BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 listopada 2024, 20:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 28 maja 2009, 09:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
Witam.jestem na forum juz od dłuzszego czasu i postanowiłem przedstawic swoje e36 318i m40.A ze w nazwie forum jest słowo "sport" bedzie to pierwsze forum na jakim prezentuje swoją maszyne:)
Nie jest to zwykłe m40:)pare osób na forum juz je zna:)Najprawdopodobniej jest to najszybsze nieuturbione e36 318i m40 w Polsce :hyhy:

Auto było robione do zabawy i sportu(pztki,kjs,rallysprint) wiec nie ma zadnych bajerów,ładnych felg,m pakietów,neonków itd. :D .Auto pochodzi z 1990r i jest tez biednie wyposazone co jest dla mnie plusem.posiada elektryczne szyby przód,elektryczny szyber i lusterka oraz wspomaganie.nie posiada nawet ABS'u.

Wnetrze jest całkowicie seryjne poza małą sportową kierownicą Raid.

Z zewnatrz poza tylnymi lampami i przednimi kierunkami nie ma zadnych zmian

Mechanicznie auto zostało mocno przebudowane,został przeprowadzony szereg zmian mający za zadanie podniesc moc jednego z najgorszych i najsłabszych silników bmw :rotfl: oraz poprawic układ napedowy i prowadzenie. Wiec zacznijmy od początku:

silnik:
-głowica przeszła porting(zostały rozwiercone i wypolerowane kanały wydechowe i dolotowe)
-został zamontowany wałek od swiatka robiony na zamówienie
-lekkie dzwigienki zaworowe
-nowe prowadnice zworowe
-głowica planowana o 0,8mm
-swiece splitfire
-wszystkie uszczelki i uszczelniacze wymienione na nowe
-odchudzone koło zamachowe
-przy okazji wymienione visco,pompa wody,popychacze,rozrzad z paskiem wzmacnianym isoran,sprzegło,przewody,kopółka,palec(wszystko orginał bremi) i jeszcze kupa rzeczy o których nie pamietam
-olej valvoline vr1 racing 10w60 zmieniany co 5000km

Układ wydechowy:
-kolektor(baran) 4-1 z kwasówki firmy ta technix
-rura z kwasówki 2.25 cala
-koncowy dedykowany ac schnitzer do e36 318i(posiadam jeszcze dedykowany supersprint oraz robiony na zamówienie przez firme maxitun-ciekawski)

Dolot:
-airbox simoty
-dolot z kwasówki własnej konstrukcji(wyliczony pod wałek)
-polerowane kanały w kolektorze
-rura alu pociagnieta od zderzaka do boxu

Elektronika:
-kilka programów robionych przez Bagora(z bmw-klub.pl),na rózne paliwa z róznymi odcinkami
-obecnie jezdze na programie na 98 oktanów i odcinką na 7200

Układ napędowy:
-nowy łącznik elastyczny
-most 4.45
-short shift pro racing

Zawieszenie:
-Gwint firmy ta technix
-stabilizatory przedni 25,5mm m-technik po 92r, tylny 19mm m-technik przed 92r
-rozpórki przód i tył firmy speedbox
-łaczniki wzmacniane meyle hd
-tuleje wachacza pełne meyle hd
-łożyska tył i przód sportowe firmy master-sport

Hamulce:
-przód tarcze wentylowane ate pd
-tył tarcze niewentylowane ate
-klocki ferodo premier

Koła:
-cywilne alutec 15x7'' opony continental sportcontact 205/50
-do zabawy oz racing 15x7" opony różne:)

Auto bez problemu na 1/4 objerzdza e30 318is,320 e36 318is,320i oraz e39 528i idzie prawie równo z e30 325i i e36 325i(m50b25) z innymi nie sprawdzałem bo mnie to zbytnio nie rajcuje.na tomiast w klubowych zrecznosciówkach prawie zawsze ma najlepsze czasy(czesto lepsze niz e36 m3,e46 m3).w pztkach tez idzie nie najgorzej ale dopiero zaczynam startowac wiec wszystko przede mną:)

Obrazek

linki do filmików z 1/4:

z e36 318is:
http://www.youtube.com/watch?v=VTfWawOV ... annel_page
z e30 325i:
http://www.youtube.com/watch?v=Qw-nek4f ... annel_page
z e36 325i(kiepski start mi wyszedł):
http://www.youtube.com/watch?v=wuREDI6Y ... annel_page

wszystkie auta bardzo zdrowe a nie jakies padaki.

Niedługo wykresiki z hamowni licze na jakies 145KM i 200Nm,moze cos wiecej.auto na zlotach i spotach wzbudza nie małe zainteresowanie,niektórych nawet czasami zatyka jak sie dowiadują co mam po maską :cwaniak:
Autem poruszam sie tez normalnie na codzien,zrobiłem juz blisko 20000km z czego wiekszosc to dynamiczna i ostra jazda.auto nie sprawia zadnych wiekszych problemów eksploatacyjnych.

Obrazek

wrzucam kilka fotek z róznych imprez,niebawem kolejne fotki komory silnika,zawieszenia,poszczególnych detali jak kolektor,wałek,tłumiki itd.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 sierpnia 2014, 12:41 przez reza, łącznie edytowano 19 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 09:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
podoba mi się ta maszyna

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 09:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
rewelacja.. :padam: super wygląda, bez zbędnych dodatków i do tego jeździ :super:

R4 rulez :hyhy:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 10:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37037
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
takie zmiany lubię :super:

jestem ciekawy co na to Fryderyk :chytry:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 10:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Super mody :super:

podoba mi się taka zabawka, do tego z ///M40 trochę pod prąd ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 11:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30114
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
gratuluje modów :super: :padam:

czekamy na wykresik i więcej zdjęć :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
profi mody :hurra: z wyglądu też mi sie podoba :ok: fajny kolorek

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 11:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
Szacunek za te modyfikacje ale nie lepiej było zeswapować na coś mocniejszego? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 11:51 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
buncol napisał(a):
Szacunek za te modyfikacje ale nie lepiej było zeswapować na coś mocniejszego?


widoczenie nie, nie każdy musi swapować, dokładać turbo do 2.5, 2.8, tylko pobawić się z takim silnikiem i napewno frajda jest nie mała :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 12:01 
:padam: :padam: :padam:

auto mi się kompletnie nie podoba jeśli chodzi o wygląd, ale mniejsza o to. empakiety i ładne felgi to nic przy tych modach.

Silnik miażdży, a wyścig z e36 e25 daje mi dużo do myślenia :hyhy:

olać te fotki z zewnątrz, wrzuć foty silnika i wykres jak będziesz miał, oraz chętnie bym usłyszał jak wydech chodzi na tym wydechu :)

reza napisał(a):
auto nie sprawia zadnych wiekszych problemów eksploatacyjnych.


co się dziwić, przecież to M40 :znudzony: to chyba jest JASNE.

teraz 2. pytania:

- czy będzie suszarka, tak jak rozmawialiśmy, czy jednak nie? :)
- po tych modach, czy liczyłeś jaki masz teraz stopień sprężania? Bardzo mnie to interesuje :)


O tym aucie już nie raz z rezą rozmawiałem :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :padam:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 12:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
zeswapowac???swapów jest pełno a mina kolesia z 325i który zaglada pod maske auta które go własnie objechało lub idzie równo z nim(wszystko zalerzy od kierowcy i stanu auta) - bezcenna :] czesto jest tak ze kolesie nawet nie wiedza co powiedziec kiedy zerkaja w strone kolektora wydechowego i nie widza turbo:)wieczorkiem dorzuce jeszcze jakies fotki.
Jak kos napisał wyżej "R4 RULEZ" :cisza:

Nikt mi nie powie teraz ze m40 to syf i muł :rotfl:

dialog kolesi na mecie zrecznosciówki gosc z e46 m3 i sedzia od mierzenia czasów:
m3: dobry czas pewnie wykreciłem
sedzia: dobry,dobry tylko o sekunde gorszy od 318i... :D

Postawiłem sobie cel który osiągnełem i jestem z tego zadowolony,zajeło mi to troszke czasu i troszke kosztowało ale nie wymiękłem, doprowadziłem co zacząłem do konca.a powiem szczerze ze efek przerósł moje oczekiwania bo liczyłem ze dotrzymam kroku e36 320i...

suszara bedzie na bank ale w przyszłym sezonie bo w tym chce troche postartowac w pz i rallysprintach.
chodzi ci o stopien sprezania czy cisnienie sprezania?bo jak o stopien to nawet ciezko mi jest go obliczyc(kiedys sie za to brałem)


Ostatnio edytowano 28 maja 2009, 12:10 przez reza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 12:07 
reza napisał(a):
bo liczyłem ze dotrzymam kroku e36 320i...


ten silnik wbrew pozorom ma potencjał... kto się tym trochę interesował to wie dlaczego :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 12:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
problemy eksploatacyjne - maiłem na mysli obrócone panewki,pekniete głowice,tłoki wychodzace bokiem,zerwane paski,spalone sprzegło itd. auto dostaje ciagle po dupie i jeszcze nie miało zadnej zadyszki.

zamieszczam jeszcze link do przejazdu na torze kartingowym,tylko prosze o wyrozumiałosc były to moje pierwsze w zyciu przejazdy w jakiejkolwiek imprezie na czas.na tym torze tez nigdy wczesnie nie jezdziłem wiec liczba błedów i kiksów jest straszna:)
http://www.youtube.com/watch?v=s1YM3KYSh5c
najlepszy moment jest w 1.45min.


Ostatnio edytowano 28 maja 2009, 12:31 przez reza, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 12:18 
właśnie o to chodzi, że M40 ma mocny dół, głowica zaś krótka, więc o też jest nieco inaczej :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 13:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 449
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e60 3.0d
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: było e36 i e46 a jest e60 :)
no ładnie, ładnie :) :ok:

ciekawe ile ma Km/Nm czekam na wykres :)

_________________
Obrazek
Jest e60 2004r 3.0d 218hp.......................BYŁO e46 i e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 15:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
No nareszcie ;)

Teraz się zacznie, wiele zaplanowanych swapów upadnie przez ciebie i te filmiki :rotfl:

Nie napisałeś jednak o jednym, ale to widać po zdjęciach: banan na twarzy podczas jazdy. To jest najważniejszy efekt prac nad autem. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 16:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
stary wielki szacunek!!!! zrobiłeś z "klekota" potwora!! tak z ciekawości ile miał nabite na liczniku przed tymi modyfikacjami?? też mam taki motorek :rotfl: ale serie...

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 16:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Niezla maszynka do zabawy

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 17:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
na kazdej fotce na jakiej widac moja twarz w aucie mam banana az sam sie dziwie nawet jak wypadam w trawe lub cos nie wyjdzie nigdy banan nie znika,poprostu sprawia mi to wielka frajde:)nie uwierzysz ale miałem nakrecone 299000km,zalałem auto 2 razy ceramizerem i raz phanterem.mam złozony drugi blok na zapas z nowymi panewkami i pierscieniami ale chyba za szybko skorzystac z niego nie bede musiał:)miałem go wrzucac odrazu ale chciałem sprawdzic ile stary wytrzyma i te docieranie by mnie zabiło:)cisnienie trzyma równiutkie na kazdym cylindrze 14.5bar raz na pewien czas musze dolac 500ml oleju ale to wina uszczelniaczy bo dymek pokazuje sie dopiero przy 6500obr. i przy puszczeniu gazu puszcza bączka wiec na bank uszczelniacze,dziwi mnie tylko ze juz po 15000km puszczaja.poza tym kazde auto krecone non stop powyrzej 5000obr bedzie brało olej.

ps.wieczorkiem pozniejszym wrzuce foty zawieszenia,silnika itd. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 19:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
reza napisał(a):
ps.wieczorkiem pozniejszym wrzuce foty zawieszenia,silnika itd.


czekamy z niecierpliwością :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL