BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 09:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] autko gaśnie na wolnych obrotach
PostNapisane: 8 września 2009, 07:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Olsztyn
Witam

Od niedawna mam mały problem ze swoim autkiem, w pewnym momencie obroty wskakiwały na 3000 i stały lub falowały jak by nimi sterował komputer od 3000-4000tys/obr, pomogła wymiana czujnika temperatury, jednak został cały czas drugi problem. Z rana jak jest chłodno po odpaleniu auto się dusi, jak wciskam pedał gazu to autko się przydusi i startując muszę je trzymać na nieco wyższych obrotach niż normalnie, po chwili jak się nagrzeje silnik pojawia się drugi problem, zatrzymując się na światłach auto potrafi dość często zgasnąć, spada na wolne obroty, wskazówka osiada na 900 obr nagle opadnie impulsem na 400obr, podniesie się i za chwilę gaśnie auto. Wymieniłem świece oraz czujnik położenia przepustnicy, jak myślicie co jest przyczyną? Sondy, silniczek krokowy ?
Po za tym jeździ się normalnie i płynie na wysokich obrotach nie ma żadnych problemów. Sytuacja pojawia się na gazie i na benzynie więc instalację gazową można wyelminować na starcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 07:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 149
Lokalizacja: PILAWA
Moje BMW: E39 525d"2001r
Kod silnika: M57D25
Witaj morze być silniczek krokowy bo on steruje dawką paliwa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 08:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 1855
Lokalizacja: Krk - Bobrza Góra :P
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: m57
792238975, a podpinałeś się pod kompa?
u mnie przy podobnych objawach okazało sie ze padł czujnik bodajże położenia wału
może być przepływka, moga byc sondy... najlepiej dobry diagnosta, i będzie wiadomo w czym problem

_________________
ex - e36 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 08:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Trojmiasto
Mozliwe ze ssanie pada tez mam ten sam problem. Co do banzyny mozesz wyczyscic pompe paliwowa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 10:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Olsztyn
Pompę paliwa wykluczam bo na gazie jest to samo, jeżeli chodzi o przepływomierz też go wykluczam, po odłączeniu przepływki nadal to samo, zacznę chyba od silniczka krokowego, bo on mnie najbardziej intryguję


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 11:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
792238975 napisał(a):
jeżeli chodzi o przepływomierz też go wykluczam, po odłączeniu przepływki nadal to samo
a nie powinno być tak że po odłączeniu przepływki jest różnica? bo jeśli nie ma to tak jakby była uszkodzona, jak się mylę niech mnie ktoś poprawi. Najlepiej jakbyś miał przepływkę na podmianę i tak jak mówi anya, jedź na kompa.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 12:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 1855
Lokalizacja: Krk - Bobrza Góra :P
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: m57
podol napisał(a):
a nie powinno być tak że po odłączeniu przepływki jest różnica? bo jeśli nie ma to tak jakby była uszkodzona, jak się mylę niech mnie ktoś poprawi

w pierwszej chwili tez tak pomyślałam, ale ...to tez nie do końca; bo walnięta przepływka poda durne pomiary, a po odpięciu komp sam ustawi sobie i może np. lepiej chodzic...
wg mnie jedynie komp
acha, i daj znać co wyszło :)

_________________
ex - e36 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 15:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Olsztyn
Szczerze mówiąc to elminuję przepływkę, dla mnie wygląda to sprawę dawkowania paliwa/gazu, z rana autko startuje na paliwie i zachowuje się jakby dostawało za małe dawki trwa to około 5min po rozruchu. Jeżeli chodzi o dalszy przebieg to zachowuje się jakby na wolnych obrotach ktoś momentalnie odcinał dopływ paliwa/gazu i za chwilę go podawał z powrotem. Podepnę kompa w weekend bo laptop mi padł :) oczywiście o rezultacie poinformuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL