BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 22:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] gotuje się, grzeje się, przegrzewa się silnik :(
PostNapisane: 3 listopada 2009, 16:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Lokalizacja: wwa
Hej. Panowie, potrzebuję trochę pomocy.
Niedawno pozbylem sie swojego BMW e36 2.8. Do mometu aż nie kupię nowej buni, mam do dyspozycji za darmochę E36 z silnikiem 1.6. Auto ma jeden jedyny feler, grzeje się.
Pomimo tego mankamentu chciałbym pojezdzic po polsce tym autem, az znajde cos dla siebie. Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda.
Co się dzieje z autem?
Podczas jazdy, jak temperatura silnika doszła do czerwonego pola, poszedł dym spod maski i z tłumika zakopciło.
Gdzie szukać przyczyny? Auto obecnie stoi u mechanika, wykluczył pompę wody, termostat, wisko, rozebrał glowice i mowi, ze uszczelka wyglada tez OK. Gdzie dalej szukac przyczyny?!
Zjezdzilem juz kilka BMW, ale 1szy raz w zyciu mam taki przypadek :]
Swoją drogą, jesli ktos ma na sprzedaz orginalną, bez udziwnien, E36 z silnikiem 2.5 lub 2.8 coupe, to prosze o kontakt:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 16:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
na 100% peknieta glowica lub blok , niech da ja do sprawdzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 16:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
:zdziwko: , kiepska sprawa , jak auto stoi u mechanika niech sprawdzi kanaliki w glowicy i w chlodnicy , moze cos sie przydkalo :niepewny: , napisz w jakim tempie ci sie gotuje jak staniesz w korku to zaraz ci wskakuje temperatura czy po chwili :znudzony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 16:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Lokalizacja: wwa
tego wlasnie sie obawialem. Droga sprawa zrobienie tego? wogole oplaca sie to robic czy lepiej byloby silnik zmienic? Auto mam za darmo, i tak naprawde nie chce do niego na te kilka tygodni dokladac duzo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 16:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Lokalizacja: wwa
Darkshine. napisał(a):
:zdziwko: , kiepska sprawa , jak auto stoi u mechanika niech sprawdzi kanaliki w glowicy i w chlodnicy , moze cos sie przydkalo :niepewny: , napisz w jakim tempie ci sie gotuje jak staniesz w korku to zaraz ci wskakuje temperatura czy po chwili :znudzony:


wiesz co, w sumie to nie wiem nawet jak w korkach. Bo auto nie przegrzało się mi, tylko mojej pannie, jechala nim z Wawy do Gdanska i pod samym gdanskiem sie jej to stało i od razu auto do mechaniora poszło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 16:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
Darkshine. napisał(a):
:zdziwko: , kiepska sprawa , jak auto stoi u mechanika niech sprawdzi kanaliki w glowicy i w chlodnicy , moze cos sie przydkalo :niepewny: , napisz w jakim tempie ci sie gotuje jak staniesz w korku to zaraz ci wskakuje temperatura czy po chwili :znudzony:
jak poszedl dym z pod maski i wydechu to jest po ptakach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 16:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
emzet napisał(a):
tego wlasnie sie obawialem. Droga sprawa zrobienie tego? wogole oplaca sie to robic czy lepiej byloby silnik zmienic? Auto mam za darmo, i tak naprawde nie chce do niego na te kilka tygodni dokladac duzo.
szukaj silnika , 1.6 tani bedzie , tanszy niz naprawa starego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 16:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Lokalizacja: wwa
Cytuj:
jak poszedl dym z pod maski i wydechu to jest po ptakach


jestes pewien diagnozy? wiem, ze bez obejrzenia to nic nie mozna na 100% stwierdzic, ale z objawow? pytam, zeby wiesz, podjac trafna decyzje, bo jak to glowica to auto oddam, nie bede sie w koszta bawil.
Panna mi powiedziala, ze ona potem tym samochodem do gdanska dojechala, dolewajac plyn do chlodnicy, kopcil tylko sporo z wydechu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 16:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Lokalizacja: wwa
Cytuj:
jak poszedl dym z pod maski i wydechu to jest po ptakach


jestes pewien diagnozy? wiem, ze bez obejrzenia to nic nie mozna na 100% stwierdzic, ale z objawow? pytam, zeby wiesz, podjac trafna decyzje, bo jak to glowica to auto oddam, nie bede sie w koszta bawil.
Panna mi powiedziala, ze ona potem tym samochodem do gdanska dojechala, dolewajac plyn do chlodnicy, kopcil tylko sporo z wydechu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 17:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
emzet napisał(a):
Podczas jazdy, jak temperatura silnika doszła do czerwonego pola, poszedł dym spod maski i z tłumika zakopciło.


Z jakiegoś powodu zakopciło z wydechu, skądś ten dym się wziął, zapewne nie z oleju, obstawiał bym ciecz chłodzącą, ponieważ:

emzet napisał(a):
Panna mi powiedziala, ze ona potem tym samochodem do gdanska dojechala, dolewajac plyn do chlodnicy, kopcil tylko sporo z wydechu.


Kopcenie z wydechu, ubywanie płynu, dolewanie (na ciepłym :hyhy:) płynu, potwierdza teorię:
gosc4x4 napisał(a):
jest po ptakach


Jeszcze jak samochód w takim stanie jechał to nie powinno być dobrze, niestety.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Ostatnio edytowano 3 listopada 2009, 17:15 przez Juras, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 17:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
dubl

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 17:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 449
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e60 3.0d
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: było e36 i e46 a jest e60 :)
Witam

jak byś chciał silnik to mam z auta w mojej galerii... 1,6 m43 95r stan Bardzo dobry ciągle w aucie jak coś to można sprawdzić ...
ja mam ochotę sobie kupić 1,8is ale tylko jakbym tego sprzedał bo nie mam bardzo kasy na dobry silnik , jak ten jest dobry :rotfl: ...

jak coś to pisz :]

PS: mogę go nawet wymienić Ci osobiście bo jestem mechanikiem.... :hyhy:

_________________
Obrazek
Jest e60 2004r 3.0d 218hp.......................BYŁO e46 i e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 18:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
emzet napisał(a):
Cytuj:
jak poszedl dym z pod maski i wydechu to jest po ptakach


jestes pewien diagnozy? wiem, ze bez obejrzenia to nic nie mozna na 100% stwierdzic, ale z objawow? pytam, zeby wiesz, podjac trafna decyzje, bo jak to glowica to auto oddam, nie bede sie w koszta bawil.
Panna mi powiedziala, ze ona potem tym samochodem do gdanska dojechala, dolewajac plyn do chlodnicy, kopcil tylko sporo z wydechu.
kopcenie z wydechu = plyn w komorze spalania . jezeli uszczelka cala to jedyna droga dostawania sie plynu do cylindra jest pekniecie glowicy lub bloku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 09:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Lokalizacja: wwa
dzieki wszystkim za pomoc. Mechanik dzis potwierdzi co to jest.Jesli to glowica to nie bede sie w to bawil, w koncu to nie moj samochod. po prostu go oddam. i tak szukam teraz auta dla siebie.
dzieki wszystkim jeszcze raz za odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL