BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 lipca 2025, 21:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 15:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
co moze powodowac uszkodzony zawór?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 16:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1692
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
taki zawór to jest tylko prawdopodobnie udoskonalenie normy emisji spalin.
były normy: euro 1, euro 2, itp.
nieznam bmw e38 ale wiem że w e34 założenie zaworu wpuszczającego opary benzyny z baku do przepustnicy przy odpowiednich obrotach , kwalifikowało już ten samochód do normy chyba Euro3

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 16:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
aha, no to nie narobil mi szkód. Dzis sprawdze u brata czy stuka tuz po zapaleniu silnika czy pracuje cicho. Jak cicho , to musze zamowic, widze ze wymienie sobie sam, bo wyglada ze jest to bardzo proste.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 16:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Numer 8 to chyba bezpiecznik ?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 19:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
TEn zawor to odpowietrznik baku- moze powodowac stuki i hałasy- MArcin978 z bkp miał ten problem- musisz to wymienic prawdopodobnie. A po podłaczaniu kabli jak pisałes- zrob reset DME- odłącz aku, zabezpiecz bieguny czyms, złacz przewodem kable + i - i przekrec zapłon. po 15 min wyłącz zap. odłacz kable, podłącz aku

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 09:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
z zaworami sprawdzilismy wczoraj u mnie i u mojego brata , wiec jest tak , tuz po pierwszym odpaleniu nie pracuja w ogole. Po kilkuminutowej przejazdzce podniesismy maski i u mnie 2 zawory i u brata 2 zawory wtedy slychac. Wydaja wtedy takie stukanie jak wtryski np. No nic nie sadze zeby 2 u mnie i 2 u brata padly. Tak chyba ma byc.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 09:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ogolnie jak ostatnio mialem blad poduszki (nawiasem mowiac wreszcie rozlaczylem ta wtyczke, przedmuchalem i popryskalem wd40 i wyglada ze moj problem sie skonczyl) i jezdzilem na odczyt bledow to nic poza poduszka nie pokazywal, po usunieciu bledu poduszki i oczyszczeniu wtyczki nie mam zadnych bledow. A powiedz ten reset moge zastapic podjechaniem na odczyt bledow?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 09:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
niet


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 10:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
niet
:kijemgo: osz TY!! zasielaes we mnie niepokoj....

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 10:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
:hyhy: :hyhy:
Maciek wiesz ze stres zle wplywa na cere.nie spnaj sie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 22:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: ALPINA B5 Biturbo
Garaż: Ex: E38 740i, Alpina B10 V8, Alpina B5S,
Ja ten temat przerabiałem tylko, że w M62 [mam tylko jeden taki zawór] Zawór pracuje okresowo - faktycznie klekoce jak wtrysk paliwa w Golfie. Zawór służy do dopalania opar paliwa które powstają w baku - opary doprowadzane są w okolice przepustnicy służy to poprawie norm emisyjnych - taki układ odpowietrzania baku. Wg. mnie nie masz się czym martwić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 18:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57B25
Witam. Odkopuje temat. Mam parę pytań odnośnie tego zaworu

A mianowicie:
-czy ten zaworek pracuję również na gazie??
-czy można np wstawić rurkę zamiast zaworu
i czy pracuje on na obrotach biegu jałowego??

Dzisiaj dojrzałem że sobie ten zaworek zwisa a tam gdzie powinien wchodzić pod przepustnice zasysa powietrze. Założyłem tam gdzie być powinien i porażka. Obroty spadły a ponad to na LPG zaworek nie pracuje a do tego spadają bardzo obroty po przegazowaniu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL