BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 07:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] silniczek krokowy????
PostNapisane: 15 listopada 2007, 16:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 105
Lokalizacja: KrakĂłw
koledzy mam taki problem przy 46 z silnikiem m43 1900 przy dojerzdzaniuu do swiateł jak zachamuje i wcisne sprzegło obroty spadaja do 500obr/min i potem powracaja (czasami zgasnie)a jak stoje na wolnych obrotak zauwarzyłem ze wskazuwka spada na moje oko z 800 na 600-700 i wraca nawet jak wszystko jest powyłanczane czy moze to byc wina silniczka??????Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 17:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
ja mam podobne objawy w M50 ale nigdy mi nie zgasł. i właśnie planuje sie w niedługim czasie zająć krokowym. zobaczymy jakie będą efekty...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 18:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Sprawdz przeplywke rowniez...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 20:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 105
Lokalizacja: KrakĂłw
Kisiel24, przepływke wymieniłem ostotnio tylko kupiłem zamiennik a na tamtej starej niedosc ze nie dało sie jezdzic to było to samo odkreciłem dzisiaj silniczek krokowy i zauwarzyłem w nim ze to co sie rusza :) ma slady otarcia wypsikałem to preparatem do czyszczenia gaznika i przedmuchałem ale takich kokosów zmiany nie widze moze jest troche lepiej tylko moze jak bymm sie bardziej przyłozył do czysczenia to było by moze lepiej bo nie miałem warunków

[ Dodano: 15 Listopad 2007, 20:25 ]
znajomy jak patrzył na to jak silnik jest zapalony to mówił ze tak jakby miały kable przebicie ale nic nie widac swiece wymieniłem ale kabli nie tak wiec nie wiem co robic a błedu nie ma zadnego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 10:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 51
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
ja mam co prawda M44 ale miałem podobny objaw ze parę razy se wskazówka wąchała od 500 do 1000obrotów i sie normowała. odkręciłem korkowca i przelałem benzyną ekstrakcyjna wypłneło trochę brud, po tygodniu od tej operacji znów sie to zaczęło. wiec zabieg powtórzyłem ale bardziej sie przyłożyłem, patyczkiem do mycia uszu wyczyściłem ścianki i przepustnice a potem kompresorem przedmuchałem, w taki sposób ze zalewałem go benzyną i w jeden otwór dmuchałem ( wylatywało syfu co nie miara) i jak narazie jest wszystko ok:) będzie już z półtora miesiąca jak to robiłem :) wiec efekt niezły :)

_________________
zdjĂŞcia mojej beemy ----> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 18:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 105
Lokalizacja: KrakĂłw
kamilu wezme sie za to jutro i faktyczne sie do tego przyłoze bo dzisiaj zauwarzyłem ze jednak jest troszke lepiej ale to zrobiłem tak z grubsza!!a wiesz moze czemu przy przegazuwce strzela w t łumniku???Dzieki za podpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 03:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 51
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
najprawdopodobniej zła mieszanka paliwowo-powietrzna. oj to nie wiem czy ta twoja przepławka jest w porządku :( ale puki co nie stresuj sie i wyczyść porządnie krokowca, jeśli nie pożądane objawy nie znikną to sie będziesz martwił :)

_________________
zdjĂŞcia mojej beemy ----> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 11:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
silniczek krokowy trzeba przeczyścić (np. zmywaczem uniwersalnym - takim jak do odtłuszczania tarcz hamulcowych) do tego warto przeczyscic przepustnicę, powinno pomóc!

_________________
e36--->e46--->???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 23:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
mam ten sam problem, tyle tylko ze nie orietuje sie zbytnio gdzie jest silniczek krokowy i czy potrzebuje jakis skomplikowanych kluczy aby go wykrecic?
czy moglby ktos podac mi linka przedstawiajacego lokalizacje tego silniczka i sposob demotazu??

z gory dziekuje,

szerokosci i przyczepnosci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 23:31 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Element nr 9

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: LDZ
a ma ktos moze namiar na zdjecie z lokalizacja krokowego w e46 328 z '98 ?? jakos nie moge znalezc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e36cabrio,e39touring
Kod silnika: m52b20, M62TUB44
Mam takie same objawy jak u autora postu. Auto E46 1.9 benzyna. Przeczyściłem krokowca, również jak kolega "Wojciech318is" patyczkami do uszu, tylko, ze w e46 praktycznie nie ma dostępu do wnętrza, natomiast przepustnice przeczyściłem tylko tak z grubsza(tyle co dałem sięgnąć bez rozkręcania). Efektu prawie żadnego! Wie ktoś może czy szlag trafił krokowca, czy może będzie miało znaczenie jak przyłoże się do przeczyszczenia przepustnicy???????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 21:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
durban napisał(a):
a ma ktos moze namiar na zdjecie z lokalizacja krokowego w e46 328 z '98 ?? jakos nie moge znalezc

w r6 jest pod kolektorem ssącym odkręć przepustnice i wsadzisz rękę bez problemu
niektórzy straszą że jest mało miejsca ale nie jest tragicznie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL