BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 14:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problemy z silnikiem!!!
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 00:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Newcastle
Witam od ponad 3 miesięcy walcze z moją betką :kwasny: !! Zaczęło sie od wymiany termostatu po zagrzaniu silnika( brak płynu w chłodnicy),auto ponownie zagrzalo sie po 2 tygodniach. Nastepnie wymienilem po raz drugi termostat i pompe wody co nie dalo zadnego efektu,bo znajomy mechanik,ktory podjal sie wyzwania walczyl z odpowietrzaniem auta kilka dni,po czym odpuscil.Postanowilem oddac do '' fachowca'' od beemek( prywatny garaz z duza reklama Bmw ;) ) Diagnoza postawiona przez tego pseudo fachowca Głowica. jak powiedzial tak CHYBA zrobil,wiec wymienil głowice plus uszczelke,olej filter itp itd . Nastepnie przy odbiorze auta stwierdzil,ze chlodnica tez do wymiany ok calosc koszt 800 funtów! Odebralem zaplacilem no i nacieszylem sie doslownie tydzien,auto ponownie sie zagrzalo!! w trakcie tej tygodniowej jazdy mialem napuchniete węze od chlodnicy dosc mocno. Teraz auto stoi pod domem ostatnia rzecz to visco które sam chce wymienic( Wszystko inne juz wykluczone przeciez zostalo!!chyba :( Wymienic sprawdzic,czy to nie tu tkwi problem??? Wracac do garazu nie mam zamiaru,chyba,ze po odzyskanie pieniedzy...
Troche to jak rozprawka wyglada,ale chcialem jak najwiecej opisac ten cyrk na kókach,który trwa juz 3 miesiace!! Dodam,ze mieszkam w Angli
Za rzetelne odpowiedzi z góry dziekuje pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 02:23 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
napisz jeszcze o jaki silnik i rocznik chodzi ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 02:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Newcastle
2.5 vanos 1998 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 17:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Newcastle
wymieniłem visco,pojezdzilem niby wszystko ok nie zagrzał sie,ale weze caly czas napuchniete! Prosilbym o pomoc. :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 18:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego
wymień korek od zbiorniczka wyrównawczego
tylko zobacz sobie tutaj http://www.realoem.com/bmw/select.do
na jakie ciśnienie potrzebujesz
napisz czy jest OK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Newcastle
no właśnie dostałem od znajomego taki sam korek( wykręcił gdzies na szrocie) i bez zmian węże puchną. :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Newcastle
tak więc do tej pory wymieniłem: termostat,pompe wody,głowice,uszczelke, chłodnice wisko.korek i juz mam dosc. Ale co jest wazne pzed naprawami najpierw chłodnica chłodziła tylko dolną partie i lewy wąż był zimny.Teraz wszystko jakby sprawnie działało prócz tych węży no i temperatury,ale to bo dłuższej jezdzie.. :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 21:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
czy układ jest dobrze odpowietrzony?
czy działa ogrzewanie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 01:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Newcastle
no wlasnie tu jest poblem,ze jest ogrzewanie,a odpowietrzyc za chiny nie daje sie. Jutro osatni dzien sprobuje odpowietrzyc,a jak nie pomoze to musze oddac w rece partacza w ramach reklamacji :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 07:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
bm-ki czasami sprawiają kłopoty
sprawdż czy jest strumień-odkręć korek od zbiorniczka i dodając gazu zobacz czy leci płyn z tej małej dziurki na górze zbiorniczka czym większe obroty tym większy strumień
strumień musi być
pamiętaj aby odpowietrzać przy otwartym ogrzewaniu na max.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 09:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Newcastle
ale teraz tak,nie interesuje mnie w ogole ten drugi zawór,czy tylko mam powalczyc z korkiem od zbiorniczka i tym zaworem obok niego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 00:36 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 8
Lokalizacja: Mogilno
Moje BMW: E60
Witam,
Hmm dziwne rzeczy z tymi BMW się dzieją na tych wyspach:), nie wiem czy to Ci coś pomoże, ale opisze Ci mój przypadek z tym samym silnikiem również w Anglii. Po zjechaniu z promu na obwodnicy zagotował mi sie silnik dodam ze stałem tylko jakieś 10 minut w korku może z 15. Nie dało nic zwarcie kabli na wentylatorze elektrycznym. poczekałem aż mnie ściągnęli z obwodnicy na jakiś dziwny plac (szrot? :)), Przyszedł z pomocą jakiś lekko podcięty majster. Od momentu, kiedy sie zagotowała minęło jakieś 3 godziny wiec silnik ostygł, on zalał mi wodą z (węża). Lał jak się dało odpowietrzył (chyba) i powiedział, że jest Oki no myślałem, że ma racje, bo silnik się nie gotował wszystko działało Oki.:kwasny:, więc pojechałem dalej w stronę Dublina czyli jeszcze parę km. jakieś 100km od promu auto na rondzie mi się zagotowało w mgnieniu sekundy i jechałem 3 godziny ostatnie 100km do promu. W Dublinie zjechałem z promu znów ostygnięte auto zalałem wodą i znów chodził, ale tylko przez 100km i zaczął się znów gotować. Nie byłem w stanie sam naprawić (brak narzędzi i czasu), oddałem od mechanika i masakra i szok :przestraszony: zaczął od termostatu, bo to nie drogi koszt. Niestety uszczelka pod głowicą, na szczęście głowica po sprawdzeniu okazała się cała!!! Pompę wody wymieniłem, bo twierdził, że juz jest mały luz. I co się okazało ze visco wogóle nie działało!!!
A odpowietrzenie to z tego co widziałem to odkręcił odpowietrznik na chłodnicy tylko w momencie jak nalewal wode do chłodnicy, póżniej juz tylko odpowietrzał tym zaworkiem na weżu co idzie do obudowy termostatu i nic więcej. (ogrzewanie otwarte na max).
Pozdrawiam kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL