BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 14:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] brak kilku zembów na wale korbowym
PostNapisane: 9 lipca 2009, 22:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp.
witam, w mojej bmw po wykasowaniu bledow komputerem diagnostycznym nagle okazalo sie ze zniknela iskra na dwoch garach, po wglebnym sprawdzeniu mechanika okazalo sie ze brakuje kilku zembow na wale korbowym i tutaj wielka zagadka jak ktos mogl zaprogramowac komputer aby ten ubytek zebow pomijal, znacie moze takiego magika?, kto mogl by to zrobic ponownie?(czy wogole jest to mozliwe bo taka jest hipoteza mechanika)


Ostatnio edytowano 9 lipca 2009, 22:19 przez micmar35, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 22:21 
a nie prościej wymienić koło czujnika impulsów? będzie raczej o wiele łatwiej... podejrzewam, że o wiele taniej, niż programowanie sterowników od nowa :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 22:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp.
przeciez te kolo zembate z walem korbowym tworza jednosc wiec nie jest to raczej czesc wymienna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chrzanĂłw
ale na tym kole ma byc przerwa ok 3 zebow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
To koło ma mieć do okoła zęby, tylko w jednym miejscu przerwę jak mój poprzednik napisal na ok 3. jesli niema tych zębów również w innym miejscu to czujnik wtedy może źlę odczytywać. Nie wiem dokładnie jaki tam masz silnik, ale koło musi dac sie odkrecić, najczęściej jest na 6 śrub.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 00:28 
Obrazek

to jest np. m52, koło o którym mowa to nr. 8.

kosztuje wg. realoem ok. 50$

tutaj M43
Obrazek

Więc chyba nie ma co rzeźbić z programem :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, 09:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp.
moje autko to E46 1,9B 98r- i jak patrzylem w ten otwor po wyciagnieciu czujnika polozenia walu to na tej zebatce sa 2 przerwy, wiec jesli ma byc jedna to zastanawiam jak auto chodzilo do tej pory bo przyjezdzajac do mechanika autko chodzilo dobrze a po usunieciu bledow z komputera odrazu zniknela iskra na dwoch swiecach-czy to mozliwe ze komputer byl tak zaprogramowany ze pomijal te uszczerbione zeby? i jak wogole one mogly ulec zniszczeniu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL