BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Potowry i lpg?
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 09:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Witam koledzy.


Mam pytanie jak sobie radzą potwory z duzymi pojemnosciami na LPG sekwencji przykładowo:

e39 540
e32 750
?

Być może temat już był szukałem ale na szukaj nie znaleziono podobnego tematu :(


Pozdrawiam

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 16:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: KrakĂłw
Jak sie założy dobrą instalke gazu na mocnym reduktorze i dobrych wtryskach to nie mają najmniejszego problemu :) Oczywiscie tylko i wyłącznie sekwencja :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 17:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Było ''miljon'' razy...

Tyle że od e32 gdzie jest V12 - 12 cylinderków to trzeba tam założyć 2 instalacje LPG, tylko sekwencja. Chyba że lubisz przesiadywać dniami u gazowników..
Dwie instalacje, po jednej na stronę..

Czyli koszty 2x większe, i z tego co słyszałem to mało kto jeśli założył gaz do V12'tki, to rzadko się zdarza tak aby nie miał z tym problemów.. osbiscie bym się w to nie pakował więc odradzam

Natomiast 540i V8'meczka na gazie BRC PRINS sprawuje się znakomicie. Wiadomo czynności eksploatacyjne co xxx km/lat i wszystko OK!

W 540 z gazem sam z chęcią bym wszedł natomiast V12, zdecydowanie NIE!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 10:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 442
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 ---> e39
Kod silnika: M42B18---> m52b25
Sebuś, ale wiesz ... v12 pod maską to takie " prestige" :luka:

_________________
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 11:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Bartek9856 napisał(a):
Sebuś, ale wiesz ... v12 pod maską to takie " prestige"


No tak tak

Coś za coś :) Prestige & $ :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 11:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Bartek9856 napisał(a):
v12 pod maską to takie " prestige"


"prestige" szczególnie na gazie... :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 12:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
Sebuś napisał(a):
po jednej na stronę..

jedna na tylne cylindry, druga na przednie cylindry. Przy instalacji na jedną fałkę i drugą osobno nie dałoby się jej dostroić. Akurat mi się zdarzyło założyć instalację do jaguara v12 ale to był osobny przypadek, auto jechało do niemiec na prezentację - otwarcie oddziału firmy. Instalacja kosztowała 7tys pln, robiliśmy 3 dni ale jeździło spoko. Tylko nijak nie ma to się do ekonomii i sposobu montażu "zwykłych" instalacji.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 12:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
MaRio-sKaTe napisał(a):
szczególnie na gazie



No WTF? Jeszcze wczoraj w innym dziale pisałeś że to czysta ekonomia..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 20:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 442
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36 ---> e39
Kod silnika: M42B18---> m52b25
Sebuś napisał(a):
MaRio-sKaTe napisał/a:
szczególnie na gazie



No WTF? Jeszcze wczoraj w innym dziale pisałeś że to czysta ekonomia..

:hyhy:
MaRio-sKaTe napisał(a):
Bartek9856 napisał/a:
v12 pod maską to takie " prestige"


"prestige" szczególnie na gazie... :dobani:


Przecież nie jeździ się z otwartą maską :rotfl: i nikt nie wącha zapachu spalin :rotfl:
upbeat napisał(a):
Sebuś napisał(a):
po jednej na stronę..

jedna na tylne cylindry, druga na przednie cylindry. Przy instalacji na jedną fałkę i drugą osobno nie dałoby się jej dostroić. Akurat mi się zdarzyło założyć instalację do jaguara v12 ale to był osobny przypadek, auto jechało do niemiec na prezentację - otwarcie oddziału firmy. Instalacja kosztowała 7tys pln, robiliśmy 3 dni ale jeździło spoko. Tylko nijak nie ma to się do ekonomii i sposobu montażu "zwykłych" instalacji.


Czyli tak jakby 2x v6 ? :niepewny:.

_________________
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 22:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
Bartek9856 napisał(a):
Czyli tak jakby 2x v6 ? :niepewny: .

tak, zakłada się dwie instalacje do auta 6-cio cylindrowego i łączy w kupę tak żeby dało się nią sterować z kabiny samochodu jedną centralką/przyciskiem, do tego kombinuje się żeby 2 instalacje działały z jedną butlą i wskaźnikiem poziomu gazu a przy mocnych autach pod jedną instalację podpina się jeden reduktor. Takie auto ustawia się 2 razy. Najpierw tylne cylindry na gazie (jedna instalacja) a przednie na benzynie a potem odwrotnie. Potem robi sie tak żeby wszystko współgrało razem dwoma laptopami w trasie i autko jeździ :)
aha no i trzeba zastosować wzmacniany zawór w butli i puścic gaz dwoma przewodami miedzianymi żeby nie brakło gazu przy wyprzedzaniu :P

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 22:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 190
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e34 530i
Kod silnika: M60B30
3,0 v8 to prawie jak 4,0 v8 więc napiszę że spisuje się dobrze, przy serwisie co ok 30 000km- czyszczenie nagaru, w razie konieczności wymiana uszczelek parownika, przegląd wtryskiwaczy, podpięcie do komputra, śmiga, można ustawić instalację tak żeby nie było spadku mocy- wtedy pali więcej, ale litr gazu w tą litr w tamtą....
Coś mi się obiło o uszy że można tak zrobić żeby przy dużych obciążeniach (wyprzedzanie np) przełączał się na benzynę, a po uspokojeniu znów na gaz, ale nie wiem czy to ma sens...

_________________
niie znam sie nie orientuje sie, a opinia moja jest wiecej niz cholernie subiektywna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 02:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
upbeat napisał(a):
tak, zakłada się dwie instalacje do auta 6-cio cylindrowego i łączy w kupę tak żeby dało się nią sterować z kabiny samochodu jedną centralką/przyciskiem, do tego kombinuje się żeby 2 instalacje działały z jedną butlą i wskaźnikiem poziomu gazu a przy mocnych autach pod jedną instalację podpina się jeden reduktor. Takie auto ustawia się 2 razy. Najpierw tylne cylindry na gazie (jedna instalacja) a przednie na benzynie a potem odwrotnie. Potem robi sie tak żeby wszystko współgrało razem dwoma laptopami w trasie i autko jeździ :)
aha no i trzeba zastosować wzmacniany zawór w butli i puścic gaz dwoma przewodami miedzianymi żeby nie brakło gazu przy wyprzedzaniu :P


Dawno takich glupot nie czytalem :rotfl: :rotfl: :rotfl:

W swojej inst.Landi mam 2 reduktory i dwie zespolone listwy wtryskowe czyli mam dwie instalacje? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Nastepny "fachowiec" :rotfl:

JSG napisał(a):
3,0 v8 to prawie jak 4,0 v8 więc napiszę że spisuje się dobrze, przy serwisie co ok 30 000km- czyszczenie nagaru, w razie konieczności wymiana uszczelek parownika, przegląd wtryskiwaczy, podpięcie do komputra, śmiga, można ustawić instalację tak żeby nie było spadku mocy- wtedy pali więcej, ale litr gazu w tą litr w tamtą....



Czyszczenie jakiego nagaru?Jaka wymiana uszczelek reduktora po 30 tys?Jakie ustawienie zeby nie bylo spadku mocy?

Miales chlopie kiedys sekwencje w aucie?

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 06:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 190
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e34 530i
Kod silnika: M60B30
kanar napisał(a):

JSG napisał(a):
3,0 v8 to prawie jak 4,0 v8 więc napiszę że spisuje się dobrze, przy serwisie co ok 30 000km- czyszczenie nagaru, w razie konieczności wymiana uszczelek parownika, przegląd wtryskiwaczy, podpięcie do komputra, śmiga, można ustawić instalację tak żeby nie było spadku mocy- wtedy pali więcej, ale litr gazu w tą litr w tamtą....



Czyszczenie jakiego nagaru?Jaka wymiana uszczelek reduktora po 30 tys?Jakie ustawienie zeby nie bylo spadku mocy?

Miales chlopie kiedys sekwencje w aucie?


Nie, jeżdżę na rowerze.

_________________
niie znam sie nie orientuje sie, a opinia moja jest wiecej niz cholernie subiektywna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 07:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
ciekawostki piszczecie.

Powiem krótko.

czy to 316 czy 750 odpowiedź jest jedna:

Dobry gazownik = brak problemów.


Resztą się nie przejmuj :)

Dobry gazownik:
Jacek Karasiński:
Warszawa, al.Krakowska 39
022 797 39 00

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 16:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
kanar napisał(a):
W swojej inst.Landi mam 2 reduktory i dwie zespolone listwy wtryskowe czyli mam dwie instalacje? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Nastepny "fachowiec" :rotfl:


a zauważyłeś że pisze o jaguarze V12????
sam jesteś fachowiec.
czytaj.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 19:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
upbeat napisał(a):

a zauważyłeś że pisze o jaguarze V12????
sam jesteś fachowiec.
czytaj.


upbeat napisał(a):
tak, zakłada się dwie instalacje do auta 6-cio cylindrowego i łączy w kupę tak żeby dało się nią sterować z kabiny samochodu jedną centralką/przyciskiem, do tego kombinuje się żeby 2 instalacje działały z jedną butlą i wskaźnikiem poziomu gazu a przy mocnych autach pod jedną instalację podpina się jeden reduktor. Takie auto ustawia się 2 razy. Najpierw tylne cylindry na gazie (jedna instalacja) a przednie na benzynie a potem odwrotnie. Potem robi sie tak żeby wszystko współgrało razem dwoma laptopami w trasie i autko jeździ :)
aha no i trzeba zastosować wzmacniany zawór w butli i puścic gaz dwoma przewodami miedzianymi żeby nie brakło gazu przy wyprzedzaniu :P



To chyba juz sam nie bardzo wiesz co piszesz :D

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 19:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
do auta 12-sto cylindrowego zakłada się dwie instalacje przeznaczone do auta 6-cio cylindrowego. Już rozumiesz?
jakoś inni nie mieli problemu ze zrozumieniem. Czytaj wszystkie posty a nie tylko te które Ci się w oczy rzucą.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 19:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
Cytuj:
Dobry gazownik = brak problemów.

mam troche znajomych co maja gaz w samochodzie i kazde z nich mialo mniejsze albo wieksze problemy z gazem
sam gaz w samochodzie to problem bo te samochody zostaly pierwotnie stworzone na benzyne i na benzynie nimi powinno sie jezdzic
a ze polak chce zaoszczedzic na czym sie da to 3/4 polski jezdzi na lpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 21:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
tomasz86, niemcy też szukają oszczędności i większość Włochów. Sam pewnie szukasz oszczędności i masz w domu żarówki energooszczędne, lodówkę, pralkę klasy A, gasisz po sobie światło itp itd, a czepiasz się że ktoś jeździ na LPG? Przecież więcej oszczędza niż Ty.

Mądy człowiek to taki co umie żyć z głową, bo wyrzucać kasę każdy potrafi, płakać że jest źle też. :D

"Te samochody" nie zostały również stworzone do rozwodnionego paliwa, dziur w drodze, kolein a nie dróg, soli, ludzi walących drzwiami na parkingach pod marketami a jednak nikomu to nie przeszkadza.

Dodam że producenci nie zalecają LPG... a zalecają TYLKO serwisowanie w ASO. Ciekawe kto jeździ do ASO? A kto jeździ tylko jak MUSI? No właśnie.

tomasz86 napisał(a):
mam troche znajomych co maja gaz w samochodzie i kazde z nich mialo mniejsze albo wieksze problemy z gazem


Mam paru kumpli z Automatami w BMW i każdy ma lub ma z nimi problem.
Mam paru kumpli z BMW i każdy ma lub miał z nimi problem.... Piękne zdania.. o może jeszcze mam paru kumpli co ma żony o tez nie zawsze jest kolorowo... buehhee
Sorki uniosłem się.
PEACE.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 21:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
podales kilka przykladow ale moim zdaniem bez sensu
jak gaz bylby taki dobry do samochodow to producenci od dawna by je montowali a samochod z fabryczna instalacja lpg masz gora 10 szt i w tym w wiekszosci z nim skrocony okres gwarancj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL