BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 12:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] jak dostać sie do opornika przed głównym wentylatorem
PostNapisane: 27 marca 2009, 09:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: STARACHOWICE
Witam. Mam prośbę, może ktoś podpowiedzieć jak w najłatwiejszy sposób dostać sie do opornika przed głównym wentylatorem i gdzie jest on umiejscowiony??


Ostatnio edytowano 27 marca 2009, 09:19 przez B3H3MOT, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 03:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Kluczbork
no hej napisałbym szybciej ale musiałem sie zarejestrować bo zapomniałem hasla :wstyd:
no więc ściągasz schowek po prawej stronie tzn. pod spodem są dwa mocowania ciągniesz je w duł i schowek jest twój, ale najpierw odchaczasz dwie linki w srodku i kabel od ładowania latarki.Jak schowek masz juz za sobą to teraz troche tapicerki tzn.kawałek po lewej stronie pod schowkiem oczywiście jest ona przykręcona jedną śrubką i masz juz pół nagrzewnicy na wierzchu, teraz jest problem bo niewiem czy masz klime czy nie ale dasz rade to czego szukasz jest w nagrzewnicy przy samej scianie grodziowej silnika masz tam (jedną wtyczke czarną odczepiasz ją) nie pomyl sie z modułem klimy bo on ma dwie kolorowe. Odkręcasz dwie śrubki i wychodzi taka mała pierdułka jak pudełko zapałek ;) tzw.opornik albo coś tak długiego jak miecz dlatego nazywa szie mieczem.Ale zasada demontażu jest taka sama.
to tego wszystkiego potrzebujesz latarke bo tam ciemno jak :zdziwko: śrubokręt + i - i troche cierpliwości tak więc powodzonka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 07:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: STARACHOWICE
Witam Janku.
Miałem już kiedys ten "miecz" w rękach tylko niewiedziaelm że tak się on nazywa.Możesz mi podpowiedzieć czy to on może odpowiadać za załączanie dmuchawy nawiewu dopiero przy połowie potencjometru?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL