BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 17:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] JAk wyjac zegary ?
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 13:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Witam wszystkich. Spalila mi sie zaroweczka od kontrolki prawego migacza i chcialbym ja wymienic ale niewiem jak wyjac zegary bez sciagania kierownicy . Jesli bez zdjecia kierownicy sie nieobejdzie to prosilbym o opisanie jak ja zdjac razem z tym jak odlaczyc akumulator tak aby sie cos z kompem nie stalo. z gory dziekuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 15:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Gliwice
Ja w swoich dwóch e36 musiałem wymieniać żarówki podświetlenia tablicy. Da się oczywiście to zrobić bez zdejmowania kierownicy. Dla mnie teraz to minuta roboty ale za pierwszym razem trzeba sie namęczyć. Po pierwsze po odkręceniu zegarów wysunąć je jak najbliżej kierownicy potem z tyłu (bardziej na wyczucie to znaleźć bo zobaczyć to trudno) odłączyć 3 wtyczki. Będą one przypięte na takie wsuwki, które zamyka się i otwiera tak jakby na zasadzie drzwi na bok. Można zegary oprzeć na kierownicy i wzrokowo zobaczyć jak to wygląda np na zewnątrz przez czołową szybę. Po odpięciu ich wysunąć zegary w stronę pasażera. Będzie ocierać o tablice i kierownice ale nie pozostawi to śladu. Jak będziesz wysuwał je na strone pasażera a potem z powrotem na miejsce to popróbuj pokręcić kierownicą troche bo przy którymś położeniu jest więcej miejsca. Powodzenia za drugim razem to już żaden problem!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 16:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Dzieki wielkie za pomoc :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 08:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Acha a moglby mi ktos napisac jaki typ zaroweczki konkretnie mam kupic tak zeby nie wyciagac zegarow 2 razy . DZieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 08:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Podbijam :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 09:32 
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=30964

powinno się przydać :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 09:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Knonkretny temacik. Wszystko jest w nim opisane nawet to , ze odlacza sie minusowa kleme tak zeby nie porobily sie bledy na kompie allbo jakies przeklamania w sterownikach np AIR BAGu. Dzieki wielkie za pomoc na najwyzszym poziomie :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 11:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
No i fajnie dzisiaj wziolem sie za wyciagniecie zegarow i bez zdjecia kiery to jest niemozliwe;/ No to teraz prosze was o rade jak zdjac kiere z poduszka tak aby mi nie wystrzelila w zeby. Kierownice mam taka z duza poduszka/srdkiem. Bede wdzieczny za rade bo u miechanika zaspiewali mi 100zł no i ich wysmialem powiedzialem , ze wole jezdzic bez :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 12:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Sorki juz mam. Jest to wszystko opisane w tym temacie z tego linka .

Pozdro ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 12:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Heh a u mnie zegary swobodnie przechodzą bez zdejmowania kierownicy :hyhy: Moze dlatego ze mam wersje od M-ki... :super:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 14:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Gliwice
Ja wymieniałem w swoich dwóch e36 żarówki bez zdejmowania kierownicy. I moim 3 kolegom też wyciągałem zegary w jednej compact w drugiej sedan ja miałem coupe także absolutnie da się to zrobić bez zdejmowania kierownicy!!!! a kierownice były to 3 różne rodzaje!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 15:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Rafał napisał(a):
Ja wymieniałem w swoich dwóch e36 żarówki bez zdejmowania kierownicy. I moim 3 kolegom też wyciągałem zegary w jednej compact w drugiej sedan ja miałem coupe także absolutnie da się to zrobić bez zdejmowania kierownicy!!!! a kierownice były to 3 różne rodzaje!!!!!


Mi chodzi o to ze ja cale zegary mogę WYJĄC bez zdejmowania kierownicy :]

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 16:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
No i udalo mi sie zalozyc te zaroweczke bez sciagania kierownicy . Przelozylem oprawke z zarowka z dlugich a na dlugie dokupilem nowa tylko , ze nie oryginalna bo nie bylo. Po zalozeniu ciagle skrecalem w prawo bo taka mialem radoche , ze swieci i dziala hehe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL