BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 15:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 14:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Witam ponownie :) Już wiem co mam do zrobienia i jestem zdecydowany. Pozostaje ostatnia kwestia odnośnie tej cieknacej uszczelki. Robiąc fotki mojej E39 zrobiłem jedyne miejsce w którym olej sie saczy, jednak po dokładniejszych oględzinach dopatrzyłem sie kolejnego wycieku :niepewny: Czy ten wyciek jest spowodowany problemami z uszczelką pod pokrywa zaworów ?? Pozdrawiam

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 00:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Cześć :D Moja niunia przeszła właśnie rehabilitacje :hyhy: Chciałbym ponownie bardzo podziękować Maćkowi ( Stones1) i jego bratu Jakubowi, za bardzo bardzo miłą i fachową " obsługę " :padam: Usługa pierwsza klasa pomimo, że w środku nie było nic robione założone pokrowce na siedzenie i kierownice. Warsztat czysty i dobrze wygladający. Zostały mi pokazane wszystkie wymienione elementy z dokładnym opisem i wytłumaczeniem co, jak, dlaczego itd. Podczas, gdy ja pieszo zwiedzałem Gorzów Wielkopolski zostało wymienione :
- kompletne sprzęgło Sachs
- Oryginalny olej z OE BMW w silniku i skrzyni plus filtr oleju
- przednie klocki hamulcowe
- gumy stabilizatorów
- oryginalna OE BMW uszczelka pokrywy zaworów
- simmerring wałka sprzęgłowego OE BMW
- i kupiłem troche bajerów z Serwisu BMW np. zatyczki śrub pokrywy silnika, łapy pod lewarek itd :)

Nie wiem dlaczego, pewnie dlatego, że ponad miesiąc jeździełm na ślizgającym się sprzegle, a jadąc do Maćka V-Max wynosił 120km/h ( po 5 km rozpedzaniu się ) a przęcietną prędkością było 70km/h..... po naprawie czułem się jak w M5 .... NAPRAWDE. Czułem minimalnie 300 KM :rotfl: Gdy na obwodnicy wykorzystałem pierwsze 3 biegi i całe 2800 cm3 pojemności czułem sie jak w niebie :super: Portfel mi schudł i w tym roku Mikołaj mnie nie odwiedzi :( Ale wrażenia i radość z jazdy BEZCENNE :hurra: Teraz zobaczyłem jak powinno działać sprzegło i jak cudownie rwie do przodu po zapięciu kolejnego biegu :ok: Miałem też zaszczyt ogladnąć i usiąść w MB c140 V12 oraz E38 750 brata. Powiem tak ... kozacka, zajebi***, wypasiona ... to może być E30 na glebie i swapem na 4,4 L . Te auta Panowie to BAJKA I POEZJA :-({|= :przestraszony: . Sporo osób mówiło mi, że mam dobrze utrzymana, zadbana E39, ale to co zobaczyłem to przesada !! Brak ryski i grama kurzu z zewnatrz, juz nie mówiac o środku tych aut. Stan jak z fabryki poprostu miodzio. Kocham Mercedesy i nigdy nie ubustwiałem c140, ale po tym spotkaniu z bliska zmieniam zdanie a felgi na żywo wygladaja o wiele wiele lepiej. Nie wiem, czy Maciek nie jest poszukiwany przypadkiem przez MB za uprowadzenie muzealnej wersji CL'a :rotfl: Poprostu BRAK SŁÓW !! Cały dzień zakończyła miła pogawędka z braćmi o charakterze motoryzacyjnum. : ;) Jednym słowiem dziekuje i polecam. Potem już była tylko radość z jazdy :] Opłacało się jechać 400km no i dostałem upominek :zdrowko: Planuje na cieplejsze dni spocik narka :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 02:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Ja ze swojej strony również dziękuje za miłe spotkanie i gratuluje w 100% bezwypadkowego , bardzo dobrze utrzymanego BMW. Marcin wie czego należy oczekiwać od samochodu i jak utrzymać auto tak aby dawało w postaci przyjemności z jazdy wszystko to co dawało w dniu wyjazdu z salonu. Dzięki również za zaufanie, jechałeś jednak "w ciemno".

Ze 140tką przesadzasz :zawstydzony: , chociaż nie ukrywam że bardzo miło słuchać takich komplementów.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL