BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 20:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: lublin
BRAWET --- chyba ty jestes zakatowany zreszta co ma ci mulic jak masz 1,6 to juz jest mul to nie odczuwasz :super: :super: :super: :super: :super: :super: ostatnio serwisowalem w tamtym roku moze gdzies za malo oleju w klimie i ciezko chodzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 22:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 144
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: e46 328i
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105540
BRAWET napisał(a):
A mi nic nie muli jak macie zakatowane silniki albo coś to później są takie problemy. Może jest jakaś strata mocy ale NIGDY jej nie odczułem.


To w takim razie mam strasznego pecha ,bo mam nie pierwsze juz bmw i w każdej czułem spadek mocy na klimie.
No cóz ,może kiedys uda sie kupic niezakatowane BMW ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 01:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
192km i jak włączę klimę to ją czuję że pracuje.
Koleszka ma 535i 211 km i też jest odczuwalna różnica na włączonej a wyłączonej klimie, nie wspomnę już o mamuśki esim 1.6 16v tam jak się włączy klimę to już w ogóle muł - 90 km

Jak silnik by nie był to każde urządzenie które napędza będzie go obciążało - muliło.

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 11:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
BRAWET ma racje !!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 15:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
brawet napisał:

Może masz za mocną klimę :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:



pewnie mrozi jak szalona,az mi sie szron robi pod nosem :hurra: :hurra: :hyhy:

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 22:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Może wy macie jakieś chłodnie a nie samochody????? Mocna ta klima :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Zabiera pewnie z 15 koni. Ja dzisiaj jechałem tym 316i co z klimą ma 90 km, no i jakoś cudem osiągnąłem 195km/h, muszę powiedzieć że jak wyłączyłem klimę to jakoś ta wskazówka nie skoczyła do przodu. A może wam wisko się załącza???? Zobaczcie w lesie będzie o niebo lepiej :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 10:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
BRAWET napisał(a):
Może wy macie jakieś chłodnie a nie samochody????? Mocna ta klima :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Zabiera pewnie z 15 koni. Ja dzisiaj jechałem tym 316i co z klimą ma 90 km, no i jakoś cudem osiągnąłem 195km/h, muszę powiedzieć że jak wyłączyłem klimę to jakoś ta wskazówka nie skoczyła do przodu. A może wam wisko się załącza???? Zobaczcie w lesie będzie o niebo lepiej :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Ale tu nie chodzi o predkosc maksymalna a o wyczuwalna roznice przy wlaczonej klimie.Jak u ciebie nie wyczuwasz roznicy przy wlaczonej klimie to gratulacje

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 11:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
U mnie w 316 jak wlacze klime to tez czuc spadek mocy ale to jest normalne wiec nie masz sie moim zdaniem co obawiac. A sam wiesz ze 1,6 to nie 3.0 zeby nie odczuc spadkow

_________________
Zobacz tu i ocen moje E46 coupe :]

viewtopic.php?f=6&t=68497&start=300

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 12:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 20
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E60 520D
Moje poprzednie BMW to E36 318i 113 KM - od samego początku jego użytkowania nie było mowy, aby po włączeniu klimatyzacji autko nie straciło na mocy, coś za coś :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 19:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 551
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149588
Z własnych doświadczeń odczuwam że lekko zamula. U ojca w mondeo tez jest lekki spadek mocy. I nie można tu mówić o prędkości maksymalnej( nie umniejszając co niektórym bo 195km/h w niektórych 316 to pewnie nie jest max) tak jak BRAWET, tylko o elastyczności. I uważam że własnie osoby posiadające mocniejsze wersje silnikowe bardziej to odczuwają gdyż np na 4 biegu przy predkosci np 70-80 gdy lekko wcisne pedał gazu auto momentalnie reaguje. Natomiast przy włączonej klimie auto juz nie jest tak elastyczne i trzeba wiecej gazu dodać. A jak ktoś autem jeździ dłuższy czas to "czuje" samochód i wie jak powinien sie w danym momencie zachować. A kiedyś posiadałem 316 i czy jechałem na klimie czy nie to tak tego nie odczuwałem bo i tak tej mocy zawsze było ciut za mało Niewiem jak inni użytkownicy ale czasami jak mam przed sobą jakiegos typa co chce go wyprzedzić a mam nie za dużo miejsca to na okres wykonywania ww. manewru wyłączam klime.
Pozdrawiam

_________________
Moje byłe E36 Coupe
E39 TDS
Obecnie E39 525D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 21:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
kirk25 napisał(a):
I uważam że własnie osoby posiadające mocniejsze wersje silnikowe bardziej to odczuwają gdyż np na 4 biegu przy predkosci np 70-80 gdy lekko wcisne pedał gazu auto momentalnie reaguje. Natomiast przy włączonej klimie auto juz nie jest tak elastyczne i trzeba wiecej gazu dodać. A jak ktoś autem jeździ dłuższy czas to "czuje" samochód i wie jak powinien sie w danym momencie zachować.

święta prawda.. zawsze na klimie zmniejsza się elastyczność silnika

BRAWET, przesiądź się w mocniejsze auto to pogadamy o spadku mocy... Której 316i ma nie za dużo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL