BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 16:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] elektrowentylator klmatyzacji
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 12:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: dzierÂżoniĂłw
Witam. Mam E-39 2000/2001 r 525d. Zauważyłem że po jezdzie na włączonej klimie auto nie odpala. Trzeba przeczekac od 20 min do 2 godzin i odpali wtedy bez problemu. Po podłączeniu do komputera u mechanika wykazało błędy przy elektrowentylatorze klimy i czujniku temp zewnętrzej. Istotnie czujnik temp zewn odlączył mi sie ok 2 miesiące temu i do tej pory jezdziłem bez niego. Moze przez ten czujnik elektowentylator nie działa poprawnie??? Prosze o pomoc!! Specjalnie jezdziłem teraz 2 tyg bez wlączonej klimy zeby nie miec problemów z odpaleniem auta ąz okazało sie ze po 2 tyg tez mi nie odpalił na ciepłym motorze.... A wię i bez klimy jest problem. Moze zacząc od naprawienia czujnika temp , pojezdzic i zobaczyc ??


Ostatnio edytowano 18 sierpnia 2009, 13:33 przez zieniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 13:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
kolego ja twoim mjejscu zaczął bym od sprawdzenia pompy paliwa w zbiorniku, ja miałem podobne objawy w 3,0 d jak wyjeli pompę na sucho działała a po włożeniu do zbiornika amen na początku auto nie odpalało jak było paliwa poniżej 15 l a potem mogłem napompować cały zbiornik i też nie chodziło, po odczekaniu ok. pół godz. paliła bez problemów. jeżeli to będzie pompa nie kupuj podrubek tylko orginał do mojej kosztowała ok.380 zł :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 14:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Choć diesla nie mam, wczoraj przypadkowo rozmawiałem ( ok 1,5 godz :oczami: ), z posiadaczem 525 tds w e39 i miał podobny objaw, tylko po ok godzinie stygnięcia mógł odpalić.
Z tego co mówił, Winna była właśnie pompa paliwa.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 14:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: dzierÂżoniĂłw
rozmawiałem z gościem z serwisu on twierdzi że spotkał się z takimi usterkami w tym modelu i podejrzewa że na 90% jest to czujnik obrotów wałka rozrządu. :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL