BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 13:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Dziwny zapach przy podszybiu od strony kierowcy
PostNapisane: 27 października 2009, 22:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
Mam pytanko. Jak odpale auto i przejade kawalek drogi to od strony kierowcy tak jak pokazane na zdjeciu dziwnie smierdzi. Za nic nie moge dojsc co to jest. To taki zapach jakby cos spalonej gumy czy podobny. nie wiem co to moze byc i od czego. Mial kto moze tak?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 22:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
pewnie jakaś izolacja sie topi pod wpływem dotyku elementu silnika... tak dla pewnosci sprawdz czy to nie hamulce :ok:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 22:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
Clatrine napisał(a):
pewnie jakaś izolacja sie topi pod wpływem dotyku elementu silnika... tak dla pewnosci sprawdz czy to nie hamulce :ok:


chodzi ci o przewod hamulcowy ? z plynem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 23:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Nie, chodiz mi o ''zapach układu hamulcowego w kołach'' :ok: tak prosciej mówiac sztachnij sie w koło :rotfl:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 08:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
Clatrine napisał(a):
Nie, chodiz mi o ''zapach układu hamulcowego w kołach'' :ok: tak prosciej mówiac sztachnij sie w koło :rotfl:


Na pewno nie jest to hamulec. Przy kole nic nie smierdzi. Bed emuaial chyba posprawdzac pod maska w tym miejscu gdzie pokazane na zdjeciu. Moze jakis kabel dotyka silnika albo co hm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 10:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Możliwa jest opcja ze dostało ci sie cos z zewnatrz i przylgneło do kolektora wydechowego lub silnika np. styropian badz plastik jak przylgnie bedzie sie wysmażał monotonnie :dobani: tez mialem opcje ze zawsze po rozgrzaniu silnika wiało mi jakby sie izolatka paliła dopiero potem ogarnelem ze mam przypalony steropian na elementach silnika jak robili dom w pobliżu :zdegustowany:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 10:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
Clatrine napisał(a):
Możliwa jest opcja ze dostało ci sie cos z zewnatrz i przylgneło do kolektora wydechowego lub silnika np. styropian badz plastik jak przylgnie bedzie sie wysmażał monotonnie :dobani: tez mialem opcje ze zawsze po rozgrzaniu silnika wiało mi jakby sie izolatka paliła dopiero potem ogarnelem ze mam przypalony steropian na elementach silnika jak robili dom w pobliżu :zdegustowany:


nom czyli najlepsze rozwiazanie, odpalic i pojezdzic az bedzie smierdzialo i poprostu posprawdzac okolice wzedzie. tak zrobie, ale nieraz ciezko znalesc. :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 14:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PoznaĂą
Ja też miałem podobne objawy i też mam E46 316ti Compact Black!. Teraz autko stoi u mechaniora i mam do wymiany główny sterownik silnika i sterownik Vevetronicu. Także zastanów się nad wizytą w ASO. Tak dla przypomnienia używane sterowniki są bardzo trudne do zdobycia , ja za te dwa zapłaciłem 2100. Lepsze to niż płacić za nowe tj. Vevetronik -1360 , główny sterownik 3500. A tak jeszcze przy okazji dodatkowym objawem oprócz spalenizny był fakt że jak była zimna to obojętnie ile bym chciał wcisnąć gazu i tak dochodziła do 2500 a później była dyskoteka wraz ze skaczącymi obrotami w przedziale 500-1500. JAk się zagrzała to dalej była mułkiem. Po wyłączeniu ciepłego silnika i odstaniu 20 minut , a następnie odpaleniu już nie śmierdziało ale silnik wielokrotnie bywał mułowaty . Może ktoś udzieli mi porady bo nie za bardzo ufa,m mechaniorowi . Autko stoi u niego od ponad miesiąca . Raz nie było części , później miały być i nie dojechały . W końcu sam je zdobyłem i od 3 dni czekam aż elektronik zrobi update oprogramowania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 14:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PoznaĂą
Ja też miałem podobne objawy i też mam E46 316ti Compact Black!. Teraz autko stoi u mechaniora i mam do wymiany główny sterownik silnika i sterownik Vevetronicu. Także zastanów się nad wizytą w ASO. Tak dla przypomnienia używane sterowniki są bardzo trudne do zdobycia , ja za te dwa zapłaciłem 2100. Lepsze to niż płacić za nowe tj. Vevetronik -1360 , główny sterownik 3500. A tak jeszcze przy okazji dodatkowym objawem oprócz spalenizny był fakt że jak była zimna to obojętnie ile bym chciał wcisnąć gazu i tak dochodziła do 2500 a później była dyskoteka wraz ze skaczącymi obrotami w przedziale 500-1500. JAk się zagrzała to dalej była mułkiem. Po wyłączeniu ciepłego silnika i odstaniu 20 minut , a następnie odpaleniu już nie śmierdziało ale silnik wielokrotnie bywał mułowaty . Może ktoś udzieli mi porady bo nie za bardzo ufa,m mechaniorowi . Autko stoi u niego od ponad miesiąca . Raz nie było części , później miały być i nie dojechały . W końcu sam je zdobyłem i od 3 dni czekam aż elektronik zrobi update oprogramowania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 23:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
hrabia1971 napisał(a):
Ja też miałem podobne objawy i też mam E46 316ti Compact Black!. Teraz autko stoi u mechaniora i mam do wymiany główny sterownik silnika i sterownik Vevetronicu. Także zastanów się nad wizytą w ASO. Tak dla przypomnienia używane sterowniki są bardzo trudne do zdobycia , ja za te dwa zapłaciłem 2100. Lepsze to niż płacić za nowe tj. Vevetronik -1360 , główny sterownik 3500. A tak jeszcze przy okazji dodatkowym objawem oprócz spalenizny był fakt że jak była zimna to obojętnie ile bym chciał wcisnąć gazu i tak dochodziła do 2500 a później była dyskoteka wraz ze skaczącymi obrotami w przedziale 500-1500. JAk się zagrzała to dalej była mułkiem. Po wyłączeniu ciepłego silnika i odstaniu 20 minut , a następnie odpaleniu już nie śmierdziało ale silnik wielokrotnie bywał mułowaty . Może ktoś udzieli mi porady bo nie za bardzo ufa,m mechaniorowi . Autko stoi u niego od ponad miesiąca . Raz nie było części , później miały być i nie dojechały . W końcu sam je zdobyłem i od 3 dni czekam aż elektronik zrobi update oprogramowania.


no u mnie obroty i wszystko gicior jest :) pewnie to cos sie przypala, sprawdze moze jutro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 09:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1560
Lokalizacja: Oberschlesier
Moje BMW: e91,e39
Witaj moze olej lub smar jest gdzies na silniku i sie powoli wypala?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 17:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1560
Lokalizacja: Oberschlesier
Moje BMW: e91,e39
A moze myles silnik?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 23:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PoznaĂą
Dzisiaj była jazda u mechaniora! Przyjechały przeprogramowane sterowniki ! Znawca założył jakby nigdy nic stare podobno przepalone sterowniki aby zobaczyć czy silnik ruszy , w końcu stał przez 7 tygodni i autko zaczęło prychać na dwa cylindry i po chwili coś podobno huknęło i silnik stanął. Brawo :hurra: Jak założył po chwili nowe sterowniki to silnik nie zaskoczył. Podobno jest możliwość że to kable elektryki idące pomiędzy silnikiem a grodzią poszybia, mogą być przegnite. Z tego co wiem to autko przed zakupem stało bez maski przez dwa zimowe miesiące. Czy to może być prawda? Już nie wiem co mam myśleć! Kolejny weekend bez kółek! Nie myłem silnika i też mi śmierdziało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL