Jak wcześniej wspomiałem silnik byl zmieniany na m20b20. Komputer przepływka i reszta osprzętu została z m20b25. Co do el. szyb i reszty udało mi sie to połatac. Problem został nadal ze wskaźnikiem temperatury, poziomu paliwa i wyswietlaniem informacji pod zegrami. obrotomierz i predkosciomierz pracuja normalnie... Moduł od check control wygrzałem dziś lutownica zeby wyeliminowac zimne luty, ale nadal to samo... W schemacie instalacji zauwazylem bezpiecznik 80A Gdzie go zlokalizowac?? Czytalem na forum ze moze byc pekniety i to moze byc przyczyna.Ponadto zauwazylem ze pompe paliwa mam podlaczona prowizorycznie pod prawe swiatla w bagazniku... Chcac to zareklamowac mechanicy stwierdzili ze dlatego tak podlaczyli bo po chwili pracy silnika zanikal prad i nie dawal napiecia na pompe. Tlumaczac sie ze moga oddac samochod do elektryka za co ja musze oczywiscie zaplacic... Koledzy rece juz mi opadaja. A zeby dodac troche goryczki to za silnik zaplacilem 1,2k pln a za swapa i wlozenie nagrzewnicy 2k pln. Pomozcie od czego zacząc. A ze lubie majsterkowac, mysle ze przy waszej pomocy uda mi sie w pelni zreanimowac ten samochodzik
