BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 11:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330i 2000r
PostNapisane: 7 października 2009, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Âżory
witam moj problem to chlodnica w mojej bejcy a wiec tak na samym dole chlodnicy rurki aluminiowe po prostu rozsadza tzn normalnie te rurki sa jak gdyby splaszczona rura a moje sa jak pelna rura czyli okragle ale tylko dwie rurki od dolu cala reszta jest ok na 100
kupilem nowa chlodnice bo myslalem ze to ze starosci ale na nowej to samo i odpowietrzylem uklad bardzo starannie i dokladnie a tu niespodzianka po tygodniu to samo co wczesniej nie mam pojecia co jest grane prosze was o pomoc z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 21:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 207
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: BMW e34 , e39, e92
a czy weze gumowe masz napuchniete?
jesli tak to mozna spodziewac sie kilku usterk:

uszkodzona pompa wodna( odkrec korek od zbiornika wyrownawczego przy chlodnicy.
zapal samochod i zajrzyj do niego. obserwuj czy pojawil sie
maly strumien wody. jesli nie delikatnie podkrec obroty.
jesli strumien jest rownomierny to pompa jest OK)

inna przyczyna nierownomiernego strumienia moze byc
zapowietrzony uklad)
kolejnym objawem zapowietrzonego ukladu jest brak cieplego powietrza z nagrzewnicy.

jesli wszystko jest ok to sprawdz cisnienie na cylindrach bo moze byc uszkodzona uszczelka albo peknieta glowica(mozna tez zastosowac proszek do sprawdzania zawartosci spalin w plunie chlodniczym


jeszcze pozostaje termostat,ale z drugiej strony pecznieje chlodnica to termostat chyba sie otwiera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Âżory
to moze byc to tzn uszczelka lub peknieta glowica ale to nie mozliwe bo auto ma 65 tys km i silnik wyglada jak nowy bez wyciekow a po za tym to mi sie dzieje juz od roku lub dluzej a auto pokonuje raz lub dwa razy w roku trase 1700 km leicester-żory z postojem na tankowanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Âżory
żeby miec pewnosc kupilem dzis oryginalny termostat i go wymienilem zobaczymy teraz czy sie cos zmieni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL