BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 15:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2006, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Jesli chodzi o dzwiek to w m40 najlepiej niech w ogóle nie słychać silnika, wiec jak ma tylko poprawić się w barwie dzwieku i hałasie to dzieki :) po prostu pytałem z ciekawości o ten rodzaj filtra

_________________
ÂŁukasz
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6450/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2006, 22:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
ja osobiscie kupuje filtry KNECHT (chyba tak sie to pisze), ceny jak filtron, ale jak tkos ciekawy i ma filtrone to niech wymieni na knechta, a filtrona nie wyrzuca, jak sie oba zużyja rozetnijcie ( nowych szkoda) i sami zobaczcie ile jast materialu filtrujacego w jednym a ile w drugim....

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2006, 00:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: .........
lukas23 napisał(a):
Jesli chodzi o dzwiek to w m40 najlepiej niech w ogóle nie słychać silnika, wiec jak ma tylko poprawić się w barwie dzwieku i hałasie to dzieki :) po prostu pytałem z ciekawości o ten rodzaj filtra

jak chcesz sie przekonac ile powietrza zabiera zwykły papierowy filtr i jak się zmieni praca silnika przy lepszej przepustowości - wyciągnij na troche filtr z puszki i tak pojeździj - przez dzień nic sie nie stanie ... chyba, że gdzies jest wyjątkowo wysokie zapylenie (suche polne drogi, śląsk itp :wink: ).. to lepiej nie próbować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2006, 22:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
kiedys mialem wkladke BMC,za duzo kombinowania i babrania przy myciu itd,wywalilem to i wsadzilem naromalny papierowy :),pozatym slyszalem ze takie filtry maja duzo mniejsza sprawnosc filtrowania,cos za cos.
teraz mam powerflux czy cos takiego :)niepamietam dokladnie:).dla mnie nie ma roznicy,byle wymieniac co 10 tysiecy.Przeciez BMW nie produkuje filtrow,zajmuje sie tym oddzielna firma.wiec w sumie tylko logo na filtrze jest bmw :)

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2006, 10:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
PioterW napisał(a):
nie wiem jakk to jest w E36, ale z tego co pamiętam, to w E30 do M40b16 i M20b25 są takie same filtry - ostatecznie możesz jeszcze zaadaptować sobię puszkę od innego modelu

BTW - nie licz na wzrost mocy w 316 po zastosowaniu wkładki bawełnianej - może poprawi Ci się nieco dźwięk no i będziesz miał dożywotni filtr, którego nie będziesz musiał wymieniać, ale to wszystko na co możesz liczyć

koszt wkładki K&N: 160,- + olej
koszt papierowego filtra: do 30 zł

sam przemyśl czy warto


ale na silnik, na jego prace K&N negatywnie nie wpływa??? (ja planowałem kiedyœ w innym autku K&N i spotykałem się z różnymi opiniami. -,,że lepiej dla silnika to co było seryjnie" :shock:

_________________
Mazury.... tam jest mĂłj Âświat

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 14:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Mazury
Jak ktoś jest patriotą i chce polskie produkty, to polecam PZL Sędziszów - stara fabryka produkująca dla przemysłu lotniczego. Jakościowo dorównują zagranicznej konkurencji. Filtron i ABfilter nie ma dobrej opini.
Link do katologu
http://www.wf-sedziszow.pl/katalog_online/index.php


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 23:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
NASCAR napisał(a):
PZL Sędziszów

Ja od ładnych paru lat staram się kupować ich filtry. I w sumie cena względem jakości (albo odwrotnie, jak kto woli ;) ) jest zadowalająca.

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL