BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 15:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Uciekające paliwo?
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Witam, czy w e36 są dwa baki ? Dzisiaj postawiłem swojej bmw dwoma kołami (prawymi :P ) na krawezniku reszta wiadomo na ulicy po paru godzinach gdy wsiadłem niemiło sie zdziwiłem ze paliwa było mniej na wskaźniku :P może gdzieś spłyneło a może ucieka gdzies? jakaś sugestia :P pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
Zerknij pod tylny zderzak i bedzie wiadomo czy masz podwujny bak, wdg mnie czasami tak jest , zalezy tez to od temperatury powietrza i jej skoków

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Nie podwójny a dwukomorowy i całkiem możliwe że masz przytkany przelew chyba że wszystko wróciło do normy jak przejechałeś jakiś odcinek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
ok zwrócę na to uwagę., jakby był bak dziurawy to by przecież leciało nawet jak beemka stoi maksymalnie w poziomie. chyba...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
no niesttey celowo przejechałem sie kawałek dalej i nic sie nie poprawiło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Czy w E36 tak jest to głowy sobie uciąc nie dam, ale w niektórych BMW jest bak dwukomorowy i zdarza się tak że zostawiając auto na jakiś czas (np. na noc, nawet na prostym) mimo że przy wysiadaniu masz jeszcze sporo "wachy" i zasięg np. 120KM po ponownym odpaleniu świeci się rezerwa i zasięg szacowany jest na np. 45KM. Jednak po kilkunasto minutowej jeździe powinno wrócić to do normalności.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
no dobra a jak to jest paliwo jest pompowane z jednej komory? Czy jak? Na jakiej zasadzie sie to odbywa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Baku nie rozbierałem więc również głowy uciąć sobie za to nie dam. Ale kiedyś było podobne pytanie i odpowiedz brzmi że jest coś takiego jak pompka wstępna tłocząca paliwo z jednej komory do drugiej.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
nie no bo dajmy na to miałem paliwa na jakieś 70km a teraz wskazówka leży prawie na zero i nie wiem czy faktycznie nie ma benzyny czy pływak zgłupiał...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
davids3 napisał(a):
nie no bo dajmy na to miałem paliwa na jakieś 70km a teraz wskazówka leży prawie na zero


Jeśli w E36 jest dwu komorowy zbiornik to takie coś byłoby całkiem normalne.

Niech wypowie się ktoś kto potwierdzi bądz zaprzeczy dwukomorowość zbiornika w E36.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem- jesli wystepuje takie zjawisko tzn.ze bak jest dwukomorowy-jest jedna komora z ktorej pompa progowa czy glowna ciagnie paliwo a druga komora ma samodzielna pompe ktorej zadaniem jest przepompowanie paliwa do komory pierwszej- jesli ta wlasnie pompa ze biornika padnie - auto pomimo posiadania w zbiorniku 15-20 litrow paliwa Ăźpo prostu gasnie -stad wlasnie po dluzszyym postoju wskaznik wskazuje mniej paaliwa niz w rzeczywistosci jest - jeszcze jedna uwaga -jesli sa wycieki to widac na podlodze w garazu -na asfalcie czy betonie -cudow nie ma -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Wykorzystałem zdjęcie z aukcji a co ? http://www.allegro.pl/item584527418_zbi ... 6_97r.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
wpisując na allegro "zbiornik paliwa e36" widać ,że chyba jednak jest dwukomorowy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL