BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 12:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 14:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kisiel24 napisał(a):
Odswierzam temat...no koledzy, dlaczego tak sie dzieje...kicha jest zawsze po nocy...nie dosc ze wyje to ciezko chodzi i sie plyn pieni...jak dojade do pracy (jakies 16 km) jest wszystko ok...plyn sie uspokaja i kreci sie calkiem przyjemnie...a co najdziwniejsze, po 8 godzinach kiedy jestem w pracy, jak uruchamiam auto to wszystko jest oka!!!


Ewidentnie układ się zapowietrza. Poszukaj dokładnie wycieków i zmień olej we wspomaganiu groszowa sprawa a na pewno nie zaszkodzi.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 14:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Hmm, olej napewno wymienie...ale powiedz mi tak, to dlaczego pozniej, jak auto juz pochodzi nic sie nie dzieje, plyn sie nie pieni :zdziwko: ...to mnie kurcze bardzo dziwie...bo skoro robi sie tak rano, to rowniez powinno byc pozniej...kurcze...strasznie to dziwne. Aaa i plynu mi nie ubywa...poziom jaki byl taki jest... :znudzony: :znudzony:
Dziekuje za odpowiedz Bobby :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 09:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Cholera, jednak jest jakas nieszczelnosc...bo mi plynu troche ubylo...kurde balans...zawsze cos sie musi dziac w morde!! :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 11:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kisiel24 napisał(a):
Hmm, olej napewno wymienie...ale powiedz mi tak, to dlaczego pozniej, jak auto juz pochodzi nic sie nie dzieje, plyn sie nie pieni :zdziwko: ...to mnie kurcze bardzo dziwie...bo skoro robi sie tak rano, to rowniez powinno byc pozniej...kurcze...strasznie to dziwne. Aaa i plynu mi nie ubywa...poziom jaki byl taki jest... :znudzony: :znudzony:
Dziekuje za odpowiedz Bobby :)


To nie musi ciurkiem uciekać wystarczy pęknięta uszczelka w pompie i żeby z niej powoltku kapało. Na postoju układ się powoli zapowietrza, jak odpalasz silnik płyn się pieni od bąbelków powietrza a kręcąc kierownicą zaczynasz układ odpowietrzać i powietrze znika.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 11:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Bobby_Valentino napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
Hmm, olej napewno wymienie...ale powiedz mi tak, to dlaczego pozniej, jak auto juz pochodzi nic sie nie dzieje, plyn sie nie pieni :zdziwko: ...to mnie kurcze bardzo dziwie...bo skoro robi sie tak rano, to rowniez powinno byc pozniej...kurcze...strasznie to dziwne. Aaa i plynu mi nie ubywa...poziom jaki byl taki jest... :znudzony: :znudzony:
Dziekuje za odpowiedz Bobby :)


To nie musi ciurkiem uciekać wystarczy pęknięta uszczelka w pompie i żeby z niej powoltku kapało. Na postoju układ się powoli zapowietrza, jak odpalasz silnik płyn się pieni od bąbelków powietrza a kręcąc kierownicą zaczynasz układ odpowietrzać i powietrze znika.

Cholera, no tak moze byc...kurde...mam nadzieje, ze znowu wymiana pompy mnie nie bedzie czekac :( Cholera jasna...zawsze cos sie musi stac. Pompa na gwarancji, ale kurde trzeba ja wyciagnac, wyslac i znowu auto cholera rozebrane!!! :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 09:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Odswierzam temat...wiec tak, plyn wymieniony...wspomaganko chodzi o niebo lepiej, leciutko...pompa praktycznie nie buczy...ale hmmm, pojawil sie inny deliktanie denerwujacy problem (znowu cos grrrrrr :znudzony: ) otoz, jak krece fajera, szczeglonie robie mocniejszy skret, czuje jakby na moment wspomaganie sie przycinalo, w pewnym skrecie kierownicy chodzi ciezej, tak samo przez chwile jest po uruchomieniu auta. Zrobie km, auto sie rozgrzeje wsio jest dobrze...coz to znowu moze oznaczac...grrrrrrrrrrrrr, slabo odpowietrzony czy jaki diabel...plynu w ukladzie jest na maksa!!!Dzisiaj z ranca zajrzalem pod maske i na zimnym bylo maks...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 09:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: BolesÂławiwc
Jezeli to grrrr wydaje taki dogłos to pewnie łopatka od pompy wspomagania sie posypała :kwasny: Mialem cos podobnego w swojej Buni wymieniłem Pompe i chodzi znakomicie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 09:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Hihihihi, nie nie takich dzwiekow nie wydaje...to ja sobie zrobilem grrr bo jestem zly ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 15:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Nikt juz nie ma pomyslu koledzy? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Sanok
Hm witam podlacze sie do tematu zeby nie zakladac nowego. Mam problem ze wspomaganiem w mojej e39 530d otoz zaczelo sie ze troche ciezej chodzila kiera ale zgasilem i odpalilem bylo ok zdazalo sie to dosyc zadko az do teraz bo kierownica chodzi ciezej a gaszenie nic nie daje (da rady krecic jedna reka ale nie jest tak lekko jak zawsze bylo) i przy skrecaniu slychac taki dziwny cichy dzwiec cos na podobe slizgania mokrym styropianiem po szybie ale nie az tak intensywnie alboo ocieranie dwoch balonow co mam zrobic od czego zaczac diagnoze ?? Z gory dziekuje za odpowiedzi i prosze o wyrozumialosc poniewaz jestem nowy na tym forum


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2009, 21:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Sprawdz na poczatek ilosc plynu wspomagania...jak bedzie ok, mozliwe ze pompa pada...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 07:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Sanok
plyn jest ale gdzies czytalem ze pompa gdy pada to jeczy i wydaje dziwne dzwieki moja tego nie robi a jesli wydaje dzwieki to praktycznie nisłyszalne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ciezko chodzi wspomaganie maglownica piszczy
PostNapisane: 22 czerwca 2009, 12:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
ciezko chodzi wspomaganie maglownica piszczy na cieplym i zimnym silniku płyn jest moze troche przechodzony dzieje mi sie tak w bmw-e-36 318 pomoze ktos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 12:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Sanok
to jak z tymi dzwiekami ? pompa daje o sobie znac poprzez dzwieki czy nie jest to regula ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 13:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
bulkowsky napisał(a):
to jak z tymi dzwiekami ? pompa daje o sobie znac poprzez dzwieki czy nie jest to regula ??

Generalnie jak jest u kresu zywota bedzie halasowac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 16:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Sanok
No wlasnie a u mnie ciezko dziala ale nie wydaje niepokojacych dzwiekow czy modul komfortu ma cos z tym wspolnego ??


Ostatnio edytowano 27 czerwca 2009, 17:33 przez bulkowsky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Sanok
pomoze ktos cos ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] wspomaganie kierownicy - jak zimny ciężko chodzi
PostNapisane: 25 listopada 2009, 11:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: W-wa
odgrzewam
Minęło trochę czasu. Kisiel - robiłeś coś z tym? wyeliminowane?

pzdr
m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] wspomaganie kierownicy - jak zimny ciężko chodzi
PostNapisane: 25 listopada 2009, 21:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 279
Lokalizacja: SJZ
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B20
Panowie a co może być przyczyną tego że moja pompa ciągle głośno pracuje a kierownica chodzi dosyć ciężko do czasu kiedy dodam "obrotów". Kiedy na postoju kręcę to strasznie wyje i nawet mam wrażenie że w pewnym momencie całkiem się traci.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] wspomaganie kierownicy - jak zimny ciężko chodzi
PostNapisane: 3 grudnia 2010, 21:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 373
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52 + LPG
ref....
Mam taki sam problem, tylko ze wymieniałem plyn na nowy jakies 2 miechy temu. nie pamietam jaki to byl olej ale gosciu zobaczył w katalogu i nalał taki który spełnia wymagane normy BMW.
Zaczeło sie jak pojawiły sie mrozy, przez pierwsza min jest ciezko pozniej wszystko wraca do normy, czy to norma u was???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL