BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 05:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] glupiejacy komputer i "narwany" silnik o co
PostNapisane: 21 lutego 2009, 00:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Piekary ÂŚlÂąskie
witam - o co chodzi z moją betka??

Problem jest następujący :
najpierw jak paliłem ja na zimnym silniku miała koło 500 obrotów i jak nacisąłem gaz to gasła , w miedzy czasie wymieniłem świece i uszczelke pokrywy zaworów - odłączylem cewke a nie odłączylem aku - od tego czasu na zimnym silniku trzyma 2,5 tys obrotów i za Chiny nie chce zejsc nizej, dodatkowo komp ogłupiał tzn po jakichś 10 sekundach wszystko na licznikach sie świeci, na prędkościomierzu 130 na godzine i tak jakies 4 s po czym liczniki wracaja do normy, auto wróciło do normy dopiero jak miało 90 stopni..... o co chodzi????
odłączylem aku ale to nic nie pomoglo?
i dodatkowo mialem 2 błedy juz wczesniej a teraz te błędy sa po angielsku a nie niemiecku -jak zminenić znów jezyk ?? i co znaczą te błedy : owner`s manual i brake linkings ...?

serdzeczne dzieki za pomoc z góry


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2009, 12:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego żeby zmienić język przekrecasz raz kluczyk w stacyjce i naciskasz przycisk pod obrotomierzem. Trzymasz tak długo aż przeskoczy na inny język. Jak przeskoczy naciskasz znów i nastepny język aż do niemieckiego. Wyłączasz zapłon jak będziesz miałniemiecki.
Brake linings a nie masz czasem takiego komunikat???? Bo ten co napisałeś to nie ma takiego. Jeżeli masz taki jak Ci napisałem to okładziny zużyte. A komunikat zaczynający się na OWNER'S to standardowe odesłanie do instrukcji przy błędzie,jakimkolwiek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2009, 15:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Piekary ÂŚlÂąskie
dzieki wielkie Przemas :)) a o co z tym silnikiem i obrotami chodzi? silnik krokowy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2009, 15:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Spróbuj wyczyścić krokowca,może wina tkwić w nim. Choć powiem Ci szczerze ,że przyczyn tego może być mnóstwo,sprawdziłbym sondę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL