BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 21:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Dziwna sprawa-jade na gazie a ubywa paliwa?
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 14:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Witam wszystkich,mam problem w moim bmw 520 e39,a chodzi o to ze wyjezdzajac z kraju zatankowalem paliwa,wskazowka wskazala wowczas 30litrow czyli polowe zbiornika,kontynulojac jazde caly czas na gazie,zaobserwowalem ze wskazowka poziomu paliwa powoli sie obnizal a po przejechaniu 1500km okazalo sie ze wskazowka spadla miej wiecej do poziomu 8litrow,i nie wiem w czym jest rzecz ,pod spod zagladalem nigdzie nie widac ani nie czuc paliwem,czy mozliwe bylo by ze plywak nawalil badz co dziwne ze gaz popieral sobie troszke paliwa.Prosze o pomoc z gory dzieki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 14:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
Raczej masz cos z plywakiem.U mnie jest na odwrot jak auto postoi kilka godzin to swieci mi rezerwa pomimo ze mam ok 15 l beny troche pojezdze to wskazowka powoli wraca na 15 l ;)

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 15:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Spróbuj zatankować się do pełna, zrobić kilka km i znów podjechać na stację. Jeżeli to wina pływaka to paliwa ci nie ubędzie. W przeciwnym razie będziesz musiał udać się do gazownika i sprawdzić, czy ci odcina paliwo po przełączeniu na lpg. Ewentualnie odłącz bezpieczniki odpowiadające za pracę pompy paliwowej po tym jak już ci się na lpg przełączy ( nr 17 oraz 31) i sprawdż reakcję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 15:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Dodam ze auto uzytkuje od dwoch lat i nigdy wczesniej czegos takiego nie zaobserwowalem zeby na przejechane 100km na gazie ginal gdzies litr benzyny,czy moze tez wina tkwic w tym ze przed dzien wyjazdu zrobilem test zegarow ,a jesli nawet to plywak,to czy mozna z ta awaria jezdzic.?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 15:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Awaria pływaka nie jest czymś, co może spowodować awarię całego samochodu. Po prostu nie będziesz wiedział ile jeszcze masz paliwa w zbiorku i tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 15:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
pawelkitka napisał(a):
czy moze tez wina tkwic w tym ze przed dzien wyjazdu zrobilem test zegarow ,a jesli nawet to plywak,to czy mozna z ta awaria jezdzic.?


Test zegarow nie ma z tym nic wspolnego. Z uszkodzonym plywakiem mozesz jezdzic tylko nie bedziesz wiedzial ile masz dokladnie beny..Sprawdz jeszcze jak auto postoi kilka godzin ile pokaze Ci paliwa na wskazniku.

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 15:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
Jezeli masz duzy komputer w TEST06 sorawdzisz ilosc paliwa w baku(w litrach)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 15:58 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15924
To normalne, ze ubywa benz. Auto najpierw odpala na benz i jedzie na benz az nie zlapie temperatury i dopiero potem sie przełącza na gaz. Moze byc nawet tak, ze jadac na krotkich dystansach auto w ogole nie przelaczy sie na gaz.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 16:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
padl ci przekaznik odpowiedzialny za zamkniecie wtryskow i stad auto jedzie i na gazie i na benzynie - musisz go odnalezc gdzies z przodu sam przy instalacji gazowej i sprawdzic tez wtyki - jak to nie pomoze -wizyta u gazownika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 17:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Wtryski gazowe niedawno czyscilem u gazownikow jakies 4tys km temu,a gdzie ewentualnie moge znalezc ten przekaznik przy ktorym z elementow instalacji,i jak go rozpoznac czy jest uszkodzony moja instalacja to Stag 300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 19:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
STAG 300 w parametrach sterownika trzeba odznaczyć/wyłączyć funkcję "Wyłącz przy pierwszym". Pewnie czasem przez dłuższy czas jechałeś z większymi prędkościami. Jaki masz reduktor?

Tak jak napisał renoraines jeśli było dużo rozruchów na przestrzeni 1500km to normalne. W dodatku może być ustawiona wysoka temperatura przełączania, co potęguje to zjawisko.

Jeśli padłby "przekaźnik" w stagu lub z innego powodu podawana była benzyna do silnika podczas pracy na gazie. Autor tematu na pewno by to zauważył, silnik nie pracowałby poprawnie, jeśli w ogóle na dwóch paliwach na raz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 23:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
awaria przekaznika wystapila mi lata temu w omedze -oczywiscie przy innej instalacji gazowej - ale spalal motor gaz i benzyne - nie odczulem na motorze tylko po wskazniku paliwa - auto bylo tez leciutenko tak jakby slabsze -malo co wyczuwalnie - too byla tylko moja sugestia a jesli sie nie przydala to tez nic sie nie stalo -prawda ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL