BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 21:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] problem z obrotami 323 ci
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 20:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
Witam!
od pewnego czasu mam klopot z obrotami a wyglada to tak ze gdy rano odpale silnik obroty dochodza do 1200 rpm po czym na sek, dwie spadaja na 500 rpm i wskakuja znow na 1200rprm i dzieje sie tak 3,4 razy.
wymienione zostaly swiece,wszystkie filtry,sprawdzono pompe zimnego powietrza,przepustnice,zawor wolnych obrotow,wszystkie przewodyprzy okazji wymiany popychaczy na nowo zostal ustawiony silnik wyczyszczony vanos.problem dalej istnieje.czy cos pominalem?
auto ma 143tys km
olej pelen syntetyk millers xfs 0w-40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 15:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
99% urwany wezyk podciśnieniowy regulatora cisnienia na dolnym mocowaniu za przepustnicą.
Widoczny po zdjeciu przepustnicy, albo do wymacania reką, jak ktoś wie gdzie szukac.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 16:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 698
Lokalizacja: Południowa WLKP
Moje BMW: E90 LIM
Kod silnika: M47N2
a ja bym stawial na sonde... byles kolego sprawdzic na kompie?? tak bedzie chyba najszybciej
jeszcze jak mozesz napisac czy dzieje sie tak tylko na zimnym silniku czy po kazdym odpaleniu?
a tu masz podobny temat moze on Cie na cos naprowadzi

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=42241

pozdrawiam i zycze powodzenia

_________________
Pomoc z ICOM, ISTA+, ISTA P, Esys, NCS Expert, polskie menu, mapy nawigacji, kodowanie opcji, zmiana USA na EU, dorabianie kluczyków seria Exx oraz Fxx itp ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 16:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Sonda po odpaleniu zimnego silnika nie działa.
Musi chwilę podgrzac ją grzałka i wtedy zaczyna prace.
Strzałka na zegarach jest mniej wiecej przy końcu niebieskiego pola temp. przewaznie.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 15:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: P-Ăą
Ja mam podobny problem. Z wyjątkiem tego, że niekiedy silnik się dławi też na ciepłym silniku po odpaleniu. Podczas jazdy ze stałą prędkością można zauważyć jak delikatnie się rusza wskaźnik obrotów i ekonomizera :cenzura: Ja wymieniłem tylko olej, filtr oleju, filtr powietrza (wszycho ori) no i komp resetowany (błędów nie było). Tam gdzie teraz mieszkam na pomoc mechaników nie mam co liczyć :dobani: Ludzie H E L P ! ! !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 09:47 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
wszystko sprawdzone wezyki sady etc.wszystko ok.problemem okazaly sie oringi na vanosie ktore byly nie w najlepszej kondycji.po zamowieniu w usa( 70 dolarow) bo w anglii servisy nie maja tych uszczelek i proponuja nowego vanosa i zalozeniu zadnych problemow.temat zamkniety dziekuje za wszystkie sugestie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 21:36 
mam taki problem kupilem e46 i zmienilem sobie filtr poeietrza na stozek po czym auto zacselo gasnac na wolnych obrotach pojezdzilem tak pare dni i zalorzylem spowrotem orginalny filtr lecz usterka nie zniknela dodam tez ze czuc ze samochud jest slabszy sprawdzilem tez uklad dolotu powietrza i wyglada na ok prosze o rade


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 14:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
tadek 010 napisał(a):
mam taki problem kupilem e46 i zmienilem sobie filtr poeietrza na stozek po czym auto zacselo gasnac na wolnych obrotach pojezdzilem tak pare dni i zalorzylem spowrotem orginalny filtr lecz usterka nie zniknela dodam tez ze czuc ze samochud jest slabszy sprawdzilem tez uklad dolotu powietrza i wyglada na ok prosze o rade

Mogłeś coś rozłączyć lub uszkodzić przy demontarzu.
Przypomnij sobie czego dotykałeś i posprawdzaj jeszcze raz.
W najgorszym wypadku uszkodziłeś przepływomierz, ale wątpię. Bardziej stawiam na złe założenie gumy lub poluzowany(ą) kostkę bądz przewód jakiś.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL