BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 07:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Trzęsie przy 120km/h
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 12:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: kornowac
Witam.Mam problem moja bemka trzęsie sie przy 120!wszystko co mozliwe sprawdzone wał,most,pólosie,zawieszenie,kola no poprostu wszystko.Juz mi brak pomysłów co to moze być.Samochód drży tylko przy 120km/h.Mój mechanik rozkłada ręce a w serwisie kompletnie nic niewiedza.pomóżcie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 13:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
a sproboj zalozyc od kogos inne felgi, to ze sa ywazone nie znaczy ze proste :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 13:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
mark525 napisał(a):
a sproboj zalozyc od kogos inne felgi, to ze sa ywazone nie znaczy ze proste



Święta prawda. Załóż od kogoś inne felgi (nie koniecznie duże), i zobacz jaki będzie efekt. Skoro sprawdziłeś już prawie wszystko, to ja stawiam piwo że to właśnie felgi.

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 14:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
koła w e39 mają kolosalne znaczenie. ja miałem taki problem mimo wielokrotnego wyważania wszystkich kół (ale w tym samym warsztacie... :wstyd: ) od kiedy wyważam gdzieś indziej problem znikł... :) ponoc oprócz samego wyważenia felg ma też istotny wpływ położenie opony względem felgi. opony nie są idealnie równe i przekręcanie ich względem felg daje dobre efekty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 14:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: kornowac
To też próbowałem.Zmieniłem 3 komplety kół do pewności jeszcze dodam że dyfer złożyłem z innego samochodu i to samo!Czy jest to możliwe że tarcze hamulcowe sa nie wywazone bo to chyba ostatnia rzecz która sie kreci i ją nie wymieniłem. :22:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 14:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
mark525 napisał(a):
Czy jest to możliwe że tarcze hamulcowe sa nie wywazone

oczywiscie ze mozliwe

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 14:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
gumy, wahacze, końcówki drążków masz sprawdzone czy ok są całe,
gdzieś się czai minimalny luz i miesza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 22:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: ERA i RNI
Moje BMW: e39 530d M
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=109090
U mnie było to samo.Okazało się,że miałem zniekształcone opony,które były mało co zużyte(jakieś koreańskie g...) :11: .
Po zmianie ogumienia problem zniknął! :14:
Pozdrawiam!(sobota) :08:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 22:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
mark525 napisał(a):
Czy jest to możliwe że tarcze hamulcowe sa nie wywazone bo to chyba ostatnia rzecz która sie kreci i ją nie wymieniłem. :22:

Za mała masa aby miały tak duże znaczenie i są blisko środka piasty. Ja bym też obstawiał opony chyba że rzeczywiście masz gdzieś luz w zawieszeniu, który przeoczyłeś podczas sprawdzania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 23:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
prosto- sprawdz czy ci szczeki przednie puszczaja klocki - bo tak sie czasami zdarza ze nie wracaja za szybko i jedna strona np . przytrzymuje kolo stad drgania -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 11:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: krakow
witam tarcze jest latwo sprawdzic czy sa zuzyte 42.4 to ich minimum lezeli skala na suwmiarce bedzie mniejsza to mozesz zdemontowac tarcze i przetoscyc je na zlom to napewno rozwiaze twoj problam pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: kornowac
aczyna sie nowy tydzien i chaba zaczne znowu od poczatku.zaczne od tarcz i hamulcow bo to mi zostało a jak nic nie pomoze to chyba pojezdze jakis czas moze sie cos zmieni?dzieki za rady bede próbował dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 21:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
samo nic sie nie zmieni -znalezc trzeba przyczyne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 07:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 247
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: E60 3.0d
Kod silnika: M57N
Napisz czy trzesie sie cale auto wpada w tzw rezonans czy tylko trzesie sie kierownica ?

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0...218 KM....500Nm ==>jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: kornowac
Siema.Walcze z moja 5 do oporu ale ona wygrywa :mur: .nic sie nie zmieniło :dobani:
podobno jest jeszcze jedna taka w niemczech i tez niewiedza ale luzik :cwaniak: niejezdze 120 tylko 220 :przestraszony: i jest ok :super: .samochód chyba ma wade konstrukcyjna czy coś ale licze ze wkoncu cos padni zanim ja nie padne.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 21:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: F10
Kod silnika: N57
A skrzynka automat czy manual,jaki silnik?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 07:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 9
Lokalizacja: RzeszĂłw
AC_SCHNITZER napisał(a):
gumy, wahacze, końcówki drążków masz sprawdzone czy ok są całe,
gdzieś się czai minimalny luz i miesza



bicie z regóły czuć jak są luzy w zawieszeniu, ale to nie oznacza ze te luzy powodują to bicie.

sprawdziłbym zbierzność


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
Cytuj:
bicie z regóły czuć jak są luzy w zawieszeniu, ale to nie oznacza ze te luzy powodują to bicie.

sprawdziłbym zbierzność


akurat zbieznosc nie ma nic do tego :)



ja mam podobny problem jak kolega

bicie minimalnie czuc przy predkosci w granicach 100 km/h

felgi prosciutenkie ... zawieszenie w idealnym stanie zero luzow ...

a bicie jak bylo tak jest :dobani: :mur:

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 14:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 343
Lokalizacja: Elbląg/Bydgoszcz
Moje BMW: E39 530iA Touring
Kod silnika: M54B30
Ja miałem guza na oponie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 14:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
Borsuk napisał(a):
Cytuj:
bicie z regóły czuć jak są luzy w zawieszeniu, ale to nie oznacza ze te luzy powodują to bicie.

sprawdziłbym zbierzność


akurat zbieznosc nie ma nic do tego :)



ja mam podobny problem jak kolega

bicie minimalnie czuc przy predkosci w granicach 100 km/h

felgi prosciutenkie ... zawieszenie w idealnym stanie zero luzow ...

a bicie jak bylo tak jest :dobani: :mur:


Stawiam na opony,ktoras jest walnieta stad drgania mialem podobnie do 100km/h nic 110-120 drgania powyzej spokój.

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL