BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 21:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
wkoncu chodzi :hurra: :hurra: nie wiem co bylo narobilem sie jak cholera bo wyjecie miski to tragedia ale wyszla ,lancuszek luzny ale na swoim miejscu pompa podaje ,zlozylem odpalilem i jest git tylko teraz jeszcze jak z tym podcisnieniem one ma byc w odmie ale ze strony pokrywy czy gumu? i w ktora strone zamontowac termostat sprezynka w strone chlodnicy czy odwrotnie bo pasuje tak i tak ale mysle ze wlasnie tak jak pisze lecz chce sie upewnic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 22:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Co do łańcuszka to dziwne że jest luźny masz przecież napinacz do niego,a co do tego przewodu masz tu nr.tel do mnie dzwoń jutro od 8-do16 503153820 to ci wytłumaczę bo otworze maskę u siebie i będę cię instruował

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 22:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
ok dzieki zaraz zapisze i jutro jak bede grzebal przedzwonie pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 22:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
To więc do jutra pozdrawiam

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 16:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam sluchaj kolego nie dzwonilem bo akurat przyjechala siodemka z 3.0 a tam wyglada wszystko tak samo jak u mnie i juz wiem czemu nie moglem znalezc poprostu u mnie ktos wczesniej zalozyl zwykla gume bez wejscia wlasnie na to podcisnienie ale jeszcze raz dzieki za podpowiedz gdzie tego szukac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 20:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
jeszcze by mnie jedno interesowalo a dokladnie ten termostat jak ma byc zamontrowany bo dzis probowalem ale za cholere nie moge go odpowietrzyc albo robie cos nie tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 21:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Tu masz zdjęcie jak ma to wyglądać http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... l-11_1118/ tylko pamiętaj że na termostacie jest strzałka do góry jak go montować,jak go przekręcisz wtedy jest kłopot z otpowietrzeniem, jak coś to na telefon ,to ci wytłómaczę,

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 21:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
uuuu czyli dzis mialem zle ,a ta strzalka to czyli gdzie ona ma byc u gory?bo widzialem ja ale nie zwrocilem na nia uwagi i wlozylem byle jak .Kolego Chemik chyba nalezy Ci sie kolejny punkcik dzieki bardzo bo kazdy mowil inaczej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 21:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
aaa i jedno poza tematem jak zimny pali odrazu a jak cieply chwile trzeba pokrecic czy to moze byc wina czujnika temp tego co podaje do kompa? bo tak dzis slyszalem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 21:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Strzałka do góry chodzi o odpowietrzenie,a co do odpalania to dziwne acz kol wiek możliwe bo u mnie na zimnym palki od razu,ale na ciepłym też bardzo ładnie pali,czujnik jak jest padnięty to pokazuje na kompa że silnik jest ciepły więc go wykluczam, może być przepoływka albo wtryski przypieczone

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
przeplywka raczej odpada bo niedawno bylem na kompie i byla ok tylko wlasnie jakies bledy na wtryskach ale mechanik mowil ze to moze byc od przezucania benz gaz .Czyli na poczatek cos do czyszczenia wtryskow tak? a jak to jest dokladnie z ta strzalka na termostacie? bo kierunek juz znam tylko teraz nie do konca rozumie o co chodzi z ta strzalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2009, 21:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
termostat zalozony i wszystko gra :rotfl: fakt przyznam sie kosztowalo mnie to sporo nerwow i czasu ale wkoncu sie udalo i zaoszczedzil;em kilka stowek na mechanikach z tym wszystkim no i do tego jestem bardzo z siebie zadowolony ,ze podolalem takiemu wyzwaniu i oczywiscie dziekuje forumowiczom za wszelkie rady i podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 08:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
a powiedz tomek LPG zostawiłeś ??? bo jsak tak to silnik nadal długo nie pożyje dobijesz go tym w końcu a jak masz zwykłą instalkę to przerób na sekwencje to mu sporo pomoże :) Mieszalniki nie są domeną BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 09:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
wiem,wiem ale po pierwsze trafilem chyba na wyjatkowo dobry egzemplarz bo szczerze mowiac chodzi lepiej na tym gazie niz na benz (najpawdopodobniej ktorys wtrysk) po drugie sporo jezdze po miescie na krotkich odcinkach i niestety bmw moze kupic juz sobie kazdy ,ale jeszcze nie kazdy moze je utrzymywac na benzynce .W moim przypadku byloby to ok65 zl dziennie licze 20l bo tyle pewnie by spalil i paliwko po ok3.30 ,a na gazie niech 25l po 1,80 tj 45zl czyli zaoszczedzam ok 600zl miesiecznie .Tak licze bo tyl mi pali .Czyli wniosek nasuwa mi sie jeden ,w najgorszym za pol roku zrobie remont i jeszcze bede do przodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 19:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: grudziÂądz
:) brawo brawwo gratuluje wytrwałości bo ja juz bym sie chyba poddał na twoium m iejscu najważniejsze ze chodzi moja na szczęście juz tez ale tak naprawde to przekonałem sie o jednym robiąc swoje bmw ze w grudziądzu nie ma za nic mechanika do bmw wszyscy tylko zgaduja i wymyślaja głupoty wkońcu dochodzi do tego ze musisz stawić czoła i zrobić sobie sam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 20:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Heh tomku jakbys zdemontował instalacje albo zrobił na sekwencje czyli wyleciałaby zwężka z doltou to bys poczuł zpowrotem sowje 211KM obecnie zwężka zabiera mu sporo mocy przemyśl sekwencje dołożysz z 1000-1500zł i bedziesz miał lepsze osiągi silnik tak nie cierpi odalany jest przynajmniej na PB

Podziwiam za samozaparcie

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2009, 20:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
dzieki chlopaki :D co do odpalania u mnie tez trzeba odpalic na benz i z regoly czekam az sie nagrzeje chociaz troche ,co do sekwencji jeszcze nad tym pomysle bo naprawde nie narzekam na ten gaz, rzeczywiscie po wyjeciu tego mixera czy jak to tam sie nazywa roznica w mocy baardzo odczuwalna myslalem nad zmiana tego calego zwezajacego doplyw powietrza urzadzonka na jakies o wiekszej srednicy aby dolot byl taki jak byc powinien


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 12:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Jak zmienisz ta zwężke na inna to znowu na gazie będzie słabiutki bo gaz nie może mieć za dużo tlenu a pb musi go mieć duzo :)

Dołóz kaski i załóz sekwencje w końcu zbiornik instalacjie juz masz straczy wtrsykiwacze i elektronika i poczujesz róznicę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL