BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 23:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Udało się wyeliminować stuknięcie przy gaszeniu 320d
PostNapisane: 17 lipca 2009, 14:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
Teraz jestem już pewien co powodowało ten charakterystyczny dzwięk przy wyłączaniu silnika za wszystko jest odpowiedzialne koło pasowe to duże na wale. W środku koła jest guma dlatego wielu z Was zauwarzyło, że przy zimknym silniku to nie wystepuje i zgadza się Po rozgrzaniu guma staje sie mięka i słychać stuk. Wymieniłem dodtakowo wszystkie rolki oczywiśćie koło i rolki tylko oryginalne. Gdyż koła zamienniki nie posiadają odpowiednio dobranej mieszanki gumy i ztąd te problemy...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 14:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: waw
pisalem juz o tym jako rozwiazaniu - fachowo to sie nazywa tlumik drgan - wymienia sie go w dieslu e46 co 50-80 tys km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 20:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
witam,

Spotkało mnie to samo. Słyszalne były stuki podczas pracy zwłaszcza na obciążonym silniku np z klimą na postoju..niestety okazało się że to właśnie koło. Koszt 1000 pln za koło z ASO + wymiana..i po kłopocie ;) Przebieg 70tkm.
Dziwne jednak ze nie wyeliminowano tego w aucie z 2005.;(

_________________
Grzesiek e90, 320dA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 15:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Belfast
Mialem to samo, u mnie niestety kolo sie rozlecialo uszkadzajac pasek.
NO tak czy siak potrzebne sa dwie osoby. jedna siedzi w aucie i wyciska hamulec oraz wlacza 5ty bieg. Druga osoba zaklada klucz 22 nasadowy oraz metrowa rurke i ciegnie przeciwnie do wskazowek zegara. Sruba siedzie ciezko a caly uklad sprezynuje. jesli jest mozliwosci to mozna wstepnie naprezyc uklad:
1. Uklad kluczy i przejsciowek
2. stanac na lekkiej gorce albo pchac samochod do naprezenia ukladu i dopiero nacisnac hamulec.
ja zalozylem kolo Corteco - narazie cisza.

Pozdrawiam

_________________
Ten swiat chyli sie ku upadkowi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL