BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 11:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Przemoo18 napisał(a):
Wybierając między 316 a 318 sugerowałbym sie raczej stanem
dobrze prawisz :ok:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 22:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Dzięki wielkie za info.

Mam jeszcze jeden dylemat. Wpadło mi parę dodatkowych prac i wychodzi mi że w styczniu jak będe zmieniał autko będe w stanie wyciągnąć tak 20-22 tys.

No i teraz dylemat bo za ta kaskę można już E46 kupić, ale z różnych komentarzy na tym forum wynika że E46 za tą kasę to będzie ruina. Czy to prawda? Nikt z Was nie kupował E46 za taką kaskę? Co poradzicie?

Dodam że nie szukam żadnej super wypasionej wersji, ani nie-wiadomo-jakiego silnika. Po prostu podobają mi sięte autka, sami wiecie - można się w nich zakochać ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 22:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 873
Lokalizacja: Lublin/ Warszawa
Moje BMW: 325
kolego ja Ci radze tak... jesli chesz bmw z oszczednym silnikiem to dobrze myslisz mowiac 1,6 ewentualnie 1,8 wybierz ktore auto bedzie w lepszym stanie. Chociaz za 22 kupilbys juz niezle wyposazona e36 w bdb stanie z koncowych lat prod.

Jesli chodzi o e46 to juz nie jest to okres 2 lat wstecz ze za 22 tys kupowalo sie kupe szpachli, z roku na rok cena aut spada i za 22 tys. mysle ze moglbys wychaczyc e46 z poczatku produkcji z malym silnikiem odpowiadajacym Twoim wymaganiom bez zbednego wypasu... takie jest moje zdanie. Jesli chodzi o koszt czesci to wiem ze do e36 sa tanie jak barszcz i jest ich pelno.

_________________
Obrazek
http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 22:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Przeczytałem cały temat i jak zwykle każdy zachwala taki silnik jaki sam ma :wstyd:

Ja na Twoim miejscu wybrałbym dopieszczone i zadbane e36, bo jak sam piszesz za 20 tys to raczej cienkie e46 będzie i mogą wyskoczyć jakieś niespodziewane remonty. A tak kupisz zadbane auto i trochę kasy na koncie Ci zostanie.

A z e36 polecam Ci silnik 1,8is właśnie m44, chociaż takiego nie mam i nigdy nie miałem :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 23:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 873
Lokalizacja: Lublin/ Warszawa
Moje BMW: 325
bym zapomnial... nie kieruj sie tym ze bmw to solidne wozy... tak jest ale jesli poprzedni wlasciciel nie szczedzil zbytnio na autku. Takze sprawdz auto tak dokladnie jak tylko sie da silnik przebieg blacha itd. najlepiej podjechac na kompa zeby przebadali po vin sprawidzc czy jest jakas historia seriwsowa itd...

_________________
Obrazek
http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 23:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Co ja mogę napisać, prowadzę rozpiski wydatków na auto. Kupiłem e36 z 96 w kwietniu tego roku, jak do tej pory na doprowadzenie jej do stanu względnie bardzo dobrego (zawsze się coś znajdzie :) ) wydałem około 3300, do tego wrzuciłem instalacje gazową za 3000. A nie kupiłem jakiejś kupy złomu. Dodaj do tego koszt ubezpieczenia, rejestracji czyli jeszcze około 800. Wychodzi niezła kwota. Tak to wygląda w przypadku e36. Jak by było z e46? ktoś powinien to sobie przekalkulować tak jak i ja i było by czarno na białym. Z teorii wiem jednak że e46 jest droższe w utrzymaniu, więc wybór należy do Ciebie, sam wiesz najlepiej na co Cie stać :)

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 11:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
elok napisał(a):
No i teraz dylemat bo za ta kaskę można już E46 kupić, ale z różnych komentarzy na tym forum wynika że E46 za tą kasę to będzie ruina. Czy to prawda? Nikt z Was nie kupował E46 za taką kaskę? Co poradzicie?


Fajne E46 coupe to właśnie takie sumy, 20-25tyś.
20tyś za E36 to już trzeba naprawdę lubić i trafić jedną na milion albo dać sobie bajkę wcisnąć :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 14:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Cytuj:
20tyś za E36 to już trzeba naprawdę lubić i trafić jedną na milion albo dać sobie bajkę wcisnąć



?? Nie rozumiem. Z reguły E36 mieszczą się w granicy 14-17 tys logiczne by było że za 20 kupi się naprawde fajną , zadbaną wersję z 2000 r. i ze znośnym przebiegiem. Przynajmniej z tego co sprawdzałem na mobile.de.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 16:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
Ja podlacze sie do pytania. Gdyz po nowym roku planuje kupic E46. Jak myslicie czy za kwote okolo 27tys-30tys mozna kupic w dobrym stanie 328 coupe badz rozgladac sie za 320D po lifice (150ps) czy lepiej zejsc na zimie i zbierac kase dalej

_________________
Zobacz tu i ocen moje E46 coupe :]

viewtopic.php?f=6&t=68497&start=300

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 09:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 333
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52tub28
ja mam 1.8 i sobie radzi. Na moją skromną kieszeń w sam raz. Ciagle planuje zmiane ale budzet sie cigagle waha raz e39 raz 46 raz miala byc kasa nawet na e60 :mur: Co do 1.8 w mieście osiągam 9 na benzynie jadac srednio


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 18:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
tarq napisał(a):
albo seryjna albo od pasjonata z forum wtedy na pewno bedzie zadbana :ok:

no ale 1.6 to sobie odpusc bo bmw pala tyle samo od 1.6 do 2.8 roznica 1-2 litrow


Ja slyszalem, ze 2.8 pali mniej o 3 litry niz 1.6...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 18:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ponoć 2.8 już nic nie pali, a te większe motory to jak masz busty bak to po trasie masz pełen.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 20:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E46 330CI, E60 545
Kod silnika: N62
Moje 330 CI w automacie kiedyś w mieście spalało 14 - 15 l. Dzięki Bogu opisałem moje spalanie na forum. Większość kolegów mnie opiepszyło, że to niemożliwe, że mam zepsuty wóz, że u n ich spala 9 litrów itp........... i wiecie co ??? .......POMOGŁO ................ od tej pory spalanie spadło następująco:

- miasto - spokojna jazda - 5,1 do 5,3l
- miasto - całkowite szaleństwo + palenie gumy - 5,7 do 5,9l
- trasa - stała prędkość 130 - 140 km/h - 2,9l

Odnośnie większych silników - Mój kolega posiada BMW 545 również w automacie przy "emeryckiej" jeździe na trasie Białystok - Warszawa udało mu się zejść do 1,4 l na 100 km.

Myślicie NIEMOŻLIWE !!!! A jednak to prawda. Prawda wielu szanownych kolegów.

Życzę zbliżonych wyników spalania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 20:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Darek330, niezłe hehehe

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL