BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 09:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
Mieciu napisał(a):
okazało się że nie na długo podziało tydzień i aku pada jak wcześniej a wiatraczek pracuje non stop , może ktoś wie który kondensator pada na tej płytce ??????


Hej to nie wina kondensatorka lecz jak już coś to padł Ci jeż tzw opornik dmuchawy. Zrób test taki jak jest niżej napisane.

Sprawa wiatraczka rozwiązana. Otóż 9 bezpiecznik jest od klimatronika. W jego miejsce wpiąłem amperomierz. Włączam zapłon i miernik pokazuje wartość 1-2A.Po wyłączeniu zapłonu wartość spada do ok 0.7A póżniej do 0.4A a po około 15-20 minutach wartość spada do zera. Wyniki sprawdzałem przez okno z pokoju bo pogoda do bani. Uradowany widząc wynik 0A poszedłem sprawdzic i tu zaskoczenie... otwieram dżwi samochodu a tu znów wartość 0.4A i wiatraczek pracuje. Próbe przeprowadziłem kilka razy i za kazdym otwarciem dżwi wiatraczek sie wlącza. A ja myślałem że pracuje mi non stop.

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 10:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
bardzo dobry sposób jak twierdziłem n początku to jeż :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 13:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Ostro³êka
Dzięki Wróbel jak wrócę z pracy to sprawdzę i dam znać
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 13:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
Jak się nie będzie wyłączał wiatraczek i natężenie nie spadnie do 0A to masz padniętego jeża. Wrazie W mam takiego nowego.

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 21:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Ostro³êka
Witam, więc wygląda to tak zrobiłem tak jak napisałaś i na wł zapłonie jest 1-2A po wyłączeniu
było 0,8-0,7A a później 0,29A i tak już zostało poszedłem do garażu po godzinie a tu 0,29A jak wół na mierniku auto było oczywiście zamknięte tak było wczoraj.
Dzisiaj jak wróciłem z pracy po drodze miałem nawiew ustawiony na pół skali a wentylator falował obrotami w garażu powtórzyłem wszystko i okazało się że pobór prądu mam cały czas na poziomie 0,7A więc odpiąłem jeża spadło do 0,3A i tak już zostało upragnionych zer na mierniku nie zobaczyłem :zalamany: pewnie mam dwie usterki jeż i panel klimatronika???????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
jeszcze takie pytanie a masz radio serie czy inne?? bo cokolwiek w aucie jest i nie jest podłączone do pradu po stacyjce bedzie czerpało znikome ampery ale bedzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 23:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Ostro³êka
wszystko mam serię dużą navi zmieniarkę w bagażniku tylko odtwarzacz dvd dołożyłem ale on jest po zapłonie i wiem jedną rzecz na pewno jest wina w nawiewach bo jak na noc wyjmę bezp nr. 9 auto zapala bez najmniejszego zająknięcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 23:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
wydaje mi sie ze jak jeż odłaczonny i dalej jest odłączony to moze i panel, ale z drugiej strony czy oby napewno nie ma żadnego poboru ?? wydaje mi sie ze minimum powinno byc - zapytam kolege jest elektrykiem w serwisie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 08:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Ostro³êka
ja mieżyłem bezpośrednio na bezp. nr. 9 i wydaje mi się że tam nie powinno być nic.
Jak nie opanuje tego tematu to przetnę zasilanie bezp. nr 9 przekaźnikiem i zasteruję go z I biegu stacyjki i też będzie działać tylko wolałbym zostawić wszystko w oryginale ale do tego trzeba by pewnie było kupić panel od sterowania klimy a używki nie ma sensu za bardzo bo też może być szrot a nówka napewno grubo powyżej trzech zer :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 08:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Ostro³êka
Wróbel napisał(a):
Jak się nie będzie wyłączał wiatraczek i natężenie nie spadnie do 0A to masz padniętego jeża. Wrazie W mam takiego nowego.

hej wróbel a za tego jeża tak jak powyżej 185zł???????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 10:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
zawsze mozesz kogos poszuakć z ostrołęki kto urzyczy ci na chwile panelu w celu spradzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 13:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Ostro³êka
tak tylko wiesz nie każdy będzie tak chciał przekładać a żaden z kumpli akurat nie ma e39 jakoś dam se radę dzięki Elwis328


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 13:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
Mieciu napisał(a):
Wróbel napisał(a):
Jak się nie będzie wyłączał wiatraczek i natężenie nie spadnie do 0A to masz padniętego jeża. Wrazie W mam takiego nowego.

hej wróbel a za tego jeża tak jak powyżej 185zł???????

Hej za jeża chce 180 zł wystawilem go wczoraj na allegro.

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 13:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
Szkoda ze jesteś tak daleko. Chetnie przebadałbym Twój problem. Póki co proponuje przedmuchać i przeczyścić panel. nie używac żadnych srodków ani preparatów do elektryki. Wydaje mi się mało prawdopodobne byś miał uszkodzony panel.

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL