BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 13:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wielki problem z układem kierowniczym HELP!!!
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Opole
witam mam tego typu problem gdy jade autem strasznie mna rzuca to w prawo to w lewo mam takie odbicia na kierownicy niby ze zbierznoscia jest ok ale auto bardzo zle sie prowadzi w szczegulnosci na nie rownej drodze np. koleinach itp. rownierz przy chamowaniu mam objawy nad sterownosci pojazdu nie wiem oco chodzi gdyz zbierznosc jest dobra i nie mam luzow w zawieszeniu nie wiem ococ chodzi a zeby prowadzic prosto musze trzymac kierownice z delikatnym odchyleniem gdyz czuje ze mnie znosi prosze o jakies porady podpowiedzi dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
amortyzatory


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Opole
amory niby sa ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: układ kierowniczy
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: e34,e39,e34,e39,e46,
Kolego pojedz sobie na kanał z kumplem.Wejdz pod auto niech kolega szybko kręci kierownicą w jedną i w drugą stronę(jak przy sprawdzaniu zawieszenia) i patrz na przekładnie kierowniczą.Zakładam się że na niej masz luz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Opole
a jezeli na przekladni nie mam luzu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Lokalizacja: Sieradz
kolego tez mam ten sam problem

_________________
podziwiajcie i oceniajcie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=446568#446568


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 21:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Luzy na układzie kierowniczym, może jakiś luz na zawieszeniu (sworznie wahacza, łożyska, itd), ciśnienie w oponach ;) , geometria, nie dokręcone koło, a może wina opon. Ja miałem podobne objawy na oponach 205, po zmianie opon problem znikł.
Także coś z tego może być w twoim aucie. :P

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 15:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 162
Lokalizacja: Na³êczów
Mam dokladnie taki sam problem co Bielu.Moje BMW prowadzi się jak Polonez albo i jeszcze gorzej.
Gdy jest prosta i równa droga samochód jako tako się prowadzi ale gdy zaczną się koleiny to ucieka ato w prawo ato w lewo.Bylem na stacji diagnostycznej i diagnosta powiedzial ze nie ma żadnych luzów w zawieszeniu zbieżność OK tylko amorki z przodu aby że aby.Czy mogą one mieć wpluw na niestabilne prowadzenie samochodu tak jak napisal kolega Krystian.Opony raczej wykluczam bo samochód jest obecnie na stalówkach i oponach standardowych 185/65.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 16:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Jak najbardziej amortyzatory też na to wpływają. Ojciec ma taki problem w Audi B4. Wybity jeden amorek przedni i auto lata jak mu się podoba. Ja to się normalnie nawet boję do niego wsiadać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 19:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Tuszyma
ja tez mam taki problem i mam luz na przekładni kierowniczej po lewej stronie tak ze ona tak jakby pływala tam. moze zrobie cos z nia w sobote to napisze czy cos to pomogło. i mam jeszcze takie pytanie. czy to moze byc wina tylko tego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
ja na 90% obstawiam maglownice lub drazki kierownicze...ale raczej maglownice

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: MaÂłopolska
Sprawdź dokładnie amorki tylko nie w na stacji bo tam nawet ze złomu mają 70 % sprawności tylko poprostu wyjmij i sprawdź czy trzymają -parę lat temu miałem e36 i ten problem wynikał z tego , inną przyczyna może być zły dobór kół jak masz seryjne to nie ma tematu jak nie to spawdź najlepiej na prostych stalówkach z wąską oponą ( 185-195 max)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
a ja stawiam na zbieżność tylnej ośi robileś tyl czy tylko przod

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 00:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 162
Lokalizacja: Gdansk
żadna rozbieżność ani amroki, masz do wymiany gumy na tulejach i trzeba je komputerowo ustawić koszt około 200zl tył do roboty...

_________________
Moje bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 11:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Mam dokładnie ten sam problem w 320I. Masakra. Szukałem troszkę po tematach i każdy pisze co innego. Ktoś jest na 100% pewien co to może być? Kolega (chyba Tomcio) wymienił prawie całe zawieszenie i nadal była kupa. Wymiana maglownicy ponoć coś daje ale też nie jestem pewien. Może by się w końcu wypowiedział ktoś kto sobie z tym problemem poradził a nie rady metodą prób i błędów i niepotrzebne pakowanie się w koszta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL