BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 11:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Końcówka drążka kierowniczego
PostNapisane: 25 lipca 2008, 17:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
Mam pytanie, chodzi mi mianowicie o to, jaka kupic KOńCóWKe DRążKA KIEROWNICZEGO ?? sa jakies zamienniki orginalow ?? jakie nazwy maja orginaly, gdzie moge to w internecie zamowic ?? zainteresowany jestem glownie orginalami. czy zalecana jest zmiana 2 koncowek na raz ?? ( mam luzy na prawej) no i czy lepiej jest zmieniac od razu ta koncowke z drazkiem kompletnie ?? prosze o rade.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2008, 22:27 przez marcellchen, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2008, 18:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
wystarczy jak zmienisz końcówke samą. Możesz wymienić pojedyńczą ale nic nie zaszkodzi jak zmienisz od razu obie bo i tak bedziesz musiał zbierzność istawić, a jak w miedzy czasie by ci druga walneła to byś musiał ładować sie w kolejne koszta. Zamienniki są nawet na allegro można znaleść. Jeśli chodzi o oryginał to miedzy innymi w serwisie bmw. Jeśli chcesz numer części to wejdz na tą stronke http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-32_0630/
7 koncówka lewa
8 końcówka prawa
5,6 komplet lewy bądź prawy.
We wszystkich wersjach nadwozia i silnika końcówki są takie same.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2008, 18:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
na tej stronie masz części do bmw oryginalne i renomowane zamieniki
http://!_nie_reklamujemy_!/index.php?man ... =1&sort=2a

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 09:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
czyli jak bede zmienial same koncowki to tez bedzie ok ?? slyszalem ze lepiej jest zmienia cale drazki z koncowkami ?? wiec jak to jest ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2008, 10:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
marcellchen napisał(a):
czyli jak bede zmienial same koncowki to tez bedzie ok ?? slyszalem ze lepiej jest zmienia cale drazki z koncowkami ?? wiec jak to jest ?


Napewno lepiej ale po co ? Jeżeli niema luzów to niema sensu zmieniac. Tylko tak jak kolega napisał zmieniac należy obydwie bo jak druga zaraz walnie to będziesz 2 razy za zbierznośc płacił.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 12:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Podepnę się.
Gdzieś usłyszałem/przeczytałem, że końcówki drążka są różne od siebie, tzn. prawa jest inna niż lewa.
czesiio napisał(a):
We wszystkich wersjach nadwozia i silnika końcówki są takie same.

No właśnie. Zgłupiałem. Wg bmwfans.info także jest taka sama lewa i prawa (jedna ma nr 32 11 1 139 313, a druga 32 11 1 139 314).
Czyli, na 100% są takie same? :niepewny:

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 13:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
Obie koncowki wymień nie 1.Koncowka to element który sie zuzywa.
Z tego co ja wiem są takie same , tak mialem w innych autach.Koleś z tej strony powie ci co i jak podaj mu Vin i zamawiaj ja wlaśnie u niego też zamowilem coś i dodalem do ulubionych.

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 20:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
To że końcówka się zużywa, to ja wiem - w końcu śmiga po naszych drogach. :kwasny:
Biorąc pod uwagę, także i moje doświadczenie.
Tylko, nie byłem pewien jak to jest. Usłyszałem jedno, a wiedziałem o czymś innym i chciałem to wyjaśnić. ;) :P

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2009, 14:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
A ja zapytam tak, bede robil remont calego zawiasu na przodzie plus gwint i jedyne co mnie przerasta to wymiana koncowki drazka kierowniczego jak ja wyminic dokladnie ? Moze jakies fotki, opis ? jakis sciagacz specjalny jest potrzebny ? Nie mialem z tym do czynienia jeszcze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL