BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 05:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] brak zasilania w benzynę - m50b25
PostNapisane: 4 września 2009, 21:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
WItam!

Dorobiłem się dziś takowego problemu: auto odpaliło, a po przejechaniu 30m zgasło i kaplica. Kręci ale nie ma nawet śladu chęci do odpalenia. Przed awarią palił na strzał i nie było żadnych problemów. Sprawdziłem (odpinając przewód paliwowy od listwy wtryskiwaczy) ze nie leci z niego waha jak kręci się rozrusznikiem (zatem nie dochodzi do silnika). Zajrzałem do pompy paliwa - nie słychać żadych oznak jej pracy. Bezpiecznik (ten spod maski) jest dobry (nawet dla pewności wymieniłem mimo ze stary był ok). Zatem tak: jak dowiedzieć się czy padła pompa paliwa czy układ jej zasilania? Czy jest jeszcze gdzies bezpiecznik drugi pompy paliwa? Moze jest jakiś jej przekaźnik? I jeszcze jedno: odpiąłem kostkę od pompy i ma ona 5 ponumerowanych pinów. Ktoś wie który jest od czego? Bo myslalem czy nie podpiąc pomy na krótko zeby sie dowiedzieć czy pracuje no ale na oślep to nie będę podpinał :P

Dzięki za pomoc wszelaką....

Pzdr.

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 21:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Pompa paliwa jest sterowana przez przekaźnik, ale niestety nie wiem który to jest w E34. Ale wymontuj pompę paliwa i będziesz widział czarny i czerwony przewód,, znajdź je w kostce i podepnij do czerwonego + a do czarnego masę wtedy pompa ma działać, jesli nie to jest do wyrzucenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 21:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 102
Lokalizacja: Mieszków wlkp
Moje BMW: e34 touring
Kod silnika: M51D25
Czesc, przekaznik masz tam gdzie komputer w e34 tzn za prawym kielichem jest pucha na 4 sruby srobokret krzyzakowy ,przekaznik jest koloru ala ciemno pomaranczowego,mozesz go wyciagnac i zmostkowac kabelkiem na krotko piny 85 i 87 albo 86 i bedziesz wiedzial czy pompa zadziala(na przekazniku masz rysunek,to bedziesz wiedzial ktore dokladnie zmostkowac)
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 23:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
spoko Panowie dzięki.... jutro z rana obydwie rzeczy ogarnę ;)

Nie przyglądałęm się specjalnie dokłądnie ale czy do wyjęcia pompy paliwa jest jakis patent czy po prostu znajde zwyczajne śruby mocujące? Jak ją wyjąć?

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 11:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
jeśli dobrze pamiętam to wyciągasz sobie tylną kanape, odkręcasz osłonę i będzie taka duża nakrętka plastikowa (średnica ok 18cm) jesli ja odkrecisz (ale najpierw wszystkie kostki i węże) będziesz mial czujnik poziomu paliwa, jeśli go wyjmiesz to zobaczysz dwa przewody paliwowe które juz prowadzą do pompy paliwa. Pompa jest zamocowana na zaczepach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 21:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
wszystko sie zgadza z tą różnicą że klapa jest pod podłogą bagażnika ;)

wyciągnąłem pompę - kręci się ale nie pompuje - sprawdziłem to potem na zewnątrz zanurzając do wody i podpinając zasilanie. Czyli pompa do wymiany i juz ;)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 21:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Tak pompa do wymiany. Miałem podobny problem w e30 i dlatego sie pomyliłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 23:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Cytuj:
wszystko sie zgadza z tą różnicą że klapa jest pod podłogą bagażnika

dokładnie e34 ma w bagażniku e30 ma pod siedzeniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL