BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 11:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] chodzi tylko 6 cylindów
PostNapisane: 25 lutego 2009, 19:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
mam problem z moja bmw e32 chodzi na 6 cylinDRO ISK RA JEST A NIECHODZI JAK WYCIAGNE SWIECE SA CZARNE NA DRUCIEJ JEST WSZYSTKO OK SWIECE PIASKOWE PALI NA WSZYSTKIE A DRUGA NIEDZIALAPOWEYZEJ 40 TYS STRZELI I CIAGNIE NAGLE NORMALNIE ZALAPUJE CO TO MOZE BYC PROSZE O POMOC KABLE NOWE SWIECE NOWE ISKRA JEST NIEDOSTAJE PALIWA NA JEDNA STRONE CZY CO PROSZE O POMOC

_________________
radek m


Ostatnio edytowano 25 lutego 2009, 21:24 przez radek33, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
moze to wina jednego z przeplywomierzy...bo z tego co pamietam z mojej to tam jest 2...
ten silnik to jest poprostu podwojone m-20

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 01:40 
Scoot14 napisał(a):
ten silnik to jest poprostu podwojone m-20


koleżko, nie pisz takich bzdur, to nie prawda :) widziałeś kiedyś m20 i m70? bo chyba jednak nie :]

Konstrukcja głowicy jest identyczna jak w M40, z hydraulicznymi popychaczami, a w M20 jest regulacja zaworów, do tego przepływomierz- owszem, są 2. sztuki, ale jest taki sam jest co najwyżej w M50, a nie M20. Do tego napę rozrządu również jest nie jest taki jak w M20, więc o wiele bliżej konstrukcyjnie podobne są M40 i M70, jak M20 do M70.

a odnośnie tematu, z tego co kojarzę, był już podobny na forum, trzeba użyć opcji "szukaj" i powinno coś być.

a i jeszcze proszę autora tematu o nie pisanie z caps lockiem postów na forum.


Ostatnio edytowano 26 lutego 2009, 11:32 przez Czarny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: bmw e32 v12 niechodzi na 6 cylindrow
PostNapisane: 26 lutego 2009, 08:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
nic takiegoi nieznalazlem jesli ktos wie co to za przyczyna prosze o pomoc mysle ze jesli byl by to przeplywomierz toi chodzila by chociaz na wolnych obrotach prosze pomozcie

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 10:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
byłeś na kompie???

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
nie bylem wlasnie ale jestem elektronikiem i ztego co sprawdzilem to niema impulsu na wtryski

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 11:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
nie znam sie na ale moze cewka?

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
cewka jest ok daje iskre paliwo tez dochodzi sprawdzilempowyzej 4000 tysiecy zalapuje na wszystkie gary

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 11:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
czy to moze byc komputer sterowania silnikiem

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 11:53 
może padł rozdzielacz zapłonu? też są tam dwa.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 12:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
rozdzielacze sa dobre iskra jest paliwo do listwy dochodzizachowuje sie tak jak by niedostawala paliwa na jedna strone czy to komputer silnika
:znudzony:

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 12:58 
aaa ok w takim razie najrozsądniej podpiąć pod komputer, powinno coś się wyjaśnić :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 13:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Panowie nie miałem nigdy do czynienia z silnikami V10 czy v12 ale tak sobie myślę czytając wasze posty że skoro prąd na świecach jest jak należy, paliwko też dochodzi to może czujnik HAlla świruje i przez to wtryski nie podają mieszanki w odpowiednim momencie położenia tłoków a przy wyższych prędkościach obrotowych przerwy w dostarczaniu mieszanki są mniejsze i coś tam łapie i zaczyna chodzić. W silnikach R4 czy R6 kiedy właśnie nie pracują one na wszystkich garach przy niższych prędkościach obrotowych jak należy ale powyżej jakiejś tam granicy zaczynają hulać to często winę za to ponosi właśnie ten czujnik o którym wspomniałem na początku.
Nie mam jednak pojęcia czy w takich skomplikowanych konstrukcjach te czujniki występują ale sądze że to wspólna cecha dla silników z układem wtryskowym.
Jeżeli występują to zapewne jest ich 2 i są takie same więc nie zaszkodzi zamienić ich miejscami i sprawdzić.

Tylko jeżeli gadam od rzeczy to nie naskakujcie na mnie bo jak większość tutaj staram się pomóc najlepiej jak umiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
sprawdzilem i na jedna listwe niedchodzi prad do wtryskow a na druga dochodzi co to moze byc

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 13:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
wg. pierwsz co powinieneś zrobić to jechać na kompa i sie dużo rzeczy powinno wyjaśnic.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 14:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
gdzie znajduje sie czujnik halla i jeszcze pytanko gdzie znajduje sie sterownik wtryskow z gory dziekuje

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 14:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Nie kumam, po co takie bajkopisanie...nikt z nas nie jest wrozka...zydzisz kolego na komputer czy co? :znudzony: :] ...
Kazdy w poscie wyzej mowil, zebys podjechal na komputer...a Ty dalej uparty...nie rozumiem tego... :|
Podjedziesz i sie wszystko wyjasni...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Wabrzezno
Witam,ja miałem podobnie też mi nie chodziła na jedną strone,pożyczyłem od kolegi przepływomierz żeby sprawdzic ,posprawdzalem raz jeden raz drugi i to bylo to,ale nie koniecznie kolego musisz miec to samo ;) pozdrawiam i czekam na rozwiazanie problemu :)

_________________
Aktualnie E63 630i było E65 730d E39 520d 2 X E38 725 tds,E21 320,E30 335,E39 540,E32 750 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 15:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
bylem na kompie nic nie pokazalo sprawdze kolego michal komputer nic nie pokazal czyli wynika ze jak jest uszkodzony przplwomierz to nie bedzie chodzicna jedna czesc tak

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 15:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: stargard szcz
czy tez strzelala ci w tlumnik jak jej przyciznoles wiecej gazu

_________________
radek m


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL