BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 00:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem po naprawie pompy (nie idzie)
PostNapisane: 22 września 2009, 17:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
Witam na początku opiszę sytuację,w mojej E36 325TD ciekła pompa wtryskowa i nie mogła ruszyć bez gazu(gasła).Dymiła na czarno przy odpalaniu i przy ruszaniu ale miała dobrego kopa
Diagnoza pompa i nastawnik do zrobienia.
Pompa została wyjęta w warsztacie i uszczelniona,kupiony nastawnik używany.po wsadzeniu spowrotem pompy z drugim nastawnikiem auto odpala i rusza bez dodawania gazu minimalnie puszcza dyma ale nie ma jadu co prawda wkręca się na wysokie obroty tylko trzeba długo bujać.
I tu pojawia się problem mianowicie dlaczego auto nie ma kopa :zalamany:


Ostatnio edytowano 23 września 2009, 07:19 przez zibi., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 08:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
a dawka oraz początek wtrysk ustawiony ?

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 08:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
to znaczy ustawiana była dawka ale nie profesjonalnie.a początek wtrysku to raczej nie.
jak to sie ustawia??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 20:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Tarnogóra
Moje BMW: BMW E36 325i
Kod silnika: M50B25
czy jest możliwość podłączenia kompa i w taki sposób ustawić dawkę i początkowy wtrysk??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 22:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
zibi. napisał(a):
początek wtrysku to raczej nie.
od tego należy zacząc !!! profesjonalny zakad to ci zrobi ( wkręca sie w pompe taki smieszny zegar i sie kreci bla bla bla
zibi. napisał(a):
czy jest możliwość podłączenia kompa i w taki sposób ustawić dawkę
podłanczas komp pod auto i sprawdzasz ale tylko taki komp który potrafi odczytac aktualną dawke a idealna dawka wynosi 4.5-5.5

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 22:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
a tu masz cos o kącie i mów na mnie wujo :)
http://bmw-tds.pl/forum/viewtopic.php?t=2315

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 09:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
Zarówno początek wtrysku (kąt wtrysku) jak i dawka paliwa ustawiana jest mechanicznie, nie kompem. Komputer diagnostyczny służy tylko do odczytywania parametrów w celu poprawnego ustawienia. Kąt ustawiasz przekręcając całą pompę wtryskową a dawkę górną częścią pompy (nastawnikiem) Inpa np jest do tego bardzo dobrym fejsem. Te parametry musza być ustawione jak należy. Wpływają zasadniczo na pracę silnika (moc, spalanie, uruchamianie zarówno ciepłego jak i zimnego silnika, osiągi)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL