BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Kończę SWAP M30B35 do E30 1.8 M40 Kilka pytań technicz
PostNapisane: 5 maja 2009, 01:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Nowy SÂącz
Witam Wszystkich forumowiczów serdecznie!

Jestem na etapie kończenia prac związanych ze swapem M30B35 do E30 318 i Cabrio M40 i mam w związku w tym parę pytań (może ktoś to już przechodził i będzie mógł mi pomóc):

1.Które piny z wtyczki od silnika i jak przelutować lub odłączyć całkiem lub jak wogóle ją przerobić lub podłączyć do wtyczki samochodowej żeby nie było problemów i wszystko działało? Silnik z instalacją jest od 735i 1989rok manual z DME i pełnym komputerem pokładowym oraz tempomatem (nie wiem czy to ma jakieś znaczenie).

2.Jakie dyfry stosowaliście i jakie dają osiągi (nie zależy mi na prędkości max, ale na przyspieszeniu. Czy dyfer 4.27 się rozleci czy nie? czy będę musiał ruszać z trójki? slyszalem, ze przy 3.91 jedynka jest juz raczej zbedna

3. czy wał napędowy mogę wykorzystać ten co mam (chce zrobić hybrydę wałów z 318 i 735, skrócić i wyważyć). Wiem, ze pasuja od 328i E36 i od 325e E30, ale chce zrobic z tego co mam.

4. jak przerobic obrotomierz zeby wlasciwie wskazywal?

Jesli macie jakies pytania co do przeprowadzenia tej operacji to walcie smialo, jesli bede mogl to pomoge. Troche schodow juz przeszedlem...

Wielkie Pozdro dla wszystkich !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 07:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: ÂżegiestĂłw
siemka. widze ze projekcik fajny ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e82 e83
Kod silnika: m57 n47
ciekawe jak będzie śmigać ;)

1. Jaką chłodnice zakładasz?
2. Jak rozwiązałem problem z obrotomierzem?
3. Obudowa filtra od 3,5l?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 09:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: ÂżegiestĂłw
smiga fajniutko :hyhy:
1. chłodnica od 324d
2. zegary od 320 /325
3. dolot ze stożkiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 09:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: ÂżegiestĂłw
;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 20:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54
Dyfer 4.27 raczej nie powinien się rozlecieć. Jaki chcesz Vmax?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 17:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: ÂżegiestĂłw
mam troszke ponad 190km/h przy 6000obr/min na5biegu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL