BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 14:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525iX
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 21:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam, mam pytanko chłopaki
więc z tego co wyczytałem to co 80.000 km należy przeprowadzić czynności serwisowe w 525iX, które wymieniam poniżej- pytam ponieważ ja mam w swojej buniniuni 161 000 km i zastanawiam się czy je wykonać. Więc:
1. główny filtr paliwa:wymienić
2. hamulec awaryjny: sprawdzić grubość okładzin ciernych, w razie potrzeby wymienić
3. łożyska kół przednich: sprawdzić luz
4. automatyczna skrzynia biegów: wymienić olej ATF, wymienić siatkowe filtry oleju
5. ciśnienie sprężania: sprawdzić
6. katalizator: sprawdzić działanie sondy lambda
7. układ wylotowy: dokręcić właściwym momentem nakrętki przy kołnierzu łączącym kolektor wylotowy z głowicą cylindrów i kolektor z przednią rurą wylotową
8. wymiana oleju w skrzynce rozdzielczej i przekłądni napędu osi przedniej


chciałbym szczególny nacisk położyc na punkt 4 i 8, bo o automat i 4x4 trzeba dbać choćby nie wiem co :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 21:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
punkt 5 bym raczej odrzucil i 7 noi na upartego zeby Ci nie bylo tka milo punkt 6 tez bym odrzucil reszte sprawdz dla zasady :)

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: 525iX
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 16:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: PoznaĂą
A czy miał już ktoś do czynienia z wymiana oleju w układzie 4x4 tj z ostatnim punktem ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 525iX
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 18:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
sally22286 napisał(a):
A czy miał już ktoś do czynienia z wymiana oleju w układzie 4x4 tj z ostatnim punktem ???


wymieniałem olej w skrzyni redukcyjnej przy okazji remontu automatu (5HP18), u mnie na tabliczce skrzyni (pomarańczowa) było że przychodzi ten sam olej co do automatu.rz

wymiany dokonywał skrzyniarz (olej w skrzyni zamierzam zmieniać co 30000 km wg skrzyniarza to przy okazji i olej w skrzynce zawsze wymienię)

do dyferencjałów wlałem mobil VS600

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL