BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 maja 2025, 07:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] hamulce/problem
PostNapisane: 1 września 2009, 13:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: pomiechĂłwek city
czesc, mam taki problem,zmienilem komplet (tarcze/klocki/przod) w aucie,przy wymianie wyszlo ze jeden cylinderek czy zacisk ciezko chodzi,wiec mi go w warsztacie (po kupieniu zestawu naprawczego ATE) zregenerowali...teraz tak,jak jade szybko i stopniowo wciskam hamulec auto hamuje-kiera nie lata (mam 18''stki),jak wcisne szybko z predkosci powyzej 100km/h to mi kiera drzy....

opcja druga:tocze sie powolusiu - kierownicy nie trzymam: wciskam powoli hamulec,auto hamuje/kiera ok,....ale jak wcisne przy toczeniu sie pedal ciut szybciej to mi kierownica lekko w prawo umknie i wroci na prosto po odpuszczeniu

to normalne?

aha jak cofam powoli i wcisne hamulec to czuje jak mi cos omknie z przodu

mam jakis luz gdzies?szukac w zawiasie czy w zaciskach lub klockach?dodam ze nowe wachacze (uzbrojone i nowe amorki)bede jechal na dekre ale moze ktos wie na co zwracac uwage?pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 16:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
A przed zrobieniem hamulcy było wszystko OK? Jak już robisz coś przy hamulcach to powinieneś zrobić to samo po obu stronach. Tak samo z zawieszeniem i układem kierowniczym. Zwróć uwagę na drążki i końcówki kierownicze ale z tego co piszesz winne będą raczej hamulce.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 17:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: pomiechĂłwek city
no wlasnie w zawiasie tylko drazki i laczniki nieruszone zostaly....jade na dekre jutro wiec bede wiedzial...zrobie pozniej drazki,laczniki,geometrie i kupie jeszcze raz 2 zestawy naprawcze na 2 strony hamulcow.dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL