BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 17:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330d nie odpala.dostał centralnie silnik.
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: wielkopolska
Po wypadku Moja BMW 330 disel (204KM) przestała palić.Dostała na koło zamachowe, po pierwszej diagnozie wtryski (zostały sprawdzone )nie odpala.Dalej wymienione zosały z dwóch stron czujniki na listwie wtryskowej ponieważ ropa na listwe płynie ale nie puszcza na wtryski.Kolejna diagnoza uszkodzony czujnik położenia wału(wymieniony na nowy) i nic.Przy następnej diagnozie nadal ten sam błąd wyskakuje na komputerze (czujnik położenia wału)stwierdzono uszkodzoną bierznie na kole zamachowym (wymieniono) i nic.
Zaznaczam że samochód na samostarcie odpala.Co mozna zrobić ,tyle czujników wymienionych na nowe i nic , cały czas wyskakuje błąd czujnik położenia wału,a paliwo tylko dochodzi do listwy a na wtryski nie podaje.Proszę o pomoc.


Ostatnio edytowano 31 sierpnia 2009, 20:29 przez kara2328, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 20:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Odpala i pracuje już normalnie na paliwie czy tylko łapie na samostarcie i gaśnie z jego braku ?

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: wielkopolska
tylko łapie na samostart,na ropie można kręcić i kręcić i nie łapie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 21:43 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Na samostarcie będzie łapał nawet pomimo braku sygnału z impulsatora.
Skoro jednak został wymieniony na nowy i nadal komputer wskazuje jego błąd, to upewniłbym się czy jest prawidłowe połączenie czujnika z komputerem. Może gdzieś przewód jest ciachnięty lub przygnieciony.

Bez sygnału z impulsatora nie będzie działać nic z układu wtryskowego, bo sterownik nie otrzymuje sygnału o obrocie silnika.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 09:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: wielkopolska
Bardzo dziękuje za info., spróbuje sprawdzić przewody czy nie ma zwary,odezwe się,pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 09:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: wielkopolska
Zapomniałem dodać że podczas kręcenia rozrusznikiem komputer pokazuje maxymalną liczbe obrotów\:6000 tys.,a przewody na przejcie komputer czujnik są sprawdzone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 09:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Musisz mieć gdzieś jakiś kabel przecięty ja stawiam że to jakaś masa. Musisz wszystkie przewody dokładnie przejrzeć.

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Bmw 330d nie odpala.dostał centralnie silnik.
PostNapisane: 1 września 2009, 21:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: wielkopolska
Dzisiaj sprawdziłem instalację, wszędzie jest przejście.
Może podłączyć dodatkową masę do komputera, bo przy takim samochodzie ważna jest dobra masa i prąd (akumulator). Jest jeszcze jeden dziwny objaw, po przekręceniu zapłonu pompa paliwa cały czas pompuje u znajomego w starej 530 i nowej 530 napompuje i przestaje pracować, a tutaj słychać jak ciągle działa, moze dlatego wtryski nie dostają paliwa, ale dlaczego cały czas jest błąd czujnika położenia wału (chyba, ze diagnostyk ma skopany komputer :/ )

dziekuje za odpowiedzi i czekam na dalsze wsazówki, bo nie wiem co robić dalej....

Może wziąć ją na zapych?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 23:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 57
Lokalizacja: LUBLIN
Moje BMW: e60 530d
zacznij od ews u mni tak było krecił niłapał jedzna kompa do bmw i ci zrobią


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL