jezeli jestes pewny na 100% ze komputer zle pokazje spalanie , nalezy go skalibrowac ,czyli wprowadzic nowe dane , niestety niewiem jak to jest w e39 , ale np,36
Wchodzisz w test zegarów, test 20. Będziesz miał napisane:
KVBR:jakaś liczba
Ustawienie fabryczne to 1000, dopuszczalne wartości 750-1250.
Można robić zmiany współczynnika na oko ale lepiej jest od razu "trafić". Żeby "trafić" potrzeba trochę matematyki.
Po pierwsze musisz znać faktyczne spalanie.
Wartość realnego spalania dzielisz przez to co wyświetla OBC i wynik mnożysz przez 1000.
W ten sposób masz wartość współczynnika korekcyjnego.
Żeby go wpisać wchodzisz w test 20 i naciskasz RESET. Zaczyna się odlicznie od tej wartości co masz do 750 a potem przeskakuje na 1250 i znów w dół.
wciskasz guzik reset i gra gitara ( teoretycznie )
_________________ MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725
|