BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 23:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Jak odkręcić przepływomierz i silnik krokowy w e30 1.
PostNapisane: 3 września 2009, 07:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
Witajcie Panowie:)

Przygotowuje się do przeczyszczenia krokowca i przepływki. Stanęłem jednsk na prozaicznym i pierwszym problemie - jak wyjąć obie te części.
Przepływomierz z tego co widziałem jest w jakiś dziwny sposób połączony z obudową filtra powietrza. jak je ze sobą roździelic ?
A do krokowca jest utrudniony dostęp poprzez plastikową osłonę na wiązke kabli u góry silnika. Ktoś wie jak ją zdemontować ?

Pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 07:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
co do przepływomierza to wyjmij go razem z obudową filtra powietrza. jak rozepniesz obudowę. to od środka powinieneś mieś 4 nakrętki.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 07:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
M40:
Przepływomierz jest skręcony od wewnątrz obudowy (4 śrubki).
Odnośnie przepustnicy też mamy 4 śrubki + wszelakie obejmy (grzanie przepustnicy) itp.
Przepływomierz to chwilka, z przepustnicą się pobawisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 13:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
zabafilip napisał(a):
M40:
Przepływomierz jest skręcony od wewnątrz obudowy (4 śrubki).
Odnośnie przepustnicy też mamy 4 śrubki + wszelakie obejmy (grzanie przepustnicy) itp.
Przepływomierz to chwilka, z przepustnicą się pobawisz.


to nie jest silnik m40 tylko m42. i chodzi o przepływomierz i krokowca. Czytaj uważnie.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL