BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 09:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z odpalaniem rano
PostNapisane: 1 września 2009, 20:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: poznan
Witam mam problem z odpalaniem rano. auto zachowuje sie tak jak by sie zatarł silnik. Musze rano obrócic silnikiem ręcznie dopiero odpali a tak staje jak wryty, jak by sie blokował. Prosze pomocy !!!! A i jeszcze mam problem z wodą co go odpowietrze to za chwile brakuje mi wody a niby nigdzie nie ucieka i niema w oleju !!!


Ostatnio edytowano 2 września 2009, 21:26 przez bizon2p2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 20:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
Problem z woda to pewnie uszczelka pod glowica. woda nie musi isc w olej a moze dostawac sie do cylindra i tamtedy ja wyzuca. A tak wogole jaki masz silnik. Co do krecenia to powodow moze byc wiele, a na goracym jak pali?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: dokładnie
PostNapisane: 1 września 2009, 23:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
100 % uszczelka.
Woda dostaje się do cylindra, a jest mniej ściśliwa niż powietrze.
Takie odpalanie może doprowadzić do skrzywienia korbowodu i wtedy :P
Lepiej odżałuj 400zł na naprawę niż ponad 1000zł na remont silnika.
Ale jak to już bywa twój wybór :)
Daj znać jak poszło

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 19:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: poznan
Dziekuje za odpowiedzi!!!
Jak mam silnik ciepły to pali bez problemu a silnik mam 2.0 24V M50.
ta woda to masakra co dwa dni 1,5 litra trzeba dolać. Pewnie to bedzie uszczelka wiec od tego zaczne i później napisze
POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 19:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
400zł to raczej słabo w 6 cylidrówce, chyba że głowica igła prowadnice zawory itd. Za tysiąc złotych remont silnika ?? W BMW ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL