 11 Listopad 2008, 15:34 ]
a i jeszcze jedno weź zapal silnik na dobrym kluczyku jak będzie chodził to zgaś go i szybko zapal na drugim uszkodzonym kluczyku jak zapali to masz walnięty imobilajzer ale wtedy czeka cie zakup nowego kluczyka w serwisie cześc kodowana wiec może zamówić ją tylko właściciel pojazdu

[ Dodano: 11 Listopad 2008, 15:40 ]
a najlepiej zrobisz jak podejedzisz na serwies i sprawdzą czy ten kluczyk nie sostał wypisany z sterownika silnika bo jest taka możliwość


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 23:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e46
Własnie tak zrobiłem wsadzilem szybko kluczyk ten wadliwy jak silnik pracowal na dobrym i zapalil . Ale jak go wyjalem i poczekalem 30 sekund to juz sam nie zapalał . A i od tego manewru w tym kluczyku przestal dzialac pilot do alarmu . Wiec nie wiem co teraz z nim zrobic . Zapala tylko jak sie go szybko podmieni z dobrym. Więc pewnie mnie czeka naprawa kluczyk w serwisie chyba ze znacie jakąś metode !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 09:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
mam przykrą wiadomość wiec pał ci imobilajzer a i te kluczyki są nie naprawialne można go tylko wymienić na nowy w serwisie część kodowana zamawia tylko właściciel pojazdu czas oczekiwania ok 10 dni a i cena ok 140 euro ale w polce może kosztować ok 700 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 13:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e46
Dzięku za wiadomość . Trudno ważne że jeden działa . 700 zł za dodatkowy kluczyk to trochę przesada więc zostane przy jednym .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 22:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
no tak można tylko co jak i ten padnie ?????? jak nie masz innego to zamów choć sórwke co abys mógł autko otwierać i odpalić bo jak coś się stanie to masz problem padl jeden kluczyk może paść drugi ale tego ci nie zycze i 3mam kciuki aby działał jak najdłużej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 09:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e46
o jaką surówkę chodzi ? co to jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 19:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
chodzi o kluczyk tkz sórówka czyli kluczyk z imobilajzerem ale bez pilota nr orginału z ETK 51 21 8 213 931 ale jeszcze bym sprawdził po nr nadwozia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Tak surówka kosztuje około 140 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e46
ale pilot i tak potrzebny zeby alarm sie zalaczal i central z kluczyka to ta surowka nie mia pilota w sobie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 07:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
tak nie ma pilota ale ma imobilajzer wiec kiedy otwier się drzwi alarm się uzbroi ale jak włożysz kluczyk do stacyjki i go przekręcisz alarm się rozbroi ale tylko propozycja jak by ci czego ci nie życze padł drugi kluczyk a tak na marginesie przy kupnie autka właściciel dał ci tylko dwa klucze elektroniczne ?????? bo w komplecie powinny być w symie 4 czyli dwa elektroniczne jeden sórówka i serwisowy to jest klucz taki plasikowy jak oddajesz auto na serwis on działa zapali na tym ale nie otwiera nim schowka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL