BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 18:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 15:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
a tam jakiś skromny filterek :hyhy: :hyhy: :hyhy:

Obrazek
By arti2007, shot with W800i at 2009-07-14

Obrazek
By arti2007, shot with W800i at 2009-07-14

po przeczytaniu tego tematu zdecydowałem się na zakup filtra, drogi ale podobno bardzo dobry, myślałem nad airboxem simoty ale on zamiast dodawać odejmuje mocy :) Do filtra jeszcze będzie obudowa oddzielająca ciepłe powietrze z komory silnika, już niebawem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Przedstawiam najnowsze movie mojej produkcji, nocnej :D

http://www.youtube.com/watch?v=8b6mGaMuQto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 22:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
W twoich odczuciach dzwiek sie cos zmienil po montazu filtra?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 22:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
hehe-pod skocznia musi byc :super: brzmi ladnie :ok: .....ale juz nie te efekty jak ze starym wydechem :rotfl:,masz jakis filmik ze starym pod mostem? :rotfl:
I jak po zmianie filtra?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
dźwięk sie zmienił i to bardzo w zakresie 4,5 do 6,5tys obr, jest głośniejszy ale mozna powiedzieć ze tylko właśnie w tym zakresie, czyli jak jedziemy spokojnie to jest cicho i przyjemnie, ciągniesz butem to mamy piękny rasowy dźwięk :)

nie mam niestety ze starym wydechem, wole juz o nim zapomnieć bo omal nie ogluchlem przez niego :)

jeszcze co do stożka, wydaje mi sie ze jest odczuwalna różnica :) na plus :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 15:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
No no no!!! Nie pochwalisz sie gdzie mozna nas zobaczyc w sobote?? :D A moze by tak pomyslec nad airboxem od m3csl + 6 przpustnic??? :D To by juz byla ładna kupa w gaciach z podniety :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 19:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Obudowa na gwałt bo on ci się zafajfusi wszystkim co chlapie pod maska i czyszczenie co tydzień pewne. Ale fajny jest :ok: Tylko on wisi sobie w powietrzy? Czy ma jakieś mocowanie? Bo nie widać na zdjęciu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 19:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Ładnie to wygląda ten wydeszek ;)
a Salmopol to może by tak od początku do końca robić bokami? :D to by było coś :hyhy:

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
MichcioManiak napisał(a):
a Salmopol to może by tak od początku do końca robić bokami?


no, trzeba tak zrobić z tym że na niektórych zakrętach poprostu jest kiepska widoczność i nie bardzo można sobie pozwalać, ale wpadłem na dość fajny pomysł, puszcze przedemną kumpla i jak coś to na cb będzie gadać :) zrobi się onboard itp, no... pomyślimy :)

woytek13 napisał(a):
Tylko on wisi sobie w powietrzy? Czy ma jakieś mocowanie? Bo nie widać na zdjęciu


nie widać bo to tak zdjęcie zaraz po przymocowaniu do przepływomierza, normalnie sie trzyma dobrze ale i tak mocowanie jest na szybko bo będzie jeszcze odgrodzony także narazie jest prowizorycznie :)
BoxX napisał(a):
Nie pochwalisz sie gdzie mozna nas zobaczyc w sobote??


BoxX napisał(a):
Nie pochwalisz sie gdzie mozna nas zobaczyc w sobote??


hehe :D http://azt.tychy.pl/index.php?s=9 pozycja nr. 92 :D "BMW E36 320" hahaha :D nie wiedziałem co wpisać... w dowodzie 1.6, pod maską R6, najniższe 2.0 a od 2.8 ciężko odróżnić więc co mi tam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 06:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
pewnie ktos sie szybko połapie a ty zostaniesz zdyskwalifikowany :D startuja tez inne bmw wiec pewnie ich własciciele skumaja ze to nie 2.0 :) bedzie jakies BK?bo jak tak to leżysz,bo w dowodzie i tak masz wpisane 1.6 wiec nie zostaniesz dopuszczony.

ps.szukaj szpery z przełozeniem 3.15-3.45, w compactach mosty sa takie same jak w e30.dopiero zobaczysz co auto bedzie wyprawiac :hyhy:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 08:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
reza napisał(a):
bedzie jakies BK?bo jak tak to leżysz,bo w dowodzie i tak masz wpisane 1.6 wiec nie zostaniesz dopuszczony.


jak nie zostane dopuszczony to ich zaje....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 08:16 
racesupport, nie wszystkie mi przeróbki leżą, ale po obejrzeniu filmiku nocnego i z podpisu- szacun :padam:

Jak dla mnie robisz o wiele więcej, niż co niektórzy z dużymi felgami :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 08:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Fryderyk napisał(a):
racesupport, nie wszystkie mi przeróbki leżą, ale po obejrzeniu filmiku nocnego i z podpisu- szacun


hehe, dzięki wielkie :) pewnie chodzi o kubełek i kiere, jak zobaczysz jak się tym lata to uwierz mi, przy takich bokach nic lepiej nie trzyma i nie sprawuje się niż pełen sportowy kubeł z kierownicą 35 cm :) nie mówie, że jestem profi drifterem czy nawet zaawansowanym ale każdy kto coś więcej lata bokami wie jak fajnie przykleja się do szyby kiedy lecisz po zakręcie 80km/h bokiem :) dzisiaj będą nowe fotki z poprawek tłumika no i montaż dyfuzora :) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 10:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
I kto tu kurrrr... namowil na kierownice, no no kto?? :rotfl: :rotfl: :rotfl: Trzeba zrobic klaksejszona :D bo nas na bank niedopuszcza :D

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 10:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
BoxX napisał(a):
Trzeba zrobic klaksejszona


już jest zrobiony :D wczoraj go zoperowałem ;] ty... ja tam zadzwonie i zapytam, czy mnie dopuszczą normalnie jak mam silnik po swapie i nie zdążyłem jeszcze zmian w dowodzie wprowadzić... bo zapłace za start, potem na BK out i kasa pójdzie sie paśc...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 11:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
zadzwon i spróbuj wybadac czy jest badanie kontrolne,popytaj o której jest itd.moze dla amatorów nie bedzie.ale wtedy inny problem czy beda spisywac dane z dowodu czy tylko to co napiszesz w oswiadczeniu.jak tylko to co w oswiadczeniu to pisałbym 2.8 a jak z dowodu to pojedziesz jako 1.6 :rotfl: najwyrzej na koncu zostaniesz zdyskwalifikowany :D ale chociaz sobie pojezdzisz :hyhy:

jak bedziesz wiedział co i jak,wycofaj zgłoszenie i wyslij na nowo.jako 2.8 lub 1.6 :D

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 13:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
reza napisał(a):
zadzwon i spróbuj wybadac czy jest badanie kontrolne,popytaj o której jest itd.moze dla amatorów nie bedzie.ale wtedy inny problem czy beda spisywac dane z dowodu czy tylko to co napiszesz w oswiadczeniu.jak tylko to co w oswiadczeniu to pisałbym 2.8 a jak z dowodu to pojedziesz jako 1.6 :rotfl: najwyrzej na koncu zostaniesz zdyskwalifikowany :D ale chociaz sobie pojezdzisz :hyhy:

jak bedziesz wiedział co i jak,wycofaj zgłoszenie i wyslij na nowo.jako 2.8 lub 1.6 :D


1. BK jest zawsze.
2. To jest rally sprint, to amatorska impreza (mozesz startowac z licencja ale w grupie "gość")
3. Jakie oswiadczenie??? wtf
4. I tak pojedziemy w klasie rwd, pewnie bedzie znowu 5 samochodow na krzyz wiec zrobia ogolna klase rwd oprocz malaczy ktore maja osobna klase 126p.
5. Nie da sie wycofać, jezeli zaplaciles i znajdujesz sie na liscie to figurujesz na niej do konca imprezy nawet jak sie na niej nie pojawisz. A wpisowe chyba 120zl. Wiec sie absolutnie nie kalkuluje.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 14:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
"Jednocześnie po przejeżdzie zawodników RAJDU AC POKALE OSu TOR FIATA o godz. 12.00 wystartują kierowcy amatorzy do imprezy klubowej AC POKALE GRAND PRIX - TYCHY. Uczestnicy tej imprezy przejadą ten sam odcinek OSu TOR FIATA trzy razy. Liczba uczestników 60 załóg. Szczegółowe ogłoszenie o tej imprezie po 15.07.2009. Opłata startowa na GRAND PRIX - 130 ZŁ wpłacona na konto AZT do 07.08.2009 po tym terminie 150 zł."

myslałem ze to cos w rodzaju pz i tylko w tym startujecie.na pz nie ma badan kontrolnych.nigdzie nie wyczytałem jaka to jest formuła imprezy.główna impreza jest AC POKALE - RAJD TYSKI 2009(rajdowy debiut III liga) a impreza AC POKALE GRAND PRIX - TYCHY jest dla amatorów.w starujecie w tym dla amatorów?

nigdy ni podpisujecie oswiadczenia ze samochód jest wasz i ponosicie całkowita wine za sporzadzone szkody itd.?na niektórych imprezach aby wystartowac wystarczy takie oswiadczenie.

ale np. samochód mozna zmienic juz po zgłoszeniu?myslałem ze ta lista to jest na razie taka prowizoryczna bez wpłat itd.

w roznych AK sa rozne przepisy i rozne regulaminy wiec inaczej bedzie to wygladac np. w Tychach a inaczej w Szczecinie

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 16:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
reza, my jedziemy na V Runda SMT Tychy :) Czyli coś jak KJS, a fachowo ta impreza nazywa się supersprint...

nie ważne...

jestem tak podniecony, że zaraz chyba eksploduje :D jade zrobić kilka fotek... ten wydech... to jest poprostu cudo na tej ziemi :) sami zobaczycie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 17:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no dobra... to teraz popatrzcie jak wygląda efekt końcowy :)

Obrazek
By arti2007, shot with DSC-H2 at 2009-07-17

Obrazek
By arti2007, shot with DSC-H2 at 2009-07-17

Obrazek
By arti2007, shot with DSC-H2 at 2009-07-17

Obrazek
By arti2007, shot with DSC-H2 at 2009-07-17


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL