BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 501 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 12:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Radim napisał(a):
Autko ogladałem już nie raz :hyhy: Bardzo ładnie sie prezentuje i technicznie jest ok. Pozdro dla walściciela. :ok:

Po podobna do Twojej? :P Siema :D

Kilka nowych zdjęć na szybko.
Najfajniejszy z dodatków :D
Obrazek

Spryski lamp
Obrazek Obrazek
Obrazek

Zenony 5000
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 12:17 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 36
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: '94 E36 Cabrio
Kod silnika: M50B25
jedziesz po bandzie z tą glebą stary :super:
ekstra sie prezentuje :ok: chociaż wolałbym bez ''zenona'' :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 18:31 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5373
Moje BMW: Giulia Veloce
Spoko te spryskiwacze :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 07:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Siemanko. Wrzucam kilka nowych zdjęć, które udało mi się zrobić w wolnym czasie.

Wykresik z hamowni seria i zmieniony kolektor od m50:)
Obrazek

Nocna sesja;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 08:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 306
Lokalizacja: Warszawa
heh upalanko :rotfl: ten wykresik zachęca mnie do włozenia kolektora do swojej, niby nikt nie robil tego w 320 ale przeciez to ten sam kolektor co w 2,8.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 08:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
A co to za upalanie na wstecznym ! :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 10:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Widzę że moment spadł niewiele, koni przybyło, zmierz sprint do 100 :cisza: :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 14:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
No prosze. I kolejny przykład ze po kolektorze moment nawet na niskich obrotach nie spada. Gratuluje i czekam na wykresy po kolejnych modyfikacjach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 14:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
Fajna sesja :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 17:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 306
Lokalizacja: Warszawa
Ludzie to szukaja dzióry w całym.... co wy do tego momentu spadajacego po tej przeróbce....Moment może spaść ale zazwyczaj o wiele lepiej układa się krzywa i można w większym zakresie obrotów korzystać z tego momentu o wiekszych wartościach. Co do sprintu do setki, to największe znaczenie ma trakcja - czyli nawierzchnia i opony potem przełożenia, moment i moc. U kolegi jest szpera wiec dodatkowo wiecej mocy bedzie efektywnie wykorzystane.... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 19:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
nagrywaj, nagrywaj :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 65
Lokalizacja: okolice Ostrowca Św.
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=58388
Ładnie ją wyprowadziłeś :ok:
bardzo ładna sztuka :super:

_________________
Zobacz i oceń:
Zobacz moją qupetkę :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 21:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Ładna sztuka :ok:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 21:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 220
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Moje BMW: E46 & E36
kazzik_yo
Witam! Czy zmieniales cos poza kolektorem? Mapa wtrysku, itd? Czy tylko kolektor?

_________________
E36 -Moja była:)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=64620

Obecna niedługo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 07:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
udolf napisał(a):
kazzik_yo
Witam! Czy zmieniales cos poza kolektorem? Mapa wtrysku, itd? Czy tylko kolektor?

Kolektor tylko. Ostatnio barany też włożyłem od m3.
Programu nie zmieniałem bo niestety mam taki komputer w którym nie da się zmienić mapy. Pozostaje tylko ecu master ale w to nie będę się bawił :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 08:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Bardzo łada - wzór E36 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 09:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
:super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 10:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Tutaj właśnie wymagane byłoby podlanie trochę paliwa ecumasterem. I w N/A dłubanie jest łatwie (powiedzmy) i nie ma takiego ryzyka jak w doładowanym silniku, że upalisz tłoki jak za ubogo mu zrobisz. IMO 220KM i ładny przebieg krzywych jest w zasięgu ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 11:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 220
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Moje BMW: E46 & E36
A duzo roboty z przeróbką kolektora zeby pasowal?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 12:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: E36 Cabrio
Kod silnika: M50B25 VANOS
Elegancki okazik :super: nic dodac nic ujac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 501 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL