BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 06:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 11:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
ale to mowicie o ktorym Vanosie? na ssacym?

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 15:08 
Dzwoniłem do tego Pana którego polecił mi BMWujek i gość powiedział, że prawdopodobnie będzie to silniczek krokowy. Trzeba go wyjąć i solidnie wypłukać w rozpuszczalniku nitro (bo w niczym innym nie puści) i to powinno załagodzić całą sprawę ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 17:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
U mnie czyszczenie krokowego nie pomogło myłem go nitro i nic...może ktoś wskazac na realoem ten czujnik temperatury?Jak to grosze to spróbuję wymienic.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 13:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
Na 100% to nie są objawy silnika krokowego.
Na pierwszym miejscu uszczelki vanosa - jak zrobi się trochę zimniej to powiem Wam czy wymiana u mnie rozwiązała ten problem.
Na drugim miejscu, obstawiam, że może powoli wysiadać czujnik położenia wałka rozrządu (ssący) i dopuki się nie rozgrzeje to potrafi podać błędny odczyt od czasu do czasu, stąd załamanie obrotów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 20:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M54B22
a jesli mozna wiedzieć to kiedy masz zamiar u siebie przeprowadzić wymiane uszczelek vanosa ? z niecierpliwoscią bede czekał na efekt. i jesli jeszcze ktos moze napisać o który czujnik temperatury chodzi , gdzie go szukać ? pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie tematem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 21:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 474
Lokalizacja: Południowa granica
Moje BMW: E60 530xi
Kod silnika: N53
Pitz napisał(a):
Na drugim miejscu, obstawiam, że może powoli wysiadać czujnik położenia wałka rozrządu (ssący) i dopuki się nie rozgrzeje to potrafi podać błędny odczyt od czasu do czasu, stąd załamanie obrotów.


Wtedy INPA/DIS pokazał by błędy na tym czujniku, a chyba ich nie ma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 12:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
BaX napisał(a):
Pitz napisał/a:

Na drugim miejscu, obstawiam, że może powoli wysiadać czujnik położenia wałka rozrządu (ssący) i dopuki się nie rozgrzeje to potrafi podać błędny odczyt od czasu do czasu, stąd załamanie obrotów.



Wtedy INPA/DIS pokazał by błędy na tym czujniku, a chyba ich nie ma.


No tak faktycznie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 12:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
BaX napisał(a):
Pitz napisał/a:

Na drugim miejscu, obstawiam, że może powoli wysiadać czujnik położenia wałka rozrządu (ssący) i dopuki się nie rozgrzeje to potrafi podać błędny odczyt od czasu do czasu, stąd załamanie obrotów.



Wtedy INPA/DIS pokazał by błędy na tym czujniku, a chyba ich nie ma.


No tak faktycznie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 21:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 83
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
Wracając do mojej propozycji sondy lambda...
Problem był w tym że sona nie padła całkiem tylko się zawiesiła. Prad się zmieniał a napięcie było twardo na 420mA. Po wymianie zaczeło się poruszać i chodzi jak zegarek. Problem znikł w moim przypadku a problem istaniał też do chwili jak temp. wychyliła się nad niebieskie pole.

_________________
Moje E46 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... bfc6f137f0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 17:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
Pitz napisał(a):
Na pierwszym miejscu uszczelki vanosa - jak zrobi się trochę zimniej to powiem Wam czy wymiana u mnie rozwiązała ten problem.


Odświerzam temat, wymiana oringów vanosa rozwiązała problem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL