BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 10:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
jiGsaw napisał(a):
Coś mi się obiło też o czujnik wałka rozrządu
a o tym to jeszcze nie słyszałem!! :szok: no tak wymienianie wszystkiego po kolei i liczenie na to ze moze to bedzie wlasnie to niestety liczy sie z kosztami! no chyba ze trafi sie za pierwszym razem :hyhy:
jiGsaw napisał(a):
może ktoś miał podobny problem jeszcze?
dobrze by było gdyby ktoś jeszcze cos pomogł co miał do czynienia z taka awaria

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 15:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
reza napisał(a):
tak mi sie wydaje.obstawiałem pompe,regulator oraz czujnik.zacząłem od najdroższej rzeczy a okazało sie ze zawiodła najtansza:)czujnki boscha taki:
http://allegro.pl/item697569822_czujnik ... ugeot.html
około 50zł zamienniki około 20-30zł.to jest bardzo popularny czujnik używany w wielu autach.

ciekawy jestem gdzie jest ten czujnik w m40 bo taki chyba masz silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 15:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
reza napisał(a):
tak mi sie wydaje.obstawiałem pompe,regulator oraz czujnik.zacząłem od najdroższej rzeczy a okazało sie ze zawiodła najtansza:)czujnki boscha taki:
http://allegro.pl/item697569822_czujnik ... ugeot.html
około 50zł zamienniki około 20-30zł.to jest bardzo popularny czujnik używany w wielu autach.

ciekawy jestem gdzie jest ten czujnik w m40 bo taki chyba masz silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL