BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 03:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e32] Getriebeprogramm a przeciążenie
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 01:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
Witam

Jakiś czas temu miałem nie miły przypadek; pewni "znajomi" imbecyle wsiedli w 4-ke do auta, razem ze mna 5 i 2 do bagażnika :idiota: o czym mnie nie poinformowali. Do tego w bagażniku mam butle w kole (myślę że około 100 kg więcej waży niż zwykłe koło) + 2 "ludzi" 150 kg i w środku jakieś 360 kg. Nie ważyłem... razem "ludzi" 510 kg + butla 100 kg a ładowność E32 to chyba 520 kg. Do tego chyba niezwykle dużo na tylnia oś... ruszyłem zacząłem cofać i po chwili zaświecił się Getriebeprogramm. Od razu sprawdziłem poziom oleju w skrzyni w sumie tak na oko czy jest mniej-więcej dobrze - było.
Auto przy załączaniu R bardzo szarpało. Gdy z N włączałem R było takie szybkie uderzenie.
Zgasiłem silnik, wysadziłem pasażerów :] odpaliłem errora nie było więc delikatnie pojechałem do przodu.

To było jakies 500 km temu; od tego czasu nie było żadnych objawów ani Getriebeprogramm na desce...

Tylko dlaczego pojawiło się to wtedy? Wina tego przeciążenia czy bać się o skrzynie? :(


Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 8 stycznia 2007, 01:46 przez michael, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 02:23 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
raczej skrzynka słaba , bo przeciez 90 kg za duzo to nieduzo. a masz prawo ciagnac oprocz tego 1600 kg na haku i dopiero sie ciezko zaczyna robic autku.

a poza tym to dane fabryczne są z kierowcą ok 70 kg i pełnym bakiem- wiec sobie policz jeszcze raz

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 20:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
Frank napisał(a):
raczej skrzynka słaba , bo przeciez 90 kg za duzo to nieduzo. a masz prawo ciagnac oprocz tego 1600 kg na haku i dopiero sie ciezko zaczyna robic autku.

a poza tym to dane fabryczne są z kierowcą ok 70 kg i pełnym bakiem- wiec sobie policz jeszcze raz


Dzis miałem podobny objaw... poziom olej chyba (jeśli dobrze sprawdzam) na minimum :(


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL