BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 18:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
Cytuj:
U mnie to wyglądało tak:


u mnie aż tak źle na 100% nie jest :)

Cytuj:
jak to sprawdzałeś?

///ESIU napisał(a):
czuc pod palcem tak zwane "RAKI"

no właśnie palcem, ale w złym miejscu bo nie na górze krzywki, a na dole tam gdzie płasko, ale takie wyżłobienia jak na zdjęciu to bym zauważył.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 18:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
no wiadomo że nie na szczycie krzywki, bardzo dobrze widać je na zdjęciach bobbiego,

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
Chyba właśnie na szczycie tam gdzie najbardziej wyrobione??

Normalne jest że jak się silnik nagrzeje głośniej klepią zawory?? Bo mi się zdaje ze powinno być na odwrót.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 19:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
DanielsDS napisał(a):
Chyba właśnie na szczycie tam gdzie najbardziej wyrobione??

Normalne jest że jak się silnik nagrzeje głośniej klepią zawory?? Bo mi się zdaje ze powinno być na odwrót.



Wyciszają się po nagrzaniu.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 22:57 
właśnie esiu, o tym mówię.

nie da się tylko i wyłącznie na podstawie paluszków określić, czy wałek trzyma wymiar, czy nie. można od razu stwierdzić, że do wymiany, ale nie potwierdzić, że jest okay.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 23:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
to dlaczego u mnie klepią bardziej jak się nagrzej, może to panewki czy panewki na wolnych obrotach nie stukają??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 00:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
panewki stukaja przy schodzeniu z obrotów ale to bys słyszał czy to dół silnika czy góra

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 18:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
O ile się nie mylę zawory stukają gdy luz jest za duży na zimny silniku w M20B25 według sam naprawiam BMW luz powinien wynosić 0.25?? Ustawiłem tak wszystkie zawory i faktycznie ciszej klepie na niektórych był naprawdę duży luz.

Ale tu: http://e30.de/ zakładka Motoren--->M20--->320i/325i Optimierungtips

Ventilspiel
0:35wlotowe
0:30wylotowe

Dużo napisali o zaworach, ale nie znam niemieckiego i nie wiem o co chodzi i w jakim celu zwiększają luz zaworowy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Zawory e30
PostNapisane: 9 maja 2009, 12:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŻuromin
Witam mam pytanie jaki powinien byc luz na zaworach w bmw 320 z 2 litrowym silnikiem z roku 88 z gory dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
zimny 0.25
ciepły 0.30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŻuromin
na wlotowym i wylotowym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Gdansk
nie wylotowe i dolotowe tak samo

zimny silnik 0.25 goracy 0.30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 17:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Garwolin
kolego skoro hałasuje ci klawiatura pomimo ustawienia zaworów to tak jak kolega bobby napisałem najprawdopodobniej przyczyna jest wyrobiona juz klawiaturka. sam przerabiałem ten problem. wymieniłem calą kompletną klawiaturę i jak ręka odjął. z "masahuku" zrobił się cichutki pomruk silnika m20 (oczywiscie w granicach przyzwoitości m20) :) pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL