BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 10:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Prosze o Pomoc swap e34 524td na 530 v8 lub 535v8
PostNapisane: 4 listopada 2009, 16:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Wiatam chcial bym zmienic silnik w swojej basi na cos mocniejszego tylko nie wiem czy jest taka mozliwosc pomozcie prosze nie chodzi o kase i czywiscie sam bym tego nie robil tylko najpierw chce wiedziec czy jak pojade do mechanika z taka propozycjia to mnie nie wysmieje . Pozdrawiam i czekam na odpowidzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 18:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
wyśmiać Cię nie wyśmieje tylko zażąda $$$. poszukaj kogoś kto bawił się już swapach i ma jakieś pojęcie o tym. w e34 seryjnie był montowany m60 czyli nie powinno być jako takich problemów z włożeniem silnika. co do większego to nie wiem ale też powinno być ok-4.4 też już wrzucali do e34

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
masz ropniaka a to oznacza, że nie warto inwestowac w twoje auto lepiej sprzedaj i kup fabrycznie mocniejsze bo do wymiany będziesz miał silnik oprócz twego całą isntalacje paliwowa razem ze zbiornikiem ( chyba, że chcesz M60 na ropie jeździć :rotfl: ) dyfrencjał skrzynia biegów pewnie też sprzegło, hamulce łapy silnika, jego komp chłodzenie, wiązka liczniki w kabiniee itd

Nie opłaca się


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Zdzira 850I napisał(a):
masz ropniaka a to oznacza, że nie warto inwestowac w twoje auto lepiej sprzedaj i kup fabrycznie mocniejsze bo do wymiany będziesz miał silnik oprócz twego całą isntalacje paliwowa razem ze zbiornikiem ( chyba, że chcesz M60 na ropie jeździć :rotfl: ) dyfrencjał skrzynia biegów pewnie też sprzegło, hamulce łapy silnika, jego komp chłodzenie, wiązka liczniki w kabiniee itd

Nie opłaca się

hmm prawda.jak dla mnie to wymiana dyfer, skrzynia, hamulce, komp tak czy siak powinny być wymienione czy wrzuca m60 do 524td czy 520i. z tym bakiem tylko jest problem.kiedyś widziałem podobny temat tylko odnośnie e28-tez odradzali zabawę w przeróbce diesla na benzynę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 22:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
dzieki wlasnie o to mi chodzilo . Tylko myslalem ze moze da rade bo mam taki zadbany egzemplarz i troche szkoda ale coz 115 kucy to troche malo wiec pomysle nad zmiana :) jeszczew raz dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL