BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 23:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] szarpanie silnikiem
PostNapisane: 12 marca 2009, 02:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: jastrzĂŞbie
od pewnego czasu mam problem-a mianowicie;
jak postoje na wolnych obrotach to po jakims czasie jest spadek obrotów i silnik przestaje chodzic na wszystkie cylindry-kuleje i jak musze jechac dalej to strasznie przerywa,
ale co ciekawe jak wylacze silnik i odpale ponownie wszystko wraca do normy do nastepnego postoju na swiatlach :kwasny:
jak spotkaliscie sie z czyms podobnym,prosze o rade

dodam ze jest wymienione;
-uszczelka pod glowica
-termostat
-vanos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 11:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego wyczyść krokowca.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 12:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
A co ma silniczek krokowy do przerywania podczas jazdy? :zdziwko:
Przecież on tylko odpowiada za pracę silnika na biegu jałowym :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 16:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: warszawa
a jak ze spalaniem?? podejrzewam że może być sonda walnięta i podaje za dużo paliwa przylewa silnik a jak z mocą?? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 22:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: jastrzĂŞbie
co do przyspieszenia to według mnie przymula,chyba że to normalne że dopiero od 5tyś sie zbiera,
a jeśli chodzi o spalanie to 15 na setke

chodzi mi po głowie jakiś elektrozawór lub coś w tym stylu tylko niewiem jak to rozgryść czyli który może szwankować :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2009, 10:26 
Witam wszystkich.

Mam podobny problem, z jednym wyjątkiem. Gdy samochód jest zimny silnik nie równo pracuje i ma ogromne zasysanie z pokrywy zaworowej, także nie można odkręcić korka od wlewu oleju. Auto również jak jest zimne nie ma mocy przerywa,ksztusi go im mniej gazu dodaje tym lepiej sie zbiera. do tego ma zwiększone spalanie.
Proszę o pomoc :kwasny:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2009, 18:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: ORIHUELA
Moje BMW: E39 520I
Kod silnika: M54 B22 - 226S1
ja miałem podobny problem obczaj sobie czujnik połozenia wałka rozrzadu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2009, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 34
Lokalizacja: Gostynin
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28TU
Witam.Podłączam się pod temat ponieważ mam praktycznie to samo. Dodam tylko że wymieniłem świece,sprawdzane cewki zapłonowe,wymieniony filtr paliwa,wyczyszczony silniczek krokowy,wymieniona odma silnika i auto 4 razy podłączane pod komputer i nie ma żadnych błędów. Ręce opadają,przejechałem już tak 6 tys.km i nie pogarsza sie więc jeżeli byłoby to coś poważnego to już by padła. Jest to jednak denerwujące. Może ktoś wreszcie rozwiąże tą zagadkę. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Otwock
Witam. mam problem z e39 523i na wolnych obrotach jest wszystko OK ale gdy ruszam to przy obrotach ok 1500 strasznie szarpie i przerywa i tak przez chwile do momentu gdy wkreci sie na wyzsze obroty(2000 wystarzcza). Wczesniej moglem spokojnie jechac na 3/4 biegu bez gazu i przyspieszac a od jakiegos czasu nawet ruszyc jest ciezko. Myslalem ze to moze byc problem chszczonej benzyny ale na gazie jest to samo. Na mysl przychodzi mi wiele pomyslow: swiece,przeplymomierz,sonda,filtr benzyny odpada skoro na gazie ma takie same objawy,sprobuje wyciagnac filtr powietrza moze beda jakies rezultaty. Moze wy macie jakies pomysly co to moze byc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 16:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Lewe powietrze może się gdzieś dostaje?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL